søndag, august 15, 2010

Intervju med Norges siste forfatter.

http://www.youtube.com/watch?v=abmBKfjYqUk&feature=related

'' Det er avvikerne som driver historien fremover!

Hele vår kultur er skapt av forbrytere, vanvittige, pasienter, narkomane, pederaster, sodomitter og andre utstøtte.

Konsentrasjonsleirene og fengslene er bygget av pene skikkelige familefedre som pliktoppfyllende pisket fangene ihjel.

De som skaper noe, lever i grenseland og er uutholdelige for normale mennesker.

Og de pene bra menneskene er de virkelige psykopatene....OG DE SKAPTE DEN KULTURPARODI VI HAR I DAG!'' (Se hvor skyndsomt Haagen Ringnes skifter tema her hahaha!)

Hahahahaha this is my man!

HVA ville Jens Bjørneboe sagt om den vanvittige, den fullstendig avskyelige, ja bent fram forbryterske mangel på kultur og ånd som behersker ''kulturlivet '' i Norge i dag?

Der korrupte parasitter sitter med makten og sugerøret rett ned i havresekken...folk som ikke aner hva kultur dreier seg om...

9 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=WrfGp9jE-cI&feature=related

    Denne gården skal jeg kjøpe meg når jeg blir rik og berømt forfatter, og dermed føre arven videre fra Norges HITTIL største forfatter...

    SvarSlett
  2. Forfatter? Du? Du har rotter på loftet, Poetrixx!

    SvarSlett
  3. nå passer du deg anonym...jeg tar med glede imot fornærmelser og hån...men det må være gjort med en viss finesse...det kjedelige pølsevevet du vred ut av deg der er en fornærmelse mot min lynende intelligens og fortjener diskvalifisering og sletting...så ta deg i akt bare...

    SvarSlett
  4. http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbf_henv/http://www.dagbladet.no/2010/08/14/kultur/litteratur/bok/lars_saabye_christensen/12947061/

    snart skal jeg ha solgt ti ganger så mange bøker som denne duden...

    SvarSlett
  5. hva faen slags kjøtthuer som ga ham Nordisk for halvbroren...den var pisskjedelig og skulle vært redigert ned til halve sideantallet...men Beatles var en god bok, bortsett fra første tredjedelen...

    SvarSlett
  6. Poetrixx!

    Din lynende intelligens? Hvor høy IQ tror du at du har?

    SvarSlett
  7. Og når du tror at du har funnet det ut, kan du sette minustegn foran tallet.

    SvarSlett
  8. hehehe jeg har jo tatt tester da...og skal man stole på dem så har jeg en temmelig høy IQ ja...husker f.eks. da jeg var på sesjon...vi var vel en femti stykker tror jeg...og bare en eneste mann i det kullet ivret sjefen for å verve til militæret etter at IQ-testene var avlevert...guess who hahaha...men jeg var jo ikke så dum at jeg bet på det...

    SvarSlett
  9. Hvor er Sirenia og Fauske i dag? De liker jo å pisse litt her og der, og denne bloggen er jo en dass.

    SvarSlett