torsdag, august 19, 2010

Bloggen min er nå i full gang med å erobre verden!

Se her da ... se på denne sensasjonelle oversikten ... fra Norge til Japan til Russland, India og Indonesia ... OVERALT sitter det mennesker helt fjetret av begeistring , helt trollbundet  og skjelvende av vill og uhemmet fascinasjon og jubel og glede og leser bloggen til Poetrixx!!

Ja den fenomenale foss-sprengende kraften i mine ord er så sterk og medrivende at den til og med trenger gjennom språkbarrierene ..;spiller ingen rolle om jeg bare skriver på norsk, folk i andre språkgrupper skjønner det likevel!

Dette er så vidt meg bekjent aller første gang et slikt fantastisk fenomen har funnet sted på jorden!
Det er jo helt utrolig, tenk at jeg har ordet sånn i min makt at likegyldig hvilket språk jeg uttrykker meg på så forstår folk det ... og ikke minst lar seg begeistre og rive med!

Ja det var det jeg visste!

Det er nå bare a matter of time før denne gutten er verdensberømt og på alles lepper ... der han hører hjemme! Hurra!

Look at this:

Norway (NO) 378


Thailand (TH) 105

Sweden (SE) 30

Philippines (PH) 17

United States (US) 9

Europe (EU) 2

Denmark (DK) 2

Russian Federation (RU) 1

United Kingdom (GB) 1

Japan (JP) 1

India (IN) 1

Taiwan (TW) 1

Indonesia (ID) 1

Greece (GR) 1

Germany (DE) 1

68 kommentarer:

  1. Hva GIR dere meg hahahaha???!!!!

    SvarSlett
  2. Trist å se. Til tross for all den gratis oppmerksomheten LB og jeg har gitt deg, så greier du likevel ikke å stable sammen over 500 treff i døgnet.

    Ler meg i hjel. Ta vare på bloggeren fra Taiwan, da. Han er vel den eneste som blir igjen her snart når skitlukta blir for sterk selv for hardhuda folk som Mickeline, Fauske og de andre anonyme ålene som er innom.

    SvarSlett
  3. http://www.youtube.com/watch?v=9sNdzf_U6zE

    jeg klarer meg lenge med Tokishoki fra Tokyo...

    SvarSlett
  4. Stakkars Sørensen.På tross av to medeieres iherdige bidrg, både økonomisk og aktivt teknisk arbeidene. På tross av en voldsomt synkende medlems masse,fra ca. 25 aktive forfattere og skribenter,hva sitter han igjen med på kongetronen ?

    Riktignok de to nærmeste hardt arbeidende slavene,to en boks forfattere,to forfattere som ramler innom med korte bidrag for å få egen reklame som ingen leser. To eller tre skribenter,som i all sin tryggling, blir lovprist for å fortsette å legge inn hobbydikt og små innlegg.

    LB er bloggen som vrir seg fortvilet i liksom aktivitet,skjult i en mengde repetisjons innlegg fra de gode gamle dager, servert som dagens ferskvare.

    I sin allmakt og overmakt står Sørensen på toppen av sitt sandslott,proklamerer med stemme som knapt nok bærer: Se på meg i min miniputt verden. Det er jeg som er verdens største litterære konge.

    Så teller han til tre på sin kuleramme alle besøkstallene,hyler ut i vill begeistring : Se på LB, vi øker fantastisk. I går var det en besøkende. I dag var vi tre stykker. Joda, rett nok,det var meg, Pia og teknisk ansvarlig. Men vi er flere enn hele resten av verden,tro på meg som aldri lyver eller manipulerer med sannheten.

    Så feirer han ensom og alene hele natten, i sin lille mørklagte bambushytte.

    Fyr og Flamme

    SvarSlett
  5. Har du gått i møllposen, Poe?
    Det er fordømt stille her, som i graven.

    Arild

    SvarSlett
  6. Jeg mener, stille som i litteraturbloggen.

    Arild

    SvarSlett
  7. Det var som pokker! Over og ut altså?

    Arild

    SvarSlett
  8. No worry, be happy, Roy Rogers rides forever.
    Rocambole dør aldri.

    Sveinung

    SvarSlett
  9. R.I.P? rest in piss...eller piss i resten?

    SvarSlett
  10. Ikke la deg lure, Poe. Du har ikke besøk fra alle disse mange stedene - det er bare Roar Sørensen som er innom med diverse proxyer.

    SvarSlett
  11. Tull og tøys. Roar er bare en, til alt overmål er han lett å gjekjenne. Poe har da førstehånds kunnskap om Roar,det lille (store) han manglet har han nå til fulle fått erfaring om (manglende lojalitet,forræderi osv).

