søndag, august 22, 2010

Sensasjon! Nytt kapittel i eventyret!

Jeg har herved den glede å presentere et aldeles splitrende nytt sujett til neste kapittel i eventyret mitt!!!

Eg stridde og badla meg heimover i robåten
med ei flaske bonkelippetasselupp på leppa i sprengfull sørpe og nordavind
mens jeg snudde meg mot babord og hosta sjenert mellom bena til en liten kalvetass fra Tromsdalen som sto og strironket så vakkert i solnedgangen......'


''Fiskeknøff i luken ! ropte Gud med en fortøyd mine og plystra
en stripe morgensnafs aka sleikefarewell i den heslige nesevingen på Stompe Snøball
som sto og jogga som et ravnedyr på ettbens korkebluss og hompa og spratt med suppe i sokkelomma ... a la sitt store idol KJ der i styggveret .

Jeg hiller deg med buksekyss i nepa dude! ropte jeg tebars att...
og flasha en slumpatteboy med kosten på nesa i sørpa så strikkepinnene flaksa veggimellom og gutlarven  nippa desperat etter utgangen ... mens min mor lå langflat og spydde som et sponhelvete gone bananas på en dreambaby på stripa i Vadsø, den sleipe fuckings floksa.

Jeg miger med påholden tisseladd i strupen på Jens Stoltenberg
der den rompenedspælte fysjomsleipa vralter så lekkert med hestestøvletter
i de søppforluskede fotsporene til sin far, den kanondrita pisskorrupte slasken og trollskallen som jeg snyter meg i ræva med big time any time baby!

Så giftet jeg meg i las vegas med en marsipangris som het Kokosylte Nøffeladd den 7 af Juleballheia, og deretter dro vi på bryllupsreise fra Jernbanetorget til Furuset med IKEA-bussen og tilbake igjen, uten luskebass i håret engang hurra!

66 kommentarer:

  1. Hurra?

    For dette talentløse pjattet?

    Arild

    SvarSlett
  2. Poetrixx. For en humor du fremviser,samt oppfinsomhet med å lage nye spennende ord.Norge har mistet en mesterkonstruktør for det nye språket.
    Du skriver enda bedre nå, enn da Sørensen og co. drev og pirket og danderte på det du skrev.

    Hilde.

    SvarSlett
  3. Kjempebra.

    Sverre.

    SvarSlett
  4. Ler så jeg griner.En herlig blanding av galskap.

    Yvonne.

    SvarSlett
  5. arild du kan bare dra den muggete fitta di ut herfra omgående ditt syke kleppheslige svin! hahaha

    SvarSlett
  6. Vi har IKKE bruk for slike ignoranter og gledesrepere som deg her...bare pakk sammen rasshølet og labb deg ut herfra boy!!

    SvarSlett
  7. din lamme toppskrullete anemonehjerne kunne trenge en kraftig oppkvikker i form av tilsetning av ekstra hjerneceller fra ei høne, det duger i massevis for deg, og da vil din IQ straks sprette opp til disse fuglenes klukk klukk-nivå ..

    SvarSlett
  8. Arild hadde vel, for egen sikkerhets skyld,hatt det best med å forbli inne i egget.

    Kanskje han kunne utklekkes etter tusen år, få lov til å gro og vokse opp.Så en vakker dag, ville han muligns, utviklet seg til en veslevoksen Prior-høne.

    Eggedelius.

    SvarSlett
  9. For Satan folkens! Kan dere ikke bedre enn dette?

    Hvor har du fått navnet ditt fra, Eggedelius?

    Arild

    SvarSlett
  10. Ja, dette var vise og høvelige ord Eggedelius!

    Og en kraftig advarsel til Arild og andre sleipe uappetittlige klyser og tullebukker som tilgriser denne bloggen med det banale pjattet sitt...her skal vi KUN ha oppbyggelige kommentarer som priser og hyller bloggens eier og hans litteratur...så bare gå og stump den arme treskallen din i fitta på ei bjelleku...

    SvarSlett
  11. selvsagt kan vi bedre...vi kan tusen ganger bedre...men du har ikke fortjent noe bedre...

    SvarSlett
  12. http://www.aftenposten.no/reise/article3774522.ece

    du kan bare sykle til sydpolen...og kom ikke tilbake...

    SvarSlett
  13. Har vært der!

    Arild

    SvarSlett
  14. Det var for lenge siden. Du lå vel i bleia di på den tiden.

