søndag, august 15, 2010

A literary dynamite sensation!!!

Den nye ravende gale og spinnville kometen i norsk litteratur, rabagasten, provokatøren og morraronk ... nei ... joggeren Ken Jensen himself (uttales naturligvis som på amerikansk. Kenn Djennsn!) har latt seg overtale til å legge ut et utdrag fra sin roman fra et ekte norsk seriemordermiljø (finnes det slike miljøer ja?!) eksklusivt for KUN denne bloggen!

Dette er simpelthen helt FANTASTISK mine damer og herrer!

Spenn fast sikkerhetsbeltene og finn fram spyposene, for vi venter kraftig turbulens og en knallhard landing! Og må jeg be om den störst möjliga tystnad...

Her kommer: En morders memoarer? Kapittel 37.






Becky West. Det var hennes skyld. Alt var hennes skyld. Hun hadde fått meg til å glemme Anne. Jeg så på henne der hun red meg. Kroppen hennes var veldig pen. Synd å måtte skjære den opp (ikke egentlig). Men det fikk vente. Først skulle hun få skjenke meg en heftig orgasme.



"Kom igjen!" stønnet jeg. "Ri meg hardere!"



Becky bevegde seg fortere. Sengen knirket høylydt for hvert elskovsstøt. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg likte det. Det var faen ete meg helt herlig. Til slutt ble hun så sliten at hun ikke klarte mer. Da la jeg henne på rygg og knullet henne steinhardt. Kuken forsvant til roten hver gang jeg kjørte den inn i den trange, lyserøde fitten. Brunsthylene hennes fylte meg med seksuell villskap hinsides alt. Jeg vætte fingrene mine med mitt eget spytt og begynte å gni klitorisen lidenskapelig. Det tok ikke lang tid før hun eksploderte i en kraftig orgasme. Neglene hennes boret seg inn i ryggen min, og hun vred seg i orgasmespasmer. Skjeden fikk ny fuktighet, og jeg merket at også jeg var nær ved å komme. Jeg trakk meg hurtig ut av henne.



"Sug meg!" kommanderte jeg, og stappet pikken i munnen hennes.



Becky sugde iherdig på penishodet.



"ÅH! ÅH!" rautet jeg.



Hun sugde hardere, og plutselig brast det for meg. Pungen trakk seg sammen og sendte ladningen av sted i voldsom hastighet. Spermen klasket mot ganen hennes, og hun begynte å hoste halvkvalt. Sæd rant ut av den ene munnviken. Jeg hadde heldigvis allerede fjernet penisen fra fellatiohulen hennes. Jeg så foraktelig på tispen. Jeg hadde egentlig lyst til å knuse oppsynet hennes der og da, men jeg tvang meg til å la være. Grunnen var at jeg kom på en mektig fin måte å drepe henne på.



"Gå og tapp i et boblebad, kjære. Jeg har en overraskelse til deg."



Hun hostet enda noen ganger, fikk tårer i øynene og gjorde så som hun var blitt fortalt, akkurat som ethvert kvinnfolk skal gjøre. Hun stilte ikke engang spørsmål ved hva slags overraskelse jeg hadde til henne, og det var bra. Hun var i sannhet en god hore.



Becky hadde et stort, hjerteformet badekar. Hun hadde allerede anbrakt seg i det da jeg kom inn på badet. Jeg hadde med meg en gul håndduk, som var pent brettet sammen. Denne la jeg fra meg på en stol som stod i det ene hjørnet. Deretter satte jeg meg i badekaret. Vi såpet hverandre inn. Jeg brukte ekstra lang tid på de faste, velformede brystene hennes.



Senere, etter boblebadet, men før vi skulle tørke oss, spurte horen hva slags overraskelse jeg hadde til henne. Det var da jeg slo henne i mellomgulvet av all kraft. Hun knakk sammen på midten, og benene hennes skjente til siden. Et lite øyeblikk lignet hun en slalåmkjører i ferd med å passere en port, så klasket hun i gulvet. Der ble hun liggende og hikste etter luft mens kroppen rykket til, som i epilepsianfall. Hun bar tydelige likhetstrekk med en sprellende fisk på tørt land. Jeg gikk rolig bort til den gule håndduken, tok frem Bowiekniven og vendte tilbake til tøsen. Dernest grep jeg tak i håret hennes og slepte henne ut i stuen mens hun gryntet av smerte; det er fascinerende hvilke merkelige lyder som kommer ut når man ikke har nok luft i lungene til å skrike.



Sparket tispen i korsryggen og hentet en kjøtthammer fra kjøkkenskuffen og knuste tennene hennes. Tok dernest en skjorte og stappet denne i munnen hennes og teipet igjen med isolasjonsteip. Ingen høye lyder kunne unnslippe henne, og det var bra, for jeg kunne ikke risikere å forstyrre naboene. Men jeg gav meg ikke med det. Nei, jeg teipet like gjerne benene og armene hennes fast i sengestolpene; soverommet, stuen og kjøkkenet utgjorde ett og samme rom. Hun prøvde riktignok å øve motstand, men jeg fyrte kneet en gang i mellomgulvet hennes og to ganger i ansiktet, slik at jeg kunne gjøre som jeg ville med henne. Et kvinnfolk blir aldri mer samarbeidsvillig enn når du gir henne en god porsjon juling.