    Å nei du, anonyme, bloggen til Poe er mer populær, internasjonalt og nasjonalt (Norge) kjent enn lille LB. LitteraturBloggen er så liten, at den snart ikke en gang kan gå under betegnelsen lokal.Men loco er den til fulle.Altså, ikke ved sine fulle fem.Medlemmene der inne lærer nok å telle til hundre og tilbake,den dagen Sørensen igjen teller fra en til null, og eksploderer i fordømmelse og ære skjelling av sine blogg tjenere igjen.

    Sveinung.

    SvarSlett
  12. Her skal jeg redde dagen din med en kommentar - siden det ikke er noen andre som bryr seg om hva som foregår her i Satans peisestue:

    Du, Sirenia, Fauske og muligens et par andre åler her inne er profesjonelle bloggere eller profesjonelle bloggdjevler, kall dere hva dere vil. Dere har ingen jobb, ingenting annet å drive med enn å blogge. Ikke rart dere surrer i vei og kommenterer i hytt og pine dagen lang i håp om å provosere fram en reaksjon med en eller annen halvt hjernedød, løgnaktige påstand eller vanvittig anklage. Jeg så dette i LB også, spesielt fra Fauske alias Henrik, Sveinung, Idioten, Arild, Lillemor, May Grethe, Drittsekken, Børre, Kretineren, Kenneth osv.

    De fleste i LB per i dag er seriøse forfattere, mange av dem har full jobb og skriver romaner ved siden av.

    Ingen av dem er spesielt interessert i noe høyt bloggtempo, ikke engang jeg. Vi har andre ting å gjøre.

    Skjer det noe spesielt, vil noen sikkert poste noe eller kommentere et eller annet. Det spiller null rolle om bloggen er død i flere uker. Den er der bare som et TILBUD for forfattere og seriøse skribenter. Jeg vil bare ikke ha noe krangling der inne mer.

    Derfor er det fint at du holder åpent her i Dobøtta, så vi kan komme og tømme kroppen vår for ekskrementer og spy når det måtte være behov for det, akkurat som folk gjør i Sirenias dobøtteblogg, der skitten har satt seg så til de grader i veggene at kakerlakker og rotter har mat nok i flere år framover.

    For det er i kloakken dere har funnet hverandre, og det er i kloakken dere fortjener å være.

    Absolutt ingen andre steder.

    SvarSlett
  13. hehehe er det det nå...bloggen kan bare ligge stein dau som ei overkjørt rotte i noen uker ja...men det var jo ikke slik det lød da du ramset opp visjonene dine for bloggen for en stund siden...da var målet å bli Norge s ledende Litteraturblogg der det kokte av aktivitet og moro!

    Du bare bøffer hele tiden, det er problemet med deg..og så undervurderer du folk og tror ingen forstår det...ser hvordan du hele tiden tilpasser motivene, ønskene, unnskyldningene, visjonene etter en virkelighet som hele tiden skifter...ja jeg er sikker på at dersom bloggen ble borte helt så ville du hoste opp en forklaring på at det var til alles beste og at det var slik du egentlig ville ha det hele tiden hahahaha!!!!

    SvarSlett
  14. og absolutt alt du gjør gjør du bare ut fra edle motiver og hensikter, men når dine planer ikke lykkes er det alltid alle andre sin feil...aldri din,...

    SvarSlett
  15. Dette er den store forskjellen på meg og Jan Hagen, deg, Fauske, Sirenia og visse andre: Jeg lærer av feil og tilpasser meg når en kurs viser seg å være gal. Dere kaller det "vingling", mens jeg, og de fleste andre fornuftige mennesker, kaller det "kurskorrigering basert på økt kunnskap og erfaring".

    Det er derfor noen forble i AKP (m-l) i tretti år, mens jeg luktet lunta og forsvant derfra i løpet av ett år.

    Nå har jeg lært og skjønt at åpen blogg og frihet for anonyme til å kommentere funker fint i starten, så blir bloggen langsomt spist opp av råte, løgn, sjikane og krangling. Og de fleste mister interessen. Moro i starten, og så går det til helvete. For det er alltid noen bloggtroll som vil ødelegge.

    Og det går fryktelig mye tid til å krangle og svare anonyme drittsekker som slår seg vrang - som deg.

    Derfor er det bedre med en stille, men kranglefri blogg der vi av og til kan legge ut ting og diskutere etter behov, uten mas eller sjikane.

    Get it?

    Thought not...

    SvarSlett
  16. Se der ja, der var kommandør Øversten Sørtesen ute med dagens nye kommentar.
    Sin vane tro med beskrivelser av andres private liv.Arbeid og sosial omgang.

    For noen måneder tilbake fortalte han gråtende om sitt fattige liv,mat han spiste fra søppeldunkene og alle fjortisene han pulte på døgnet rundt.

    Klart det ble litt prorester fra bloggmedlemene. Ny proklamasjon kom,alt var bare fiksjon.Han fremstod så som en fattig oversetter med to barn. Alt han tjente gikk til deres skolegang, han jobbet døgnet rundt for å overleve.