    Arild

    SvarSlett
  15. Arild
    Du har en fallende eggkurve med dine ytringer for tiden.Har du gått i skole på LB ?

    Vi anmoder pent,i og med vi ikke ekskluderer, knebler, dirigerer,kommanderer, lokker,truer, eller går med topplue og votter,kan du forsøke å heve standaren litte pitte øredøvende opp, til litt morro og galskap ?
    Hyklersk høytidelighet bes levert der hvor den hører hjemme, ja, nettopp, i LB og i et eller annet spennende søvndyssende forum der.
    NB. Det er helt unødvendig å ta med sovepiller. Du får en velkomstpakke ved ankomst på LB.

    Sveinung.

    SvarSlett
  16. Right Sveinung...begriper ikke hvor denne kjedelige tassen har fått magemålet fra når han kritiserer OSS for ikke å skrive bedre...hahaha!

    SvarSlett
  17. Sveinung

    Jeg har ingenting imot litt moro og galskap. Men Poetrixx har for uvane å pisse på alt og alle, i tide og utide. uten hensyn til hvem det rammer og hvordan. Det er ikke bestandig like morsomt, eller hva? Poetrixx tåler å få litt tilbake. Tror du ikke?

    Arild

    SvarSlett
  18. jeg tåler hva det skal være jeg...unntatt kjedsommme mennesker..dem sparker jeg nådeløst i ræva til de trygler om forlatelse...

    SvarSlett
  19. Jeg skjelver, Poe!

    Men nå må jeg gå, du og Sveinung kan jo sitte her resten av kvelden. Dere får det sikker festlig sammen!

    Arild

    SvarSlett
  20. Arild
    Noe kjentmannsprøve kan være en fordel i omgang med Poetrixx. Han hater å kjede seg, elsker underholdning og fart i replikkene, bruker alle mulige midler. Leser man det helt personlig og for nærtagene,er et godt råd: skygg banen og løp.

    Arild, kom snart tilbake, du er en ganske artig og grei kar, det skal du ha.

    Sveinung

    SvarSlett
  21. Fuck me slowly in your backyard dette her er saker, BOY! Jeg rett og slett elsker den slutten spesielt... Helt unikt. Fantatisk! ELSKVERDIG! MER!!!!!

    SvarSlett
  22. Jeg,Henriette Skogstad,håper denne lille morgenbiten fra Bloggen til Sirenia kan få bli stående her. Det vil være en god gjerning i folkeopplysningens tjeneste. På forhånd takk.


    Azimut sa...
    Herregud, så glad jeg er for å slippe dette PISSET på LB! Alt dette bekrefter bare hvor enormt RIKTIG det var å bli kvitt dere!

    Her står dere alle i mig til livet, og likevel fortsetter dere å pisse og pisse og pisse, og blir aldri lei. Og nettopp DERFOR måtte dere vekk. Vekk fra LB og vekk fra alle andre fellesblogger, som dere har prøvd å ødelegge de siste fem årene.

    Og Fauske tror at folk som har hatt skrivning som levebrød i snart 30 år, ikke er i stand til å se at det er han som skriver under alle disse nickene Arild, Henrik, Tove osv.

    Fullstendig på ræva idiotisk! Jeg rystes over at jeg har kastet bort tid på slik toskeskap.

    8/23/2010 5:33 AM
    Anonym sa...
    Sørensen bør da legge merke til at det blir gitt svar på hans kommentarer.Så hvem som holder det gående, er som høna som legger egg og ikke forstår hvorfor.
    Sørensen mener at folk står ham "etter livet", fordi han får svar på beskyldninger på en redelig måte.

    Hans egen praksis er å uttale dødsdommer over de som spør ham noen enkle kritiske, betimelige og granskende spørsmål.
    Slike dommer er blitt skrevet i LB, både over Sirenia, Poe og Fauske. For ordens skyld kan nevnes at de fleste bloggere på LB, har blitt bedt om å pakke seg ut derfra og dra til helvete osv. I sin søken etter å fremstå ulastelig og korrekt,sletter han alle sine uhyrlighe utsagn på LB.

    Sørensen har verdens dårligste hukommelse vedr. sine uhørte misgjeringer. Alt han mener å huske, er at han er verdens mest inkluderende og uselviske bloggleder.

    Sørensen er så logisk og genial at han mener ekskluderinger, alt etter hans ustabile stadig skiftene humør,kneblinger av andres muligheter til å besvare hans ufine angrep, kun er et bevis på hvor nobel han er i sin ledelse.