Jeg skar opp det venstre kinnet hennes med Bowiekniven og slikket i meg blodet som strømmet ut. Deretter kuttet jeg av henne brystvortene og spiste dem. Ludderet sperret opp øynene i smerte. Hun skrek av sine lungers fulle kraft, men ingenting annet enn et svakt hvin trengte gjennom isolasjonsteipen. Brystvortene var svært seige. Jeg tygde på dem rett foran øynene på horen. Egentlig burde jeg ha stekt dem først, men det hadde jeg dessverre ikke tid til. Etter å ha svelget brystvortene skar jeg puppene av tasken. Disse drefset jeg i veggen så blodet sprutet. Det lød to våte klask da puppene traff veggen. Det var sannsynligvis mens jeg holdt på med å skjære dem av, at tøyten mistet bevisstheten. Det hindret ikke meg i å knulle henne i ræva. Naturligvis smurte jeg inn både rektumet og pikken med glidekrem før jeg trengte inn i henne. Anuset var trangt og godt, og det varte ikke lenge før jeg kom i en hårreisende orgasme.



Senere, da tispen vendte tilbake fra bevisstløshetens trygge favntak, risset jeg et hakekors inn i buken hennes. Deretter skar jeg av henne klitorisen og kjønnsleppene og slengte dette på kok. Sædblæren måtte tross alt få tid til å fylle seg igjen. I påvente av at så skulle skje, passet ingenting bedre enn et lite måltid.



Senere, etter at jeg hadde spist kjønnsdelene til tispen mens hun så på, skrekkslagen som en fjorten år gammel jomfru konfrontert med en åtte tommer lang pikk, krydret jeg den blodige fitten hennes grundig, for det meste med salt og pepper. Hun vred vilt på seg mens elver av tårer rant fra forvrengte, sinnssyke øyne.



"MMMMMMMMHHHHHHHHHHHHHHH!" skrek hun.



"MMMMMMMMHHHHHHHHHHHHHHH!" hermet jeg. "YUMMY! Becky. YUMMY! in my TUMMY!"



Jeg slikket fitten hennes langsomt. Tungen gled over området der kjønnsleppene en gang hadde vært. Begjærlig kjærtegnet jeg fitteåpningen med tungen. [AHH!] Smaken av blod fikk meg hard igjen, [YUMMY! in my fucking TUMMY!] og jeg begynte å fingerpule henne energisk. Snart erstattet jeg fingrene med pikken. Jeg trengte til bunns i henne. Dasket tasken hardt åherregudhvorhunfortjentedet. Kuken ble fort dekket av blod. Fingrene var også blodige. Jeg slikket dem rene. [YUM!-YUM!] Det surklet herlig fra tøytens fitte hver gang jeg kjørte pikken inn og ut av henne.



"Nå [AHH!] kommer [AHH!] jeg, [AHH!] kjære," hisset jeg mellom sammenbitte tenner. Jeg trakk meg ut av skjøgen og runket meg til utløsning; sæden sprøytet over maven hennes og de røde sirklene etter de avkappede brystene. Den ble liggende som små geléklumper på huden. Jeg lepjet i meg hver eneste livgivende dråpe. [YUMMY!]



{Den tøsen!}



"JEG SKAL DREPE DEG FITTE FORSTÅR DU DET?!?" Jeg grep Bowiekniven og kuttet opp brystkassen hennes så mørkt hjerteblod sprutet i taket som en geysir. Ja, for blanke HELVETE, det sprutet FAN meg rett i TAKET! Jeg stakk hånden inn i revnen i brystet og befølte de indre organene. Jeg trengte ikke være lege for å fastslå at den falske horen var død. Måtte hun råtne lengst inni HELVETE.

50 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! jeg ler meg ihjel...det er partier her som er bare helt uovertrufne...har aldri sett maken..dette er bare helt vidundelig...stor kunst Ken for faen!!!

    SvarSlett
  2. ''Jeg skar opp det venstre kinnet hennes med Bowiekniven og slikket i meg blodet som strømmet ut. Deretter kuttet jeg av henne brystvortene og spiste dem. Ludderet sperret opp øynene i smerte. Hun skrek av sine lungers fulle kraft, men ingenting annet enn et svakt hvin trengte gjennom isolasjonsteipen. Brystvortene var svært seige. Jeg tygde på dem rett foran øynene på horen. Egentlig burde jeg ha stekt dem først, men det hadde jeg dessverre ikke tid til. Etter å ha svelget brystvortene skar jeg puppene av tasken. Disse drefset jeg i veggen så blodet sprutet. Det lød to våte klask da puppene traff veggen. Det var sannsynligvis mens jeg holdt på med å skjære dem av, at tøyten mistet bevisstheten. Det hindret ikke meg i å knulle henne i ræva. ''

    ja det er NØYAKTIG slik damene skal behandles..slik at de lærer seg litt respekt for faen hahahaha...

    SvarSlett
  3. ''Etter å ha svelget brystvortene skar jeg puppene av tasken. Disse drefset jeg i veggen så blodet sprutet. Det lød to våte klask da puppene traff veggen.''

    hohohohohohohooo...helt vanvittig bra!!!!

    SvarSlett
  4. er lenge siden jeg har ledd så tårene sprengte på...min samboer ligger naken ved siden av meg og ser på meg og forstår ikke hvorfor jeg ler sånn...jeg tør ikke fortelle henne hvorfor hahahaha

    SvarSlett
  5. faen hvor har jeg gjort av den svære samekniven min...

    SvarSlett
  6. ja altså jeg mener..så jeg kan få gjemt den unna

    poe

    SvarSlett
  7. Den konfiskerte jeg.
    Tok den med til sjøs hvor jeg sprettet opp buken, og andre utvekster jeg kom over, hos sjuogtjue sjømenn, mens de lå totalt dritings og svimeslåtta i køyene sine natt til første juni på nittennittiåtte. Nå har jeg kvessa den igjen. Kniven til poetrix altså. Snart legger jeg ut på tokt for avhjelpe denne verden med brunsvidde, enhjernecella, og forkvakla nordmenn i Norge, og rundt omkring i hele verden, hvor de sitter og gnukker på trygdepenger, tyner horer med vekslepenger, som arbeidsomme norske borgere har spart opp til dem!
    Nå har det gått over alle kosteskafter og beksemstøvler. Så jeg tar sistnevnte på meg for å gjøre det viktige oppdraget for Norge. Jeg begynner med Pattaya, -then I take Berlin-. Svipper innom Angeles, før jeg har alvorlig mye å gjøre nordpå i Norge. Især i Tromsøtraktene. Så alle guttemenn i hele verden! Se opp, vær på vakt, ellers blir det ikke noe spennende, eller gøy for meg! Nå kommer jeg snart med kniven til poetrix, og gjeller gud og hvermannsen jeg måtte se, som irriterer en aldri så liten smule.