    Bloggmedlemmene sukket i medynk og lov ord. Sørensen fikk igjen motet tilbake. Nye erotiske sannheter og utskeielser var igjen på motebloggen.Han lot alle byens løse fugler bo i hans ringe leilighet.All for love and harmony. Plutselig var hans barn totalt glemt. Bode de i samme bolig, eller på en internaskole ? Den hitorien kommer ved en tipasset anledning.

    Bloggmedlemmene murret og klaget. Sørensen tok en ny vri. Hans bolig var blitt rundstjålet for alle materielle eiendeler. Ak og ve, akk og ve. Hvem kunne gjort en slik ussel gjerning. Kanskje det var de smarte horedamene som robbet ham mens han sov ut rusen ? Noen ende på historien ble aldri servert. Den er også god ha til kakepynt siden.

    Når det går i surr for Sørensen er han en Avatar, sier han. Dere må tro på alt jeg sier og ingenting.

    Mannen er en luftspeiling av løgntaler evig og alltid.

    Sveinung.

    SvarSlett
  17. Forskjellen, Fauske, er at jeg står fram med fullt navn og bilde. Og jeg lever til en viss grad av navnet mitt - i motsetning til deg, og andre anonyme svin.

    Man skal i det hele tatt være litt forsiktig med å spre løgner om navngitte personer, noe du IKKE er.

    At du er et svin, Fauske, tok det med lang tid å skjønne. Jeg holdt hele tiden døren på gløtt for deg. Men her i denne bloggen, og i Sirenias, har du for all verden vist din sanne karakter.

    Det er ikke noe videre pent syn.

    SvarSlett
  18. ''Dette er den store forskjellen på meg og Jan Hagen, deg, Fauske, Sirenia og visse andre: Jeg lærer av feil og tilpasser meg når en kurs viser seg å være gal.''

    HAhahahahahahahahahahahahaha og atter ha!

    Du lærer jo nettopp ikke av dine feil og tabber ---derimot kommer du ustanselig opp med nye fancy og kreative forklaringer på din evindelig vinglete og totalt prinsippløse atferd her i verden...og introduserer hele tiden nye tiltak og foranstaltninger for å bevare din kontroll over bloggen du driver, alt mens du forskjønner disse tiltakene og pakker dem inn i alskens høyverdig sludder og bullshit ang. dine motiver for å iverksette disse tiltakene...

    tid for å komme ned på jorda pal...vi er IKKE dumme! ingen av oss som ser hva du driver med...

    SvarSlett
  19. sveinung...din analyse av sørensen her er top notch og kune vært en top secret agent og analytiker fra FBI verdig,...just like that it is,..

    SvarSlett
  20. ''Forskjellen, Fauske, er at jeg står fram med fullt navn og bilde. Og jeg lever til en viss grad av navnet mitt - i motsetning til deg, og andre anonyme svin.''

    du lyver azimut!

    eller får jeg kalle deg sørensen?

    du veksler ustanselig mellom sørensen-navnet og azimut-avataren...og når du blir satt på plass eller tatt i en løgn eller selvmotsigelse så er det liksom bare tull...noe din avatar azimut har diktet opp og som du ikke mener eller står for..

    på denne måten gjør du deg uangripelig...men også totalt useriøs og uansvarlig...en person ingen kan ta alvorlig eller stole på...

    SvarSlett
  21. Hva i alle dager skal jeg med "kontroll" over LB? Bloggen har bare gitt meg tap på tap, uten noen spesielle gleder i det hele tatt.

    Den gir jeg da glatt fra meg hvis noen insisterer, bare ikke til en drittsekk som deg. Men hvis for eksempel Eggen kom og sa at han ville overta LB, så vær så god for meg. Han kan få den gratis. Landgaard også.

    LB er jo bare et vanvittig underskuddsforetagende og en tidstyv.

    Jeg driver den bare fordi ingen andre gidder eller har tid.

    Fatter ikke hva du tenker av og til.

    Betrakter du virkelig LB som et slags verdiobjekt noen ønsker seg "kontroll" over??? Det er jo bare 15 mennesker der inne. Null reklame. Null verdi for noen, bortsett fra for dem som er der, fordi man kan slå av en prat med kolleger om ymse temaer i kaffepausene (og nå uten å slippe å bli forstyrret av Fauske-plapring, Sirenia-intrigemakeri og Poetrixx-galskap).

    SvarSlett
  22. Jeg har bare en avatar her i Blogger, og det er Azimut-avataren.

    Så det var skivebom igjen.

    Hvis du heller vil at jeg skal blogge som anonym og signere kommentarene med mitt full navn, så gjør jeg gjerne det.

    SvarSlett
  23. Og hva skjer når du klikker på bildet mitt - hva ser du da, din komplette idiot?

    Og hva skjer når man klikker på ditt bilde - får man se noe navn da???

    Kørka tosk.

