fredag, august 13, 2010

Hva i svarte helvete???????!!!!!!

Til Roar Sørensen!

HVA I SATAN ER DETTE??!!!

Har du du frekke helvetes dust LAGT INN EVENTYRET MITT I LITTERATURBLOGGEN IGJEN UTEN MIN TILLATELSE?




FJERN ALLE INNLEGG AV MEG I LITTERATURBLOGGEN ØYEBLIKKELIG, ELLERS FÅR DERE ADVOKAT PÅ NAKKEN!!!! DERE HAR EN TIME PÅ DERE; ELLERS KREVER JEG FEMTI MILLIONER KRONER I ERSTATNING!



Disse innleggene skal ikke ligge her, jeg har copyright til dem, og ingen andre har vel FOR FAEN LOV TIL Å OFFENTLIGGJØRE DEM UTEN MIN TILLATELSE!!!!!



Helvetes forpulte jævler, dere har stjålet innleggene mine og nekter meg tilgang til min egen konto attpåtil slik at jeg kan slette innleggene og kontoen ... OK get ready for personlig konkurs, for dette skal koste dere millioner...possibly milliarder av kroner!!!!

15 kommentarer:

  1. Mail er allerede sendt en av Norges tøffeste og mest skarpskodde advokater...ekspert på nettopp slike saker...

    SvarSlett
  2. ja dette skal koste Sørensen dyrt! jeg tar nemlig fem tusen kroner pr.innlegg heretter..,.men disse innleggene består jo av utdrag fra eventyret mitt, en roman jeg tenker utgi og som jeg derfor ikke vil ha liggende i den bloggen...så dette kommer til å koste penger for tort og svie og erstatning for tapte inntekter boy!

    SvarSlett
  3. ser innleggene er fjernet nå..men skaden er allerede skjedd...dette vil jeg ha økonomisk kompensasjon for...faen heller for en frekkhet!

    Tenk å stjele andre menneskers åndsverk på denne måten...hadde det enda bare vært noen likegyldige innlegg...men dette dreier seg jo om utdrag fra en roman som kommer til å slå ned som en bombe i Norge og selge for titalls, kanskje hundretalls millioner!

    og så har han nerver til å legge den ut i den fillebloggen sin UTEN mitt vitende og uten min tillatelse????!!!!

    nei boy...denne gangen har du gått for langt...

    SvarSlett
  4. Problemstillingen er føgende:Ingen vettuge mennesker, eller forfattere, eller skribnter ønsker å forbindes med LB lenger. Dermed kjører man opp gamle innlegg som andre eier, for å forsøke å unngå at LB går på dunken, saken er at det uansett er for sent.

    LB er blitt litteraturens Se og Hør, sladder og inntriger er alt de har å by på.

    SvarSlett
  5. Ja dette blir dyrt! Han har nå offenliggjort et utdrag fra boka som aldri tidligere er publisert noen steder!

    Enda godt jeg ikke mailet hele manuset til denne sinnssvake maniacen, slik jeg vurderte å gjøre en stund...da hadde han selvsagt offentliggjort hele sulamitten nå...ja kanskje utgitt det som sitt eget verk...

    SvarSlett
  6. Hi-hi, er det et sinna troll her inne? :-)

    SvarSlett
  7. Men ingenting så galt at det ikke er godt for noe...bloggen min her har satt ny rekord i antall treff siste døgnet...hele 38 stykker! Til og med i japan sitter de med vidåpne øyne og følger med på sirkuset...

    SvarSlett
  8. Poe
    Du kan med bloggen din, uten å anstrenge deg for mye, overta hele LB sin opprinnelige funksjon....slik er det, man tømmer ut skittenvannet og kaster den forkvaklede drittungen samtidig, så er veien åpen for noe nytt og friskt.

    SvarSlett
  9. ja jeg tenker også opprette egen blogg som skal konkurrere den der idiotbloggen vekk i løpet av no time! Der skal folk behandles med respekt og kan SELVSAGT trekke seg ut når som helst med alt de har skrevet...hva faen skulle da bare mangle!

    HVEM blir med og lager ny blogg?

    Det blir ikke en litteraturblogg...mer en debattblogg som favner alt...også litteratur da..

    SvarSlett
  10. Vel, nå håper jeg du er fornøyd. Alt innhold i avsnittene dine bortsett fra de første setningene er slettet. Men kommentarene er beholdt, for de er ikke dine.

    Det er sånn du burde ha gjort det - av respekt for alle dem som har kommentert hos deg, av respekt for bloggen. Det er sånn jeg gjør det.

    Jeg vet at du (og Fauske og Sirenia og en del andre) har som livspolicy aldri å være ærlige, redelige, anstendige eller rettferdige. Dere er blottet for integritet.

    Men det går en grense også for hva jeg tåler. Og dette blir siste kommentar fra meg, aller siste gang jeg beveger meg ned i denne menneskelige dobøtta av en blogg.

    Og du kan hilse fuske og sirena og si at de aldri, ALDRI, ikke under noen omstendighet, ikke engang om ti tusen år, vil få bli medlem av LB igjen.

    Drittsekker, snoker og mobbere. Det er etter min mening hva dere er. Jeg vil ikke ta i noen av dere med ildtang engang etter hva dere har servert om meg og LB de siste dagene.

    Dette er måten du takker folk som har hjulpet deg med penger og støtte.

    Fy faen, for et ynkelig menneske du er, Poe. Du hører hjemme ved Akerselva. Forskjellen er at du ikke engang fortjener å vanke sammen med alkisene som drikker og doper seg der. De er hundre ganger bedre enn deg. Du fortjener bare å drukne i den iskalde elva. Du fortjener absolutt intet annet.

    Ha en god dag, din sinnssyke, onde jævel.

    SvarSlett
  11. På vegne av organisasjonen for identitetstyveri:
    Vi har mottatt informasjon om at LB stjeler andres åmdsverk, samt nekter å slette tidligere bloggeres innlegg. Sågar har vi beviser for at LB har liggende innlegg i sine arkiver,har fjernet navnet til innleggets eier og har satt Admin som undertegnende navn som som innleggets forfatter.
    Benytter man søkefunsjonen på LB og søker på utesperrede tidligere medlemmers navn, ser man nettopp dette.
    Vi oppfordrer sterkt om at innleggene fjernes i sin helhet øyeblikkelig.
    Om så ikke skjer vil LB bli anmeldt til politiet og til Datatilsynet.
    Ytterligere varsel vil ikke bli sendt om dette.

    SvarSlett
  12. Hva i helvete er det du babler om igjen Sørensen...jeg har vel for faen aldri mottatt noen PENGER av deg???!!! Hva i faen slags løgn er det???

    Men apropos penger, mitt tilbud om fem tusen kroner pr. innlegg står ennå åpent.

    Ta i mot eller gå under, for om du avslår skal jeg starte min egen blogg og knuse deg og den bakgårdsbloggen du driver!

    Watch out boy! THE WAR IS ON!

    SvarSlett
  13. Hva er det som er i veien med Roar Sørensen? Det har jo rabla totalt for han! Ikke skjønner jeg hvordan i helvete han kan karakterisere deg som alt det drittet der, du er jo UNIK og STORSLÅTT i forhold til han dusten der! Hans verk er jo kun produkter av litt for lang tid på Filippinene, og alle hans ord er jo kun skvip!

    SvarSlett
  14. Amen på det vakreste i Karasjok

    SvarSlett