    Anonym utsendt fra "Foreningen for uttryddelse av skadede og skadelige mannfolk"

    SvarSlett
  8. såsåså mickegirl...hiss deg ned nå du alte Førkje...ingen nordlendinger skal gjelles her..men ta deg gjerne en tur til Angeles...skjønt balker har jo ikke fyren...så gjelling blir det nok dårlig med...du får nok nøye deg med bukspretting...

    SvarSlett
  9. Dine kommentarer er uhyrlige, Poetrixx. Jeg ler så jeg skvetter. Du har fått meg til å se teksten i nytt lys. Jeg skal kontakte en agent i USA og se hva som kan gjøres med tanke på utgivelse. Siden står Norge for tur.

    Når det gjelder Mickelinetussa, skal hun bare komme nordover. Ingenting gir meg større glede enn å klemme livskraften ut av feministfitter. Samekniven blir god å ha etter at jeg har tømt meg utførlig i alle knullbare hull, både naturlige sådanne og de jeg har til hensikt å skjære ut med kniven. Så kom til meg, du lille trusetussa, så skal jeg komme i deg.

    SvarSlett
  10. Ken Jensen og Poetrixx har tydeligvis blitt lobotomert opptil flere ganger. Skrive kan jo ingen av dem, bortsett fra noen tillærte skjells- og bannord og betegnelser på kjønnsorganer. Ken Jensen og Poetrixx står for det absolutte lavmål når det gjeld formidling av ord. Spar oss for mer av dette pisset! Grav dere ned begge to! Hopp i havet!

    SvarSlett
  11. De ordene skal du di intetanende anonyme fitte få ete i deg igjen, med hud og hår og smuler og alt...vi nordlendinger skal snart rule hele Norge...ja hele verden!!!!

    U JUST WAIT hahahahaha!!!!

    SvarSlett
  12. pass på hvilke agenter du kontakter i USA da KEN...at de ikke jobber for FBI...er det ikke disse agentene de setter inn mot seriemordere og andre festlige skøyere?

    SvarSlett
  13. "Grav dere ned! Hopp i havet!" Hohohoho! Jeg ler meg tussete. Hørt noe så sinnssykt og tilbakestående! Er du barnehaveansatt? Jobber du på psykiatrisk? Ble du misbrukt som barn? Er du førskolelærer?

    Jeg og Poe kan ikke skrive? Det er jo hylent! Jeg hadde aldri klart å finne på noe så lattervekkende på egen hånd. Du må ha takk for latteren og din barnslige post, enten du er Pickeliten eller Sireneula. Hoho!

    SvarSlett
  14. Hadde Bjørneboe levd i dag hadde han ledd seg ihjel av dette utdraget...i stedet for å henge seg i protest mot mistrøstigheten og elendigheten i det forbannende sosialdemokratiske kråkereiret han tilbrakte sine siste dager...

    SvarSlett
  15. Jeg tenker på litterære agenter, Poe. Dog, du skal ikke se bort ifra at jeg får andre agenter på døren. Håh-håh! Dressjakke og blod er en kjip kombi.

    Har i mange år syslet med tanker om en oppfølger til En morders memoarer, der jeg langt overgår originalen i grove drapsskildringer. Håh-håh!

    SvarSlett
  16. Ja for satan Ken det må du absolutt gjøre!

    Kanskje du kan ta de beste partiene fra denne boken her og spinne rundt dem eller inkorporere dem i storyen...for du har vel ikke gitt ut dette her ennå...eller uansett er det jo bare utgitt på eget forlag som ikke solgte noe særlig?

    Jeg er allerede blodfan og kommer garantert til å kjøpe den boka, og reklamere som bare helvete for den!

    Du kan uten tvil bli den nye litterære sensasjonen i Norge...selv ikke dette korrupte dustelandet kan vel greie å drepe et slikt talent...nei det er umulig, du er en vulkansk kraft som bare venter på å bryte ut og kvele alle disse noksagtene i brennende kokende lava!

    Du har frekkheten, energien og visjoner nok til å gjør deg ustoppelig!

    SvarSlett
  17. Poetrixx!
    Jeg fikk ikke svar på hvor mange ganger dere var lobotomert. Har dere kommet ut av tellinga?

    SvarSlett
  18. Til den anonyme angående den lobotomeringen: Kanskje du har lyst til å knulle oss begge med strap-on, samtidig som du runker og suger oss? Hoho! Så kan vi etterpå ta deg i begge hull, dampende pikker som stempler inn og ut med en villskap du sjelden påtreffer utenfor aperiket. Men så er vi også aper, bavianer, klodrianer, lobotomerte noksagter som ikke skal komme her og være kuk mot kvinnekjønnet. Håh-håh?

    SvarSlett
  19. Poetrixx!
    Hjernedød altså! Jeg hadde mine mistanker, men er nå overbevist etter å ha lest svaret ditt.

    SvarSlett
  20. ''Poetrixx!
    Jeg fikk ikke svar på hvor mange ganger dere var lobotomert. Har dere kommet ut av tellinga? ''

    har du kommet ut av tvangstrøya?

    watch out...gutta på dikke dikkemark driver og leter etter deg...