    SvarSlett
  24. ja slik er LB NÅ...etter at du har maktet å støte fra deg alle de kreative kreftene som sa seg villig til å bruke GRATIS av sin tid for å bidra til å gjøre bloggen til Norges beste litteraturblogg...

    whatever u do...så må du aldri noensinne søke jobben s om f.eks. personalsjef i en bedrift... du har ikke snøring på å forvalte menneskelige ressurser på en fornuftig måte...

    SvarSlett
  25. du skriver jo som sørensen i LB...og azimut ellers når det passer har jeg sett

    SvarSlett
  26. I ærlighetens og åpenhetens navn skriver jeg som Roar Sørensen i LB.

    I Blogger og gamle LB brukte jeg Azimut. Forskjellen er at nye LB er en WP-blogg.

    Azimut-avataren ønsker jeg ikke å bruke der inne. Jeg står for den jeg er, på godt og vondt, i motsetning til drittsekkene du lar operere fritt her inne.

    SvarSlett
  27. Man selv med Azimut-avataren kan folk bare klikke og se hvem jeg er og hvor jeg bor.

    SvarSlett
  28. Og hva skjer når du klikker på bildet mitt - hva ser du da, din komplette idiot?

    Og hva skjer når man klikker på ditt bilde - får man se noe navn da???

    Kørka tosk. ''

    ja men jeg veksler ikke glætt mellom mitt virkelige navn og en avatar ...du tar dermed aldri ansvar for det du skriver...

    mens...jeg er den gale poetrixx always..

    SvarSlett
  29. ''Man selv med Azimut-avataren kan folk bare klikke og se hvem jeg er og hvor jeg bor. ''

    ja men alt du skriver under den avataren kan du når som helst si at du ikke mente alvorlig...

    SvarSlett
  30. Ikke så lett det, når alle med et klikk kan se hvem jeg er.

    Og jeg "sier bare at jeg ikke mente det alvorlig" når noen er så tosket at de umiddelbart betrakter jeg-personen i mine litterære bloggtekser som meg, Roar Sørensen. At det skulle være min virkelige virkelighet jeg beskriver. Når folk er så dumme, som noen er iblant, gjør jeg dem oppmerksom på at så ikke alltid er tilfelle.

    SvarSlett
  31. ''Den gir jeg da glatt fra meg hvis noen insisterer, bare ikke til en drittsekk som deg. Men hvis for eksempel Eggen kom og sa at han ville overta LB, så vær så god for meg. Han kan få den gratis. Landgaard også''

    Hvorfor ikke til meg???

    det ville sannsynligvis vært det beste...da ville det blitt et totalt fuckings helvetes morsomt anarki der...et anarki der alt kan skje!!!!! and u would for the first time ever see the POWERRRRRRR of poetrixx hahahahaha!!!

    verken Eggen eller landgaard har tid til å drive en slik blogg slik at det blir noe av den og den blir lagt merke til i kultur-Norge...OG DET HAR IKKE DU HELLER!!!

    Du sier det jo selv, du vil ikke ha for mye aktivitet der, for da får du ikke fulgt med og lest...du har for mye å gjøre til å kunne drive den bloggen på et kulturelt ''forsvarlig'' vis..

    SvarSlett
  32. En mer selvmotsigende, uprofesjonell, løgnersk, bedrevitende, påståelig, pedantisk, egoistisk, amatørmessig, flåsete og patetisk "forfatter" enn denne Roar Sørensen? Finner du det om du leter et par år? Neppe! Han burde med skam se tilbake på alle sine lavmålskommentarer og svelge tapet sitt en gang for alle. Det er ikke alle som er egnet som ledere, nemlig, og akkurat i dette tilfellet ser man det veldig tydelig. Her burde the loser in charge heller være team-medlemmet som funksjonerte som løpegutt for de store gutta. For det er der slikt tilhører. På gulvet. På dogulvet, for faen!

    SvarSlett
  33. Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg er en idiot av en leder. Det er ikke det jeg er. Jeg er forfatter og oversetter, og har ikke peiling på å lede noe som helst, noe jeg da heller aldri har påstått.

    Så det er ikke rart det går litt til helvete iblant, når folk provoserer meg for mye.

    På den annen siden tror jeg ikke akkurat at Solstad eller Eggen hadde gjort noen bedre jobb…

    Eggen har mang en gang kommer med drapstrusler i kommentarfeltet i fylla eller gitt håpefulle skribenter dødsstøtet med sviende kommentarer som får mine små utbrudd til å blekne.

    Det er ikke lett å lede en blogg med så mange sterke, skriveføre, smarte mennesker.

    Spesielt ikke med onde, anonyme krapyl lurende i hvert kommentarfelt. Mennesker som spyr på andre og kjører ut navnet deres, mens de selv gjemmer seg bak tastaturet som de feige krekene de er.