    Av nevnte noble årsaker og redelighet, legger han inn drapsønsker og all mulige trusler på LB.Han lar det stå i en liten periode, så sletter han alt sammen,og sier troskyldig: "Det har jeg aldri sagt.Jeg er kun min egen avatar med all mulig fullmakt".

    Sørensen har skrevet(maskinmessige tekniske oversettelser av krimbøker) i over 30 år, er "ekspert" på analyser og hvem som skriver hva til enhver tid. Han er så full av ekspertise at alt som blir skrevet kritisk om hans umoralske og uetiske oppførsel,om så signert med navn eller skrevet anonymt,blir alt, hver eneste gang tilegnet Fauske.

    Sørensens verden er åpenbart så liten, at han tror det bor bare ett menneske(Fauske) i Norge, som er klar over manipuleringen og bedrageriene han konstant praktiserer.
    Folkelig sagt: Sørensen er ikke den skarpeste kniven i skuffen.

    The one and nobody else.
    Henrik Vegreland.

    8/23/2010 6:36 AM

    SvarSlett
  23. Dagen er reddet.Lykkliga gatan og hele fortauet.

    Først et alldeles forrykene Eventyr,fortalt av Mester Poetrixx,alltid glitrene med nye ord og setninger.

    Deretter "siste nytt" fra fronten til Roar Sørensen, med tilsvar fra en Henrik Vegreland.

    Til alt overmål skinner solen ute og ikke en eneste atombompesopp smelter øyet i morgendisen.

    Er det virkelig Gud himself som har overtatt styringen og verdenskontrollen, eller det bare Sørensen som fomler ikke finner utløserknappen til atombomben.

    Sveinung.

    SvarSlett
  24. Hei Poetrix. Jentene i klassen min her på BI (Sandvika)leser bloggen din trofast hver dag.
    Du er så direkte og formulerer din kritikk til samfunnet dritbra.
    Vi viste bloggen din til hovedlæreren vår,han vi har i statsvitenskap. Fy faen vi lo,han blei helt sjokka og sa,den mannen er en trussel mot det bestående.Trode han tulla jeg.I friminuttet så jeg han satt og surfa i bloggen din og smilte,noe han ellers aldri pleier å gjøre.
    Kyss til deg gullgutten.
    Benedicte.

    SvarSlett
  25. Trefoldig slengkyss med ekstra stor smaske-effekt på trutmunn tilbake til deg Benedicte...og hils alle jentene i klassen så mye!

    Læreren deres har selvfølgelig helt rett! Jeg ER en gigantisk trussel mot samfunnet, ja mot hele verdenssamfunnet hahaha ...og jeg kommer ikke til å gi meg før jeg har greid å antenne en verdensbrann som setter hele denne pisskjedelige og gravalvorlige planeten i full fyr og flamme, der alt det gamle skrotet blir kastet på dynga...og så gjøres det klart for verdens største FEST og moro i alle land!

    Poe

    SvarSlett
  26. Henrik Vegreland...amen og halleluja og og faderullan dullan dei til alt det du skrev oppi høgget her! Akkurat slik er det...

    Poe

    SvarSlett
  27. Men Benedicte???

    Det lyder jo nesten som rene diktet? Det er vel ikke noen som driver og kødder med meg og bare bøffer at en hel jenteklasse på BI driver og leser bloggen min?

    Kunne passe Azimut den slue hvislete bakgårdsslangen å finne på noe sånt...

    Men OK for å fastslå en gang for alle at dette virkelig er sant foreslår jeg at dere jenter tar og binder fast den uforskammede læreren i statsvitenskap til kateteret og tvinger ham til å vise med pekestokken mot tavla der det står ;

    Poetrixx ruler! Læreren suger!

    Og med alle babene i klassen som heiagjeng og cheerleaders ved siden av....
    Og sleng så bildet opp her på bloggen!

    SvarSlett
  28. Hvis ikke dere får tak i den frekke ignoranten så kan dere tegne en illustrasjon på tavla som viser lærern som suger pikken til poetrixx..med samme tekst; Poetrixx ruler! Læreren ruger ...nei suger!

    Eller tegne han som ei høne som ruger hahaha... ruger ut Poetrixx gullegg!

    SvarSlett
  29. Jeg har forresten tenkt å begynne å undervise jeg også...ikke i statsvitenskap, men stasvitenskap...kunsten å ha mest mulig stas og moro her i livet...og jeg gir gjerne leksjoner på BI også...de kunne sikkert trenge litt fest og spetakkel i den kjedelige røysa...mine timer koster bare 10000 kr.pr. leksjon,...og de er verdt hver eneste øre..