    SvarSlett
  21. nei ken...disse gamle innrøkte røyene får du som den ekte gentleman du er ta deg av og bare knulle vettet av dem så kjønnsleppene hopper av ledd for min del...det er grenser selv for meg, for hva jeg vil befitte meg med...

    SvarSlett
  22. Poetrixx!
    Hvor gammel er du? 14? 15?

    SvarSlett
  23. Anonym den 1.
    Lobotomi, det var en god idè! Tar med drill på turneen min også. Noen gjør seg bedre som levende død. Yes, takk for tipset!

    Ken den 2. av Tromsø og omegn. Hvis du et sekund tror du får tak i samekniven min, som en gang i tiden tilhørte min gode og trofaste venn, poetrix den villfarne av Hammerfest, så får du tro om igjen.

    Snart blir det sløyefest på Nordkalotten. Jeg gleder meg på vegne av de nå altfor søvnige feministene som snart vil våkne, og klappe villt og uten hemninger, til alle storsnuta pennevenner, i en viss blogg jeg ikke på noen måte tør å si navnet på...

    SvarSlett
  24. Hvor er Sirenia og Fauske i dag? De liker jo og pisse litt her og der, og denne bloggen er jo en dass.

    SvarSlett
  25. Denne bloggen er jo en dass, sier du, og likevel kommenterer du her? Ja, vi har alle behov for å drite. Åpne opp nebbet nå, lille koprofag, så skal du få tuten full. Wraghnnnnhhhh!!!!

    SvarSlett
  26. For å bedømme denne teksten fra et objektivt ståsted: Pretty bad. Formuleringen er helt middels, innholdet er totalt forutsigbart, handlingen er alt for langsom, beskrivelsene er mer perverse enn de er morderisk, og det hele blir egentlig mer en "fortelling" om en morbid fascinasjon for nekrofili enn en historie om en jævla seriemorder. Oppå alt er det hele også sterkt inspirert av og noen steder direkte plagiert fra både hhv. Dexter og Manson, hvor sistnevnte inspirasjonskilde ikke engang samsvarer med fortellingens innhold. Hva i alle dager har et hakekors å gjøre midt inni her? Det er ingenting verken før eller senere i teksten som utdyper dette, eller underbygger det sådan, det bare står der midt inni en tekstramse og får enhver skuffet leser til å tenke Manson. Hvilket igjen bare trekker leseropplevelsen ned enda flere hakk, ettersom forfatter på langt nær klarer å fascinere eller imponere på samme måte som den beryktede hakekors-Manson.

    Så, totalt sett er ikke dette mer enn hva man kan forvente av en middels skolestil på ungdomsskolen, kort fortalt. Det hadde overhodet ikke holdt som en bok - altfor tamt og ALT for uoriginalt!

    SvarSlett
  27. Har du møkk i øra Poetrixx? Svar nå på det jeg spurte deg om, du er jo allvitende!

    SvarSlett
  28. Til den anonyme kritiker: Du kaller dette et plagiat av Dexter? Må jeg ha lov til å falle besvimet om av latter! Jeg skrev dette ti år før Dexter så dagens lys. Sjekk faktaene neste gang, så dummer du deg ikke ut med anal-ysen, jævla taper.

    SvarSlett
  29. Anonym gir 13.58 en altfor snill bedømmelse av dette åndsforlatte våset ovenfor.
    Vulgært ordgyteri, plattheter hele veien,uten spenning, uten dynamikk, uten originalitet.

    SvarSlett
  30. Oi, oi, den traff visst skikkelig, den. Enhver litteraturbevisst sjel ville ha sagt nøyaktig det samme som meg, og tydeligvis er det ikke første gang du har hørt det. Du er jo umoden nok til å svare på en så lavmålsk, barnslig og direkte usaklig måte at du må stemple avsender som "jævla taper" for å ikke ta til deg sannheten. Dårlig tegn.

    Uansett - hva gjelder "litteraturen" din er den fortsatt sterkt inspirert av diverse eksisterende mordere, fiktive som ekte. At du nå sier at Dexter ble til etter at du skrev dette, tviler jeg ekstremt sterkt på. Bevis det, eller innrømm at det var forsøk på et dårlig alibi. Hakekors-delen er også direkte malplassert i denne "storyen" din, så Manson-inspirert at det er flaut. Hva fikk deg til å gidde å vie en setning til dette? Putte det inn i historien i det hele tatt? Ser du ikke hvor dårlig det blir?

    Hva gjelder formuleringen er denne, som allerede sagt, helt middels. Direkte dårlig er den ikke, men jeg vet om mange som skriver langt bedre. Dine evner på denne fronten går jo dessuten igjen flere steder, hvilket blant annet sees i svaret ditt her: "Må jeg ha lov til å falle besvimet om av latter!", eller den klassiske "anal-ysen"- hører du ikke idiotien i ordleggingen? Eller i det hele tatt fremleggingen. Dette er formuleringer du bør tenke over, ettersom det senker deg enormt langt ned som skribent - uansett hvor useriøst prosjektet ditt er. Å ta imot konstruktiv kritikk på en slik måte, vil få enhver etablert forfatter til å svarteliste deg.

    Ellers hva angår teksten din, er det flere formuleringer du burde ha skippet. Rett og slett bare fjernet. Eksempler er stedene hvor du bruker blokkbokstaver, og det elendige "yummi in my tummy"-utsagnet som er meget hipt blant fjortiser. Følgende setninger er med på å trekke fortellingen desto lenger ned i sølen:
    * Ja, for blanke HELVETE, det sprutet FAN meg rett i TAKET!
    - Elendig setning, men også igjen totalt malplassert med disse blokkbokstavene midt inni setningen. Dessuten har du feilstaver "faen", og så langt det skal være grammatisk akseptabelt er du nødt å tilføye en apostrof bak ordet, slik: Fan'
    * JEG SKAL DREPE DEG FITTE FORSTÅR DU DET?!?
    - Her bommer du ikke bare på det grammatiske, ettersom det mangler komma mellom ordet "fitte", du bruker altså blokkbokstaver på en helt uegnet måte.