    SvarSlett
  34. såsåsåsåsåså anonym take it easy now honey...dine edle hensikter med denne analysen her applauderes på stående fot...men sørensen har da mange gode egenskaper han...bare som leder er han jo totalt bortsklidd i vogga og burde aldri søke stillingen som diktator ved neste kupp i Filippinene...

    SvarSlett
  35. ''Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg er en idiot av en leder. Det er ikke det jeg er. Jeg er forfatter og oversetter, og har ikke peiling på å lede noe som helst, noe jeg da heller aldri har påstått.''

    ENDELIG begynner visse sannheter å sige inn...

    ''
    På den annen siden tror jeg ikke akkurat at Solstad eller Eggen hadde gjort noen bedre jobb…''

    Solstad?? hahahahahaha..

    ''Eggen har mang en gang kommer med drapstrusler i kommentarfeltet i fylla eller gitt håpefulle skribenter dødsstøtet med sviende kommentarer som får mine små utbrudd til å blekne.''

    HVA??? dette er jo sensasjoenlt!!! har han truet med å drepe deg i fylla ???

    SvarSlett
  36. dine edle hensikter med denne analysen her applauderes på stående kuk mente jeg....

    Poe

    SvarSlett
  37. Selvsagt.

    "Dette er slutten for deg," sa han en gang for to år siden.

    Men det har vi jo for lengst lagt bak oss. Det er bare kjerringer som deg, Sirenia, Fauske og et par til som gnåler om sånt i uke etter uke.

    SvarSlett
  38. Ja, og så Kjetil Johnsen, da. Da er kjerringpakket komplett.

    SvarSlett
  39. OK ..jeg ser at en eller anonym kødd nettopp signa med mitt nick Poe...da gir jeg herved formelt og høytidelig beskjed om at bare mitt innloggende nick Poetrixx heretter gjelder som signatur for mine innlegg...hvis dere heretter ser noen signere under mitt nick men er anonym er det altså FAKE!!!

    SvarSlett
  40. IKKE sammenlign MEG med den sklia kjetil johnsen hahahahaha!

    eller denne trøtte fornøyde tomsekken og testosteronløse noksagten Eggen heller !!!!!

    fuvkings korrupte late svin som sannsynligvis sitter med sugerøret rett i rasshølet på kulturministeren ,...

    SvarSlett
  41. sistnevnte altså..johnsen har ikke tunge lang nok til å sleike slike hengeræver i tarmen..

    SvarSlett
  42. hva GJØR du med denne hjernedøde dusten Eggen i bloggen da???? hvorfor kjeppjager du ikke det fuckings droget, den jævla kjepphøye snylteren på dynga der den slappe forpulte fismikkelen hører hjemmme??

    FACE IT for faen!! han er totalt talentløs..han er ei skabbete hårløs fitte som bare er ute etter å promotere idiotiet sitt...han er en SKAM for litteraturen, han burde faen ikke få lov å forfatte en handlelapp engang...fuck den kødden herfra og til helvete!!

    SvarSlett
  43. Eggen..du er den verste litterære møkkasprederen og bøfferen i Norge-.--du er den mest kokksylta kobbespya på det norske litterære firmamentet..du skulle bare ta filla og luske deg ned til akerselva og søke tillatelse til å sitte og dream life away sammen med de andre snifferrømlingene, der du hører hjemme..!

    SvarSlett
  44. satan altså for et land????!! der kjøtthuer som Torgrim Eggen ikke bare blir utgitt, men regnes som en av landets ledende forfattere HAHAHAHAHAHAHAHA....man burde ikke le, men her er idiotiet og tragedien så komplett at man bare må le..for å kunne overleve mentalt!!!

    SvarSlett
  45. Men snart kommer HELDIGVIS nye tider..Poetrixx er nå klar til å overta hegemoniet ikke bare i kultur-norge...men hele norge....ja verden....JEG skal snart RULE hele verden hahahaha!!!!!!

    SvarSlett
  46. Vel, Eggen har tross alt fått utgitt mange bøker. En del av dem har fått svært gode anmeldelser. Han tilhører Norges absolutte litterære elite.

    Du har ennå ikke fått utgitt noe som helst. Ergo er han smartere enn deg, mer talentfull enn deg, mer kunnskapsrik enn deg og på alle mulige måter et bedre og mer intelligent menneske enn deg. En ti ganger så god skribent og forfatter.

    Sånn er det bare.

    Og derfor velter du deg for tiden her i ditt eget gørr og slikker Fauskes snørr.

    Mens Eggen blogger i LB og får stipender på hundretusener av kroner fra Forfatterforeningen for å skrive bøker.

    That's REALITY.

    SvarSlett
  47. ''Mens Eggen blogger i LB og får stipender på hundretusener av kroner fra Forfatterforeningen for å skrive bøker''

    han gjør vel det ja--slik har det jo vært til alle tider..at de som har mest talent..ikke til å skape kunst ...men til å sno seg..har beriket seg selv på alle mulige slags ordninger der penger er involvert..

    face it..selv en slik taskenspiller som deg innrømmer at EGGEN er en total nobody i litteratursammenheng..jeg leste det fØrste kapittelet i Hermanans og forsto umiddelbart at fyren er en idiot..OG HELE kultUR-norge er et korrupt rede AV NObodys!!!!