    SvarSlett
  30. Poe, at du gidder å la deg bøffe på denne måten. Du er atal og ond, men dum har du aldri vært - inntil nå.

    Sjekk IP-en til alle disse meldingene fra Sveinung, Tove, Henrik, Arild, Benedicte og de andre, og du vil raskt se at de alle kommer fra Fauske-klovnen.

    Eller tror du kanskje at det er en ren tilfeldighet at Fauske blir kasta ut av LB - for så å dukke opp her - og i Sirenias blogg - dagene etter, under drøssevis av forskjellige nick, men med nøyaktig samme skrivestil og skrivefeil...

    Skjerp deg litt nå, da.

    SvarSlett
  31. Du er bare misunnelig din sleipe tass, for at ikke DU er tiljublet og beundret av masse unge sexy baber som bare lengter etter å tilbe pikken din hahaha! SELVSAGT er dette ekte varer!

    SvarSlett
  32. Hvordan sjekker man slike IP-adresser btw?

    SvarSlett
  33. men ålreit damer...for å motbevise en gang for alle dette elendige sludderet til azimut kan dere sende meg noen nakenbilder av dere fra klasserommet ... som jeg så vil publisere her på bloggen...tenker han holder kjeften sin da ja hahaha

    SvarSlett
  34. Til underretning Poe: Jeg er hverken Sveinung, Fauske, Tove, Henrik eller Benedicte.

    Jeg seiler under eget flagg.

    Arild

    SvarSlett
  35. Poetrixx... Du har vel IP-oversikt på denne bloggen? Logg deg på og gå inn på fanen "kommentarer", gå nedover listen og lek "finn to like" - så ser du nok at de fleste numrene går igjen! Rapporter så til meg, at Facebook!! SMASK

    SvarSlett
  36. Sørensens bruk av forskjellige nick er jo velkjent.På FB benyttet han ekstremt ofte forskjellige nick for å bombe FB med direkte personlige fornærmende angrep på saksløse bloggere der inne.Når registrering krevdes(takket være hans terror) lånte han "tilgangen" til FB, fra en serieforfatterinne, og kjørte på videre med terror,så ble også hun ble kastet ut fra FB.
    Kjente ting, som han i ettertid, lenge etterpå, skrøt av på forrige LB,den gang han skulle få FB til å gå rett ned og ødelegges.

    Åpenbart er det en ekspert innen juks og bedrageri, som nå er bekymret for at andre skulle benytte det samme "trikset" mot hans litterære nye frigjørings-blogg..(LB uber alles)
    Til å være en "kuppmaker" er han en beregnende strateg.
    Er det noen som ser komedien i hans redsel for IP adresser nå?

    På LB, den bloggen som er sperret for ikke godkjente medlemmer, er det vel da ganske så mulig at han selv står bak flere "konstruerte" medlemmer der inne ?

    Til alt overmål,om man skulle komme i den villfarelsen at man ønsker medlemskap på LB, så kreves kopi av pass,evt. en opptreden på Webcam. (Ikke le, dette er faktisk sant).Mulig man må ha et visum også ? Poetrxx foreks. ble utsatt for det. Sikkerheten og kontrollen er større på lille LB, enn i Kina og Nord-korea.

    Føreren himself, sitter i en bunkers i det utenlandske "Filipstad".En ukjent adresse, fordekt bak tusenvis av nick og navn.

    Wake up Norway.

    Ok, vel, i hans verden heter alt som ikke stemmer "avatarer" han trenger for å overleve i sin drømmeverden.

    IP nummer følger forresten et registreringsnummer, ikke personen, eller personene som benytter maskinen(ene),så som bevis, holder ikke IP for å identifisere brukeren.
    Sørensen, som selv, personlig sitter og styrer over en mengde nick, fra sin egen maskin, kan mye og har full kontroll og styring over LB.

    I en familie kan det være en maskin- IP,hvor alle familiemedlemmene bruker samme maskin-IP.
    Bedrifter har maskiner som blir brukt av mange medarbeidere. Skoler, institusjoner, lag og foreninger osv. har det samme For å gjøre forvirringen enda større,det finnes internet kafeer i mengdevis.
    Glem heller ikke maskiner som er stjålet og "vandrer" blant mange nye eiere, uansett om de har kjøpt det tekniske utstyret i uvitenhet eller bevisst.
    Sørensen som er en spesialist i juks og bedrageri, burde også vite at IP adresser kan la seg bli manipulert med,forfalsket osv.