    Bare to av fjorten eksempler.

    Ett tips er at du går over hele fortellingen med lupe og rensker ut det verste, og så fjerner du det som er for irrelevant og dumt, og erstatter det med noe mer treffende. Kan ta tid, men er nok verdt forsøket. I forhold til fortellingens innhold er det jo også mye som ikke tilfredsstiller det du forsøker å oppnå, deriblant det faktum at det er nekrofili som er hovedkjernen i hele teksten der du heller prøver å beskrive en seriemorders liv og virke. For ar dette skal gå fra å være en obskur sexnovelle som heller kunne ha sklidd inn på en erotisk nettside under fanen "nekrofili" til å være det du faktisk ønsker at det skal være, en fortelling om en seriemorder og hans delikate mord, bør du som sagt fikse på ganske meget. Som ren nekro-erotikk er jo dette helt ok, men så er det jo faktisk ikke det du forsøker å gjøre det til heller. Ingenting her metter en dreven leser som er ute etter krim og morbide seriemordere, med mindre nevnte lesere har sterk feber eller er i bakrus nok til å godta ethvert makkverk.

    SvarSlett
  31. Oi, oi, den traff visst skikkelig, den. Enhver litteraturbevisst sjel ville ha sagt nøyaktig det samme som meg, og tydeligvis er det ikke første gang du har hørt det. Du er jo umoden nok til å svare på en så lavmålsk, barnslig og direkte usaklig måte at du må stemple avsender som "jævla taper" for å ikke ta til deg sannheten. Dårlig tegn.

    Uansett - hva gjelder "litteraturen" din er den fortsatt sterkt inspirert av diverse eksisterende mordere, fiktive som ekte. At du nå sier at Dexter ble til etter at du skrev dette, tviler jeg ekstremt sterkt på. Bevis det, eller innrømm at det var forsøk på et dårlig alibi. Hakekors-delen er også direkte malplassert i denne "storyen" din, så Manson-inspirert at det er flaut. Hva fikk deg til å gidde å vie en setning til dette? Putte det inn i historien i det hele tatt? Ser du ikke hvor dårlig det blir?

    Hva gjelder formuleringen er denne, som allerede sagt, helt middels. Direkte dårlig er den ikke, men jeg vet om mange som skriver langt bedre. Dine evner på denne fronten går jo dessuten igjen flere steder, hvilket blant annet sees i svaret ditt her: "Må jeg ha lov til å falle besvimet om av latter!", eller den klassiske "anal-ysen"- hører du ikke idiotien i ordleggingen? Eller i det hele tatt fremleggingen. Dette er formuleringer du bør tenke over, ettersom det senker deg enormt langt ned som skribent - uansett hvor useriøst prosjektet ditt er. Å ta imot konstruktiv kritikk på en slik måte, vil få enhver etablert forfatter til å svarteliste deg.

    Ellers hva angår teksten din, er det flere formuleringer du burde ha skippet. Rett og slett bare fjernet. Eksempler er stedene hvor du bruker blokkbokstaver, og det elendige "yummi in my tummy"-utsagnet som er meget hipt blant fjortiser. Følgende setninger er med på å trekke fortellingen desto lenger ned i sølen:
    * Ja, for blanke HELVETE, det sprutet FAN meg rett i TAKET!
    - Elendig setning, men også igjen totalt malplassert med disse blokkbokstavene midt inni setningen. Dessuten har du feilstaver "faen", og så langt det skal være grammatisk akseptabelt er du nødt å tilføye en apostrof bak ordet, slik: Fan'
    * JEG SKAL DREPE DEG FITTE FORSTÅR DU DET?!?
    - Her bommer du ikke bare på det grammatiske, ettersom det mangler komma mellom ordet "fitte", du bruker altså blokkbokstaver på en helt uegnet måte.

    Bare to av fjorten eksempler.

    Ett tips er at du går over hele fortellingen med lupe og rensker ut det verste, og så fjerner du det som er for irrelevant og dumt, og erstatter det med noe mer treffende. Kan ta tid, men er nok verdt forsøket. I forhold til fortellingens innhold er det jo også mye som ikke tilfredsstiller det du forsøker å oppnå, deriblant det faktum at det er nekrofili som er hovedkjernen i hele teksten der du heller prøver å beskrive en seriemorders liv og virke. For ar dette skal gå fra å være en obskur sexnovelle som heller kunne ha sklidd inn på en erotisk nettside under fanen "nekrofili" til å være det du faktisk ønsker at det skal være, en fortelling om en seriemorder og hans delikate mord, bør du som sagt fikse på ganske meget. Som ren nekro-erotikk er jo dette helt ok, men så er det jo faktisk ikke det du forsøker å gjøre det til heller. Ingenting her metter en dreven leser som er ute etter krim og morbide seriemordere, med mindre nevnte lesere har sterk feber eller er i bakrus nok til å godta ethvert makkverk.

    SvarSlett
  32. Til den siste anonyme, med den lange kommentaren: Visst var svaret mitt barnslig og flåsete, men jeg svarte bare på samme måte som "kritikeren". Det er en kjent sak at jeg påbegynte denne boken i 1994 og skrev den ferdig i 1996, og at jeg gjorde den engelske versjonen i 1997. Spør Landgaard, for bare å nevne en person. Les konsulentuttalelsen som står på trykk i LB. Å påstå at jeg har plagiert Dexter, av alle ting, er nesten like tåpelig som å påstå at Dexter har plagiert meg. Jeg var først ute, med et helt tiår. Og hva er dette Manson-opplegget? Mener du seriemorderen Charles Manson? Eller er det en forfatter som heter Manson? Jeg kan selvsagt google dette, men det er nok best at du utdyper den der litt, i tilfelle et søk ikke gir konklusivt resultat.