    Av FJOTTER!

    SvarSlett
  48. ''Du har ennå ikke fått utgitt noe som helst. Ergo er han smartere enn deg, mer talentfull enn deg, mer kunnskapsrik enn deg og på alle mulige måter et bedre og mer intelligent menneske enn deg. En ti ganger så god skribent og forfatter.''

    HÆÆÆÆÆÆ???!!! du kan da vel for FAEN ikke mene dette alvorlig...at denne fillete sosemikkelen, denne bleike støvete stuefitta, denne våte illeluktende latrinekosten er meg overlegen litterært hahaha??!!

    jeg skriver jo TUSEN ganger bedre enn denne hjernedøde pjattmikkelen som burde vært henrettet for det pisset han vrir ut av seg,om det hadde vært noen rimelighet i denne verden...det eventyret jeg har publisert er jo bare noe jeg har skrevet for unger...men selv det er jo det overlegent beste som NOENGANG er skrevet her i verden..men nå kommer snart POETRIXX første ''seriøse ''roman hahahaha! WAIT NOW BOY!!

    SvarSlett
  49. og den romanen..i promise u folkens...den har det ALDRI noengang vært sett makan til her i verden haahahahah!!!!

    SvarSlett
  50. Roar Sørensen er igjen ute med løgn.La oss ta noen eksempler.For det første kaller han alle anonyme,som oppgir navn ,for Fauske.
    Komplett umulig er det for den tosken å forstå at flere har sammenfallende meninger med Fauske.Vedr. samme sak,forstår han heller ikke at noen har det morro med å etterligne Fauskes skrivemåte og ortografiske feil.

    Så går vi videre til mordønsker, som Sørensen aldri har feremsatt.Sørensen har vitterlig skrevet at han ønsker død over Fauske og Sirenia,det samme er sagt om Poetrixx. Nå fremstilles det sikkert som spøk, eller noe han aldri har sagt.(redigere og slette er han verdens mester på)

    For noen få uker siden ble Poetrixx, omtalt av Sørensen, som den eneste i Norge med litterære kvaliteter.Det var da alt var "sol og sommer". Nå fremstilles Poetrixx, som en elendig skribent og fullstendig uten evne til å skrive om noe som helst.

    Før i tiden,særlig på FB, samt hyppig på LB ganske nylig, ble en mengde navngitte norske forfattere æreskjelt, Navnene ders sjikanert og hånet på alle mulige skadelige måter.

    Så kommer storhets tankene til Sørensen. Kanskje han via LB kan bli godtatt, og venn med ekte forfattere ? Da er de plutselig dyktige og kjernefolk.(smiskeriet arbeider for fullt, munnen blir tørr og kjeven nummen)
    For riktig å snike seg inn blant de anerkjente, bruker han flere metoder. Gjengir her kun en liten setning han sier over her, som illustrasjon og enkelt eksempel.
    Hører du gjøken, ho ho. Here it comes:
    "fordi man kan slå av en prat med kolleger om ymse temaer i kaffepausene (og nå uten å slippe å bli forstyrret av Fauske-plapring, Sirenia-intrigemakeri og Poetrixx-galskap)".
    Sitat slutt.

    Se det ja, nå er han kollega med de forfattere han i flere år har utskjelt på det groveste.
    Det er gutten sin det, som har vind i underbuksen sin.(applaus for teatershowet)

    For riktig å gardere seg, samt skylde på andre,kommer en liten bonusregle om Poe, Fauske og Sirenia.Fysj og fysj for noen forferdelige mennesker de er. skyld har de i alt som er galt.

    Det er å anbefale Roar Sørensen å skrive en fantasi bok om LB, og hans oppfattelse av sannhet.Navneforslag til boken er følgende: En alldeles vanlig løgndag på Litteraturbloggen.

    Sveinung.

    SvarSlett
  51. Se her ja, her kommer flere smiske forsøk fra Sørensen :
    "Vel, Eggen har tross alt fått utgitt mange bøker. En del av dem har fått svært gode anmeldelser. Han tilhører Norges absolutte litterære elite".
    (ok. la meg gjengi også dette i samme kommentar fra Sørensen)...read:

    "Mens Eggen blogger i LB og får stipender på hundretusener av kroner fra Forfatterforeningen for å skrive bøker".

    Eggens blogging i LB er vel ikke akkurat noe å fremheve, det er ganske sparsom. (forståelig nok.)---
    Er det noen som forstår nyanser her ??
    Ok, noen tanker kommer for å nyansere.

    Helt klart er Eggen en meget god forfatter.Han har skrevet i over 25 år, det med en skarp hjerne og svært pennefør, det burde da frembringe leseverdige bøker??