    Så noen sikkert bevis, er ikke IP adresser, hva med Pc - maskiner som brukes på reiser,der er det også en mengde muligheter for flere brukere.

    Årsaken til hans "oppriktige" bekymring, er misunnelse fordi Poe er mer populær enn han.Derfor leter han fortvilet etter "bevis" for å vise til at "egentlig" er ingen mer populær enn selveste Roar Sørensen.

    Som spesialist på juks, manipulering osv. er han en dyktig og oppfinnsom for å produsere "hva enn det skulle være" for sin egen populæritets sak.

    Wake up Norway.

    Sveinung.

    SvarSlett
  37. Arild
    Tror ingen andre enn Sørensen tror at alt og alle er Fauske.Det virker da pokker meg som Sørensen absolutt vil ha Fauske på banen igjen.

    Tror nok om Fauske ville engasjere seg, ville han kun ha gjort det for Poetrixx her på denne bloggen. Fauske vet å skille mellom gull og gråstein.

    Sveinung.

    SvarSlett
  38. Hvem er denne Fauske? Er han kjent?!? Han høres ut som en flause i mine ører!

    SvarSlett
  39. Ja Fauske er velkommen til ANYTIME å spre sine sannheter og gullkorn på denne bloggen!

    SvarSlett
  40. nei alle som kan lese skjønner jo at verken arild, sveinung, benedicte eller noen av de andre nickene er de samme!

    SvarSlett
  41. Gjesp ... kremt ... hrm ... Er det folk i stova allerede?

    Arild

    SvarSlett
  42. japp og jeg kan nå confirme at benedicte i høyeste grad er for real! Førkja har nettopp sendt meg et bilde av seg selv i evas drakt...say no more!

    SvarSlett
  43. Sjekket du IP-adressene?

    Arild

    SvarSlett
  44. nei fikk ikke tilgang til kommentarene...er det ingen annen mulighet for å sjekke de adressene da?

    SvarSlett
  45. Hvem Fauske er ? Det lurer vi på,ingen er visst sikker.
    Men hvem og hvordan ledelsen på LB er,vet de fleste nå sikkert.

    Tror nok Fauske ville være enig i, hva de fleste andre på bloggen her skriver.

    Hvem egentlig Azi er,som holder på å trikse her, er det ingen som lurer på lenger.

    Kun en ting er sikkert,Poetrixx ruler alle blogghimler.

    Sara Cyberskjønn

    SvarSlett
  46. Jeg vet ikke, Poe, jeg er amatør på sånne ting. Men du kan tro meg på navnet mitt, akkurat der kødder jeg ikke med deg.

    Arild

    SvarSlett
  47. Hvorfor skal Poetrixx nærmest kommanderes til å sjekke feilaktige IP adresser ?
    Han sjekker damer som sender ekte adresser.

    Til å være en drømmegutt,er han ganske så ekte og viril.

    Alle de små tusseladdetassene på internet, er gulgrønne av misunnelse.

    Dr. Phil So Good

    SvarSlett
  48. OVERRASKELSE TIL ALLE!

    Siden dere er så flinke til å bidra med kommentarer har jeg herved den store glede og ære å invitere dere til å bli med og plukke måseboy på nesa i dynga 17.mikledag!

    Ta med eget bærspann da!

    SvarSlett
  49. Jeg plukker aldri måseboy på 17. mikledag. Det fører aldri noe godt meg seg. Er det mulig å utsette arrangementet til 33?

    Arild

    SvarSlett
  50. no way pal...er du ikke kar om å dukke opp den 17 kan du bare bukke under og gå fløyten uten Løiten og see if i care..

    SvarSlett
  51. Og med Fauske-nickenes hjelp, og dumhetenes kvelende og ubønnhørlige påvirkning over tid, glir den før så storslagne Poetrixx langsomt og nesten umerkelig over i idiotenes og de uhelbredelige skrullingens rekker og blir på nytt bare en anonym skikkelse i den kjedelig og grå bloggsfæren.

    Akk, ja.

    SvarSlett
  52. Vel man får det som bekommer en...so it is, som sveinung pleier å si...

    SvarSlett
  53. hvorfor briljere blant slike snøftende remjende svin som Dem sørensen, som konstant driver og vralter og plasker rundt i dumhetens sørpe...whats in it for me...