    For øvrig kan man skrive både fan og faen. I dette tilfelle et bevisst valg, fordi jeg oppfatter fan som mer aggressivt enn faen. Det kommaet før og etter FITTE, er utelatt med vilje, som et virkemiddel. Setningen blir skreket, uten tegnsetting. At du ikke forstår dette, gjør at jeg ikke uten videre kan ta resten av kritikken din for god fisk. Når det er sagt, medfører det riktighet at verket har klare mangler. Noen av disse er tilsiktet, andre ikke. De som tilhører siste kategori, bør selvsagt rettes opp i. Når det gjelder første kategori, har jeg fordummet verket litt for å tilpasse det hovedpersonens bakgrunn; det er tross alt skrevet som en slags selvbiografi. Historien er i stor grad skrevet som et fragmentarisk dagboknotat, der kun de viktige hendelsene er tatt med. Det er genuint, i tråd med hvordan noe slikt trolig ville se ut. Men det er ikke dermed sagt at det blir bra litteratur av det. Kravet til ekthet burde muligens ha vært fraveket for det litterære. Jeg kunne ha gjort boken mer intelligent og strømlinjeformet enkelte steder, men slikt er blitt gjort tusen ganger før. Jeg ønsket å komme opp med noe annerledes, og det har jeg gjort. Resultatet er, helhetlig sett, bra. To forlag ønsket å utgi dette, men et av dem våget ikke av hensyn til voldsnivået.

    SvarSlett
  33. Artig måte å ro deg unna på - du svarte så visst ikke på samme måte som jeg tiltalte deg på, og det vet du like godt som alle andre som leser her. Min kritikk av din tekst var totalt konstruktiv, noe du virkelig, i en alder av xx år og med en lang karriere som hobbyskribent bak deg, burde ha tatt for hva det er. Helt tydelig vil du ikke ta imot andres formeninger om dine skriverier så lenge det er i en uønsket retning, dvs en objektiv bedømmelse fra en kritikers side, ettersom du - likt en stolt liten unge som akkurat har lest seg å skrive - kun vil godta det som er av ønsket kaliber. Beklager om mine og andres meninger ikke er som du håpet på. Men hva forventer du av å publisere en uoriginal, tam tekst som denne? At folk skal bli så tatt på senga at de innbiller seg at det er bra? Nei, helgen er over og ølet er borte, ergo ingen unnskyldning til tåkeprat nå lenger.

    "Ken Jensen" virker mer som et pseudonym, og om du er kjent på noen som helst måte tilsvarer det en D-kategori, noe som forklarer godt hvorfor så få vet om deg. Om det er tilfellet, har jeg ikke lest noe av deg, og vil ei heller gjøre det etter å ha sett potensialet ditt her (som er tilnærmet hva en ungdomsskoleelev kan prestere på tentamen), men dersom du faktisk skrev dette her for så mange år siden, sier det ingenting annet enn at den ene inspirasjonskilden din muligens ikke kan medregnes. Ergo er det i så fall andre du har latt deg påvirke av, noe som i hvert fall gjelder hakekors-delen din. Jeg spør igjen, hva har den med historien din å gjøre? Hvorfor så malplassert? Er "morderen" en nazist, liksom, eller hva pokker er poenget? Og selvfølgelig er det seriemorderen MANSON vi snakker om her. Charles Manson - ja.

    For øvrig kan man IKKE skrive både "fan" og "faen". Helt fullstendig feil. At du ikke er bevisst dette, vitner jo om at du ikke kan ha fulgt helt med i norsktimene du må ha hatt? Dersom man skriver ordet 'fan' betyr dette en som er fan av noe(n), altså tilhenger/beundrer/groupie. Noe helt annet enn ordet faen. Skriver man derimot "fan'" med apostrof, er dette en forkortelse av faen, altså mer slik noen uttaler det, og kan fungere meget fint i en slik sammenheng som du prøvde på. Men IKKE UTEN apostrof, så lenge du vil holde deg innen grammatikkens simple regler. Og det vil du vel, eller? Men her stopper jo tydeligvis ikke din grammatiske svikt, for nå presterer du altså å si at du bevisst har utelatt komma mellom ordet "fitte" som et _VIRKEMIDDEL_? Og jeg spør; hva pokker får deg til å ta et slik uprofesjonellt valg? Eller er det nok en dårlig unnskyldning, bare? Ingen seriøse skribenter, som vil bli tatt alvorlig og appelere til sine lesere (endog hvor få de er), utelater bevisst vikig tegnsetting som hos andre kommer automatisk. Ergo kan det bare ikke stemme at du har gjort dette som et "virkemiddel", for det er ingenting her som er noe virkemiddel. Det er det motsatte. Man stopper opp fordi uttalelsen av ordet klinger feil, nettopp fordi et sentralt tegn er utelatt. At setningen blir skreket, har da vitterlig ingenting å si - om jeg SKRIKER at "NÅ SKRIVER DU ELENDIG, KEN JENSEN", så gjør jeg det da vitterlig med tegnsetting, iom at dette er i skriftform. Ellers blir setningen både feil, uleslig og ukorrekt.

    SvarSlett
  34. Videre presterer du å slakte hele kritikken min ved å bruke nettopp det overnevnte, noe som igjen er herlig dårlig tegn på din evne til å produsere litteratur. For den evnen er nesten ikke-eksisterende. Her påpeker jeg altså hvordan det norske språkets simple grammatikk fungerer, nettopp fordi du - i en tekst hvor du ønsker å fremstå seriøs - klarer å misse viktige grammatiske anliggender. Det at jeg påpeker dette, som du motsier med unnskyldninger i fleng, gir ifølge deg selv grunnlag til å forkaste min kritikk som useriøs. Haha. Beklager, men hvor mange avslag og refusjoner har du fått, siden du er så aggressiv overfor objektiv og relevant kritikk OG irettesettelser?