    Eggen bor sentralt i Norge, har et meget stort kontaktnett, blant kolleger,forlagsfolk og "organisasjoner" som bevilger støtte til forfattere.Vet Eggen å bruke slike kanaler ?? Selvfølgelig,absolutt, det er da hans rett.

    Hva med Poetrixx??
    En villbass som har levd i Norge, på den "gale siden av samfunnet." Flyttet til utlandet, klarer seg helt alene. Intet støtte apparat innen skriving i Norge. Han har i de senere år,benyttet tiden til å skrive. Utviklet seg kjempemessig som skribent/forfatter. Har et pågangsmot det står respekt av,samt en stor og god produksjon hele tiden.

    Som vi ser har mennesker forskjellig bakgrunn og muligheter.

    Om "menneske kjenneren" Roar Sørensen hadde hatt et snev av empati og evne/ønske til å forstå, ville han hensyntatt disse momentene.

    Gjør han det ?? Nei, absolutt ikke.Han har mest egen nytte av å overskryte om Eggen. Hvorfor, jo fordi han nå prøver å være anerkjente forfatteres beste venn.(kanskje han selv blir anerkjent)
    Jeg regner med at jeg ikke behøver å si noe særlig mer ?
    Men bevares, jeg har mer å by på om det trengs.

    Sørensen, rødt kort igjen til deg og din smiskete og sleske væremåte.

    Så får vi se, i hvilken grad forfattere lar seg bedra og lure av Roar Sørensen.

    Sveinung.

    SvarSlett
  52. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  53. Vel, det er fremdeles mange som vil se deg i LB, Poe. Men hvis du synes det er morsommere og mer interessant å diskutere åndsforlatt piss med Fauske og Sirenia enn å diskutere litteratur med Eggen, Egeland, Heine og Landgaard, så får du bare holde deg her.

    SvarSlett
  54. "Fantazimuskt",intet mindre,ei heller noe mer.

    SvarSlett
  55. ''Så kommer storhets tankene til Sørensen. Kanskje han via LB kan bli godtatt, og venn med ekte forfattere ? Da er de plutselig dyktige og kjernefolk.(smiskeriet arbeider for fullt, munnen blir tørr og kjeven nummen)''


    hahahahaha spot again!

    SvarSlett
  56. heheheh du tror vel ikke seriøst at jeg vil skrive i denne stinkende bakgårdsbloggen GRATIS?

    bare pung ut så er jeg der..IKKE før!

    SvarSlett
  57. ''Helt klart er Eggen en meget god forfatter.Han har skrevet i over 25 år, det med en skarp hjerne og svært pennefør, det burde da frembringe leseverdige bøker??''

    nei han er ikke en forfatter...han er en kopist..han her INGENTING som helst av verdi å si eller bibringe andre mennesker..han er en PARASITT!

    SvarSlett
  58. Kjensgjerninge viser at Eggen selger bra.Litterær verdi kan diskuteres stolper opp og stauer ned.
    'mange av bøkene til Eggen både når frem og blir lest av folk.Akkurat det, er vel et av hovedmålene til de fleste forfattere ?

    Men igjen, forskjellig smak og mening er en ganske så fri greie vedr. vurdering av hva som er kvalitet eller ikke.

    Sørensen kjører jo stadig sine kurs om kvalitet. Der ser man jo hvor hurtig "sannheter" endres. Ryktene forteller at LB skal opprette enda en ny seksjon i regimet sitt. Der skal bøkers kvalitet vurderes. Kvalitetsseksjonen skal hete: Snurrebass vurderinger i full forvirring. Seksjons sjefen blir Sørensen himself i høyhelte sko.

    Vedr. deg poe, samt tilbakekomst til LB. Nå har Roar krøpet og tryglet,bannet og sverget, hånet,spottet,nedverdiget og utskjelt deg. Nå er han igang igjen med "fristelser" og lovnader.
    Du får nok snart en privat mail, om du ikke har fått det allerede, hvor han tilbyr deg 50 % eierskap i LB. Vel, wait and see, my friend.
    tips, pass på om du evt. går inn i det dårlige selkapet, å få 51% eierskap, samt bli styreformann (dobbel stemme og veto rett), i praksis blir du først da bestemmene sjef.

    Men for golliattata, hvorfor surre med LB som er teknisk konkurs både åndelig og som aktivitets sted ?.

    Kjør på med din egen blogg, evt. skap en større fellesblogg, du får med deg mange,og LB blir kjørt i grøta pr. omgående.

    Sveinung

    SvarSlett
  59. Besøkstallene spretter i været! Bloggen leses nå både i Brasil, Tyrkia og Hviterussland hurra!!!!!