    SvarSlett
  54. Deres uflidde inappetittlige dåreskalle turde De med umiddelbar strakshet bare gå og benge på trynet i fitta til ei sugge med syfilis, der den høyrar heime!

    SvarSlett
  55. De kan kjøsse en premiegris i tarmen og ta rennefart og kjøre ræva Deres i knestående ned på dypet av den mest illeluktende dynga i Manila...and do it now!

    SvarSlett
  56. En sugge med syfilis, fy faen så opphissende! Skal hilse fra Roar og si han regelrett elsker the sound of that...

    SvarSlett
  57. Sørensens daglige kontrollrunde utenfor det lille, stadig skrumpende miniherredømmet i bunkersen, er aldri sviktende.
    Er det så ille blitt der, at han ikke lenger får plass i sitt eget vasskrabbe skjell.Luften er så dårlig og innestengt,så han må ut på besøk til sunnheten og frihetens blogg som er her, for å trekke litt frisk og livgivende luft, før han kryper ned den hermetisk lukkede bunkersen sin igjen.

    Den viktigste grunnen til han leder en blogg avslører han tydelig igjen, med bruk av et omvendt argument til Poetrxx.
    Les og lær,analyser hva han sier, og spør dere selv om hva hans høvdingtanke er bygget opp om. Sitat følger:(hysj,det er stygt å le)Okei:

    " og blir på nytt bare en anonym skikkelse i den kjedelig og grå bloggsfæren".

    Som dere ser: Sørensen vil være stor og verdensberømt. Alt annet enn hans bloggverden er kjedelig og grått. Konklusjonen av hans setning viser at Sørensens eneste storhet består i et kjempekompleks, nettopp fordi han er ukjent og veldig veldig liten.Liten både i tanke (virksomhet som nesten ikke virker) og feilslåtte gjerninger.Som en oppblåst mygg, våger han å fremstå som alltid truende.

    Dette var dagens lille psykologitime.I morgen kommer nok et nytt eksempel og leksjon krabbende i åndenød ut av bunkersen.

    Vel møtt til timen.

    Rektor Konsis.

    SvarSlett
  58. betimelig og naturligvis helt to the core-kommentar igjen herr rektor!

    jeg ser med spaning fram til neste leksjon...og spar bare endelig ikke på adjektivene når du fyrer løs...han fortjener ikke annet enn full saliva i kanonene nå!!!

    SvarSlett
  59. hAN BURDE VÆRT spadd inn i den oppblåste MAGESEKKEN TIL ei fyllesjuk bjelleku og stappa med ræva først inn i en sirkuskanon og avfyrt rett ned i kailljupet i den største og mest illeluktende slumdynga i hele sørøst-asia!

    SvarSlett
  60. Både adjektiver og beskrivelser gir seg nesten selv,pent utpakket av gjesten selv. Alt som trengs er å sette noen forklarende logiske ord på det.

    Rektor Konsis.

    NB. Når du kommr til timen i morgen, husk å ta med et adamseple til læreren. Da får du pluss i ryggmargen.

    SvarSlett
  61. og sørensen får puss i ryggmargen...etter den feite makken han smasket i ræva da han sleiket en skabbete rennesteinsbikkje i rasshølet i den tro at det var en ape han hadde sex med..

    SvarSlett
  62. japp junglene på Luzon er nå tømt for aper etter at det ble kjent blant apeflokkene der at en viss herremann fra Norge driver og forlyster seg med disse dyrene i bakgårdene i angeles, som han betaler med kongler, knapper og glansbilder og en utjokka banan i ny og ne...

    SvarSlett
  63. Dette er så godt og malerisk levende beskrevet, at bildet står klart og tydelig frem på netthimlen, ææ,netthinnen.

    Oddlaug Nervrum

    SvarSlett
  64. Herremannen Hærmann, mener du vel. Ordnung,meine Gott.

    Gørr Ing.

    SvarSlett
  65. hva faen er dette for slags grim og uforskammet sjikane da?!

    vennligst snask Eders arme tarmutsugde rasshøl på hue og sokkelestene ut av bloggen og kyl Eders åndsforlatte pisspreik i trynet på mer verdig trengende u fucking tarvelige bonkers...og det schnell som rakkeren også!

    SvarSlett
  66. He HE, æææ Fillern asså. atte det atte,bjoing og hyle og skrike.
    Husk at jeg er,
    Roarsønn

    SvarSlett