    Ingenting her kvalifiserer til tittelen, eller tilnærmelsen, "slags selvbiografi", heller. Dette her en helt ordinær, dog uoriginal tekst om en nekrofil pervers mann som tydeligvis liksom er seriemorder. Hvis det er en krim du faktisk vil skrive, om en seriemorder, så har du virkelig mye både å omformulere og forandre på. For slik det ser ut nå, er det en platt sexnovelle og ikke en "biografi" om og av en seriemorder!!!

    Du sier så at det du vil, er å "komme opp med noe annerledes, og det har jeg gjort". Ja, du har definitivt kommet opp med noe 'annerledes' - i form av en fullstendig treig, langsom, kjedelig, uoriginal novelle om en nekrotisk kar som forteller om sine sysler gjennom dagboknotater, som det tydeligvis skal være. Beklager, men virkelig: en thriller om en seriemorder er det bare ikke, uansett hvordan man snur og vender på det.

    Det eneste som er morderisk med dette, er benevelsen om hakekorset - ettersom det får samtlige til å minnes Mansons "signaturer".

    Var for øvrig ikke meningen å poste kommentaren to ganger, det skjedde en teknisk svikt der. Ellers; takk for å ta konstruktiv og objektiv kritikk så jævla voksent. :-)

    SvarSlett
  35. Jeg elsker konstruktiv kritikk, og jeg responderer alltid bra på det. I dette tilfelle er det "kritikk" som kommer fra en anonym ape på Internett. Og når jeg oven i kjøpet ikke er enig i det sludderet du lirer av deg i forhold til fan/faen og den tegnsettingen, sier det seg selv at jeg ikke kan forholde meg til resten av det du skriver. Etter min mening er du en sjalu hykler, et pinnsvin som setter ut piggene i møte med virkelig talent. Det at du tror at dette er krim, av alle ting, eller en thriller, viser hvor malplassert hele "irettesettelsen" din er. Det finnes ingen kategori for det jeg har skrevet. Det er noe helt nytt. Men anonyme noksagter og hobbyskribenter som deg forstår åpenbart ikke sånt. Spar meg for mer vås.

    SvarSlett
  36. Dessuten: Kjøp deg en ordbok og slå opp ordet "fan". Da vil du se at det kan brukes slik jeg har brukt det, din inkompetente liksomkritiker og pretensiøse litteraturuviter. Herregud, og jeg som nesten tok deg på alvor et lite øyeblikk! Hoho!

    SvarSlett
  37. Ken!

    Er du virkelig ikke i stand til å se svakheten i setningene dine? Kjedsommelige og pinlige oppramsninger, uten språklig spenst og dynamikk, og totalt blottet for originalitet. Hvordan kan du forvente at vi skal oppfatte dette som litteratur?

    Anonym ape på internett? Hvordan tror du at du selv fremstår i andres øyne etter svaret til anonym?

    Arild

    SvarSlett
  38. Kjære "Arild", du bommer jo grovt på flere punkter, og likevel ber du om å bli tatt på alvor. Ser du ikke urimeligheten i dette? Du skriver at jeg har plagiert Dexter, til tross for at jeg skrev min tekst ti år før Dexter så dagens lys. Det utdraget du har lest ovenfor, har faktisk stått på trykk i en bok som ble utgitt i 1999 (En syk mann og hans tanker). Du påstår at man ikke kan skrive fan i betydningen faen. Som jeg allerede har fortalt deg, tar du feil. En profesjonell språkrøkter vet slikt, men du er bare en amatør. Så er det dette med fittekommaene. Du vet åpenbart svært lite om språklige og stilistiske virkemidler, enn si litterære virkemidler generelt. En hel haug med kjente forfattere har brukt dette både før og etter meg. Stephen King, Bret Easton Ellis … listen er lang, men hvorfor ramse opp flere? Du er åpenbart strengt begrenset av regelrytteri, og derfor har du ikke begrep om sann skrivekunst. Når man gjør et bevisst valg, er det ikke en grammatisk feil, men et litterært virkemiddel. Jeg forstår godt at du ikke evner å ta dette innover deg. Jens Bjørneboe sa at talentløse folk forsøker å holde geniet nede etter beste evne og med alle midler. Vit, dog, at du ikke har forutsetninger for å lykkes.

    SvarSlett
  39. Du misforstår Ken. Jeg, Arild er ikke den samme som skrev den lange kritikken av "stykket" ditt.

    Arild

    SvarSlett
  40. Ken er ikke gutten som innrømmer at han er talentløs og dermed i de minste burde høre på gode råd.
    Noen fremgang å spore i hans "litteratur" finnes ikke.Som det meste andre hos Ken Jensen, inkl.hans mentale utvikling, står alt på stedet hvil,omtrent på fem års stadiet.

    Arild.

    SvarSlett
  41. Flere som heter Arild her?

    Arild

    SvarSlett
  42. Arild, din latterlige taper, jeg ler meg i hjel av ditt tåpelige forsøk på å stanse dette prosjektet. Nå later du som om du kjenner til min litteratur, noe du overhodet ikke gjør, noe jeg allerede har arrestert deg på, og likevel prøver du deg. Fy faen hvor desperat du er. Over og ut, stymper!