    Norway (NO) 417
    Thailand (TH) 120
    Sweden (SE) 33
    Philippines (PH) 19
    United States (US) 9
    Europe (EU) 2
    Denmark (DK) 2
    Russian Federation (RU) 1
    Belarus (BY) 1
    United Kingdom (GB) 1
    Germany (DE) 1
    Greece (GR) 1
    India (IN) 1
    Indonesia (ID) 1
    Taiwan (TW) 1
    Japan (JP) 1
    Brazil (BR) 1
    Turkey (TR)

    SvarSlett
  60. Da får jeg ønske velkommen til mettebergsommann da hahahaha????

    Hva synes du om bloGgen Mette, Norges suverent beste ja?

    SvarSlett
  61. ''Kjensgjerninge viser at Eggen selger bra.Litterær verdi kan diskuteres stolper opp og stauer ned.
    'mange av bøkene til Eggen både når frem og blir lest av folk.Akkurat det, er vel et av hovedmålene til de fleste forfattere ?''

    JAMEN DET SKRIVES JO IKKE ANSTENDIG LITtERaTUR MERE...det er jo bare søppel folk får kjøpt i dag, så selvsagt selger han sammen med de andre skrotselgerne..

    SvarSlett
  62. dont u worry sveinung...jeg skal SELVSAGT ikke i noe kompaniskap med den bøfferen...hahahaha hvor lang tid hadde det tatt før det hadde gått til helvete da...en uke?

    Han prøver å kontrollere andre mennesker, men meg er det ingen som greier å dominere, ergo er det dømt til å smelle..

    SvarSlett
  63. Forlagene(stort sett tre store, med divrse opp kjøp av mindre forlag,altså en form for monopol system)satser stort på hva de har erfaring med selger.Ofte er dette forfattere som det satses mye penger i form av markedsfring på.Senest i går(tilfeldig valgt eksempel) var det i en av reklamepausene på TV, der store tunge buisness selskaper fremviser reklame snutter av sine fremkjørte front produkter...ofte i form av korte innslag,produsert av markedspsykologer som kan sine virkemidler. Vel, to the point,der kom det en reklamesnutt (lekkert og inviterende) om Tom Egeland sin siste bok.(all ære til ham for god fremgang.)Kjøpte du boken fikk du en eller annen ekstragave på kjøpet.Velkjent salgstriks.

    Les meg rett, jeg vil altså heller se tilbud om bøker,enn reklame om støvsugere og kjøleskap. Samtidig morres jeg litt over at alle mulige forskjellige produkter reklameres om i de samme reklamepausene.

    Kanskje en dag i nær fremtid tilbys en bok av Eggen, og man får et kjøleskap på kjøpet ??

    Sånn har det blitt, alt er selvfølgelig reindyrket butikk.

    Hummer og kanari, kanel og shit happens, hele tiden, til den store salgsmedaljen.

    70% av norges befolkning er nærmest TV slaver, selvfølgelig har TV snutter med salgsbudskap stor stor kraft,uavhengig av produktenes kvalitet/eller ikke.)

    Faktum er at man kan skrive en middels god, ja endog en dårlig bok,har man et stort og satsevillig markeds apparat i ryggen, blir det garantert store salgstall på produktene som repeters mange ganger i folks stuer via TV og evt. radio.

    Det jeg nevner over her, er fra virkelighetens kjøp og salgs Norge.

    Personlig har jeg sansen for både torgrim og Tom, begge er hardt arbeidene med sitt yrke som håndtverekere, nevnte de her for nettopp at de er kjente.Men de har da i en årrekke jobbet seg oppover og frem, det skal de ha. det begynnte sikkert med klister under skriveskiene, men nå har de skikkelig hjelp fremdrifts voks under skriveskiene.(kvaliteten behøver nødvendigvis ikke være bedre på skrivingen.Navnet på forfatteren har blitt "bedre/kjent" ,,,if you read me right.

    Sveinung.

    SvarSlett
  64. ''Les meg rett, jeg vil altså heller se tilbud om bøker,enn reklame om støvsugere og kjøleskap. Samtidig morres jeg litt over at alle mulige forskjellige produkter reklameres om i de samme reklamepausene.''

    Hvorfor det?

    Er det ikke viktig å få info om ting som er nyttige? Hvor mange liv har ikke støvsugeren og kjøleskapet forbedret...ja forlenget og endog reddet?

    SvarSlett
  65. Men metterbergsssommann er visst ikke i Brasi lenger...da gikk det som jeg spådde da...han kom aldri til å greie tre år i den heksegryta...

    eller er han bare i Norge på ferie?

    SvarSlett
  66. Nyttige produkter (), joda,sammen med støvsugere og kjøleskap. Jepp, man kan støvsuge bokbutikkene etter gode bøker.Så kan man legge de hotteste nyhetene til avkjøling i kjøleskapet.

    Som sagt, disse markedspsykologene har sine dirtyclean tricks.

    Jeg hører lokkesangen: Kjøp en ny bok i dag, få med et kjøleskap på handelen.

    Sveinung.

    SvarSlett