onsdag, august 18, 2010

Images fra mitt liv som street junkie.

Før i tiden var jeg en av hovedstadens mest beinharde, beryktede og nedrocka narkiser og nålesvingere og rulet Plata som eneveldig konge og tyrann.


Jeg kjente en vill sinnsyk og demonisk urkraft rive og sprenge seg vei opp fra min sønderslitte mishandlede sjel ... strømme og fosse seg fram gjennom mine årer og koke og flamme som helvetes fuckings ildtunger i den halvt ihjelslåtte og dopsprengte hjernen min... og alle sprang som gale i full panikk straks de så meg hohohoho!!!

Japp det var en jævla festlig tid som gatenarkoman!

Men til sist måtte jeg dessverre bare gi opp denne morsomme og interessante geskjeften fordi intet narkotikum biter på meg lenger nå ... jeg kjenner ikke en døyt uansett hva og hvor mye jeg dytter i meg!

Da det for en tid tilbake ikke nyttet å sprøyte inn uhumskhetene mere gikk jeg over til å hamre inn speeden og heroinen med spett rett inn i armene, men da dette også mistet sin effekt gikk jeg så over til å skyte ren batterisyre ... som jeg bare dundret rett inn i halspulsåra med dobbeltløpet pumpehagle.

Dette gikk fint en tid, men etter en stund måtte jeg gå over til ladninger avfyrt med en Carl Gustav kanon som jeg hadde stjålet på Heistadmoen og skyte ti påfølgende hundregrams ladninger rett inn i skallen så hjernebarken flagret ned i ryggraden og tilbake igjen for å kunne kjenne noe!

Men nå funker ikke det heller mere ... jeg har rett og slett ikke mottaksapparat igjen i kroppen som kunne ha registrert disse kjemiske stoffene; sist jeg var hos legen og tok røntgenbilde av hodet fant han bare et svart rykende krater igjen der det skulle vært hjerne...

MEN som ekte gategutt og halvdrukna fjæraflyt fra havgapet i Finnmark står æ han av, ka fan hahahaha...

3 kommentarer:

  1. Enda et glimrende innlegg, som LB har gått glipp av.
    De får trøste seg med "Pærer i Kloningens rike
    Eller kjøre enda flere hundrevis av repetisjoner,slik LB er nødt til å gjøre, i mangel av ny og fersk skrivevare.

    Minner mistenkelig om Odd Kasserolle og programet: Huskestuer du.

    SvarSlett
  2. glimrende og glimrende fru blom...man trenger jo ikke anstrenge seg mye akkurat for å overgå standarden i det hønsereiret der...det er stort sett kun heine som sørger for at ikke skuta går til bunns...

    SvarSlett
  3. Ha ha, Heine har vært for kort tid på LB til å bli fordervet.Når han lukter lunta, gir han sikkert grei og klar beskjed. Den gutten er ikke skåret for verken munn eller penn.

    Sveinung

    SvarSlett