    SvarSlett
  43. Nå er det på tide at du innser hvem det er som tar feil her. Du motsier meg angående min påpekelse av manglende tegnsetting der du hhv. skulle hatt apostrof etter ordet "fan" - for å vise at det er ordet "faen" du skal si - og de to nevnte komma mellom ordet "fitte".Dette forklarer du med såkalte virkemidler, og ber meg om å oppsøke ordbøker og profesjonelle språkrøktere for å få bekreftet. Når ble det akseptabelt bevisst å eliminere viktig, allmenn tegnsetting for å understreke at du _skriker_? Er ikke dette alt i alt kun et tåpelig, latterlig forsøk på å stryke over mine irettesettelser og forklare dem med noen du kommer på i farten, kun for og slippe å bekrefte din grammatiske svikt? Du burde jo virkelig ha visst bedre, for her er det DU som tar feil. Så lenge det ikke er ordene ivrig beundrer/tilhenger/patriot du tilsikter, men faktisk banneordet 'faen', skal ordet ha en apostrof på slutten.

    SvarSlett
  44. Videre presterer du å si "...har du ikke begrep om sann skrivekunst. Når man gjør et bevisst valg, er det ikke en grammatisk feil, men et litterært virkemiddel. Jeg forstår godt at du ikke evner å ta dette innover deg. Jens Bjørneboe sa at talentløse folk forsøker å holde geniet nede etter beste evne og med alle midler. Vit, dog, at du ikke har forutsetninger for å lykkes."
    Du viser altså at du ikke bare er blottet for litterære evner og viten, du understreker også totalmangel på selvinnsikt. Kom bare ikke og kall meg for dette skvipet her, når du faen ikke engang presterer å mestre noe så enkelt som det du FORSØKER og få til her. Din unnskyldning for manglende grammatisk forståelse er at du bruker "litterære virkemidler" - helt greit at du tror du gjør det, men bare vit at du ikke på langt nær har virkeligheten med deg på dette. Skaff deg et livsvarig medlemsskap i en dreven skriveklubb, så kanskje du en dag om 60 år klarer å komme på to setninger som gir mening eller fenger et folk utenfor Dikemarks radius.

    Så klarer du altså også å lire av deg følgende, i ditt sinne over sannheten jeg påpeker: Jeg elsker konstruktiv kritikk, og jeg responderer alltid bra på det. I dette tilfelle er det "kritikk" som kommer fra en anonym ape på Internett. Og når jeg oven i kjøpet ikke er enig i det sludderet du lirer av deg i forhold til fan/faen og den tegnsettingen, sier det seg selv at jeg ikke kan forholde meg til resten av det du skriver. Etter min mening er du en sjalu hykler, et pinnsvin som setter ut piggene i møte med virkelig talent. Det at du tror at dette er krim, av alle ting, eller en thriller, viser hvor malplassert hele "irettesettelsen" din er. Det finnes ingen kategori for det jeg har skrevet. Det er noe helt nytt. Men anonyme noksagter og hobbyskribenter som deg forstår åpenbart ikke sånt. Spar meg for mer vås. "

    For det første; er det sunt å ha så lav selvinnsikt, eller er det bare skuespill? Min kritikk er kritikk i ordet rette forstand; og alle med litt litterært talent er enige med meg i det jeg fremlegger. Du tror altså oppriktig at jeg er sjalu på makkverket du har lirt av deg; jeg kan med det samme berolige deg med at overhodet ikke, som med så mye annet hva gjelder deg, samsvarer med realiteten. Jeg vet så utmerket godt at mine skriverier, enten det bare er en tilfeldig kommentar her og der eller en faktisk fortelling, rager langt over Mount Everest i forhold til hva du presterer å kalle litteratur blant dine totalt heslige vegger av tekst. Hvordan har du tenkt å vokse som "forfatter" når du ikke evner å ta til deg konstruktiv kritikk? Når du svarer som en pubertal femtenåring ville ha gjort? Du blir jo til og med så sinna at du ikke klarer å la være å kalle dine kritikere for nedlatende ord bare for å hevde deg selv og dine ikke-eksisterende talenter.

    Selvfølgelig er dette her krim. Altså, om det er noe i det hele tatt, så er det krim. Hva faen tror du en fortelling om morbide sexfascinasjoner på nekrotisk nivå er å betrake som, hm? Er du virkelig så dum at du tror du skriver noe helt unikt, noe helt eget som er altfor spesielt til å kunne legges under en sjanger? Du må jo være dum, du. Selv Poes dikt lenger nede på siden her, kvalifiserer til en sjanger. Alt du skriver, uansett hvor originalt DU innbiller deg at det er, begrenser seg til en genre, skjønner du.

    Så. Konklusjon. Det er du som skal spare oss for vås. Især når man ser tilbake på disse slående, utrolig modne tilsvarene du har til kritikerne dine; "din inkompetente liksomkritiker og pretensiøse litteraturuviter. Herregud, og jeg som nesten tok deg på alvor et lite øyeblikk! Hoho!"

    Ah, ja, du skriver så utrolig bra. Les: ironi.

    SvarSlett
  45. Grunnen til at Poetrixus har giddet å publisere dette her for deg og late som det er bra, er jo fordi du enten har bestukket han eller bare det faktum at han elsker alt som har med voldtekt å gjøre. Poetrix er jo dessuten kongen av Thailands bordeller, så det er jo soleklart at han digger innholdet. Dog vet han vanligvis bedre; diktene hans rager jo titusen kilometer over hva du kan klare å prestere bare i fylla.

    SvarSlett
  46. I alle dager, gir du deg ikke, Judas, Satan, eller hva du nå liker å kalle deg? Du er en person som ikke kan skrive selv, og som i impotent raseri over egen tilkortkommenhet forsøker å rive ned andre. Sorry, du er gjennomskuet for lengst. Hadde kritikken din vært seriøs, skulle jeg ha forholdt meg til den på en ordentlig måte og svart deg i siviliserte ordelag.

    Jeg har allerede bedt deg skaffe deg en ordbok og slå opp ordet fan. Det er sidestilt med faen. Enhver som leser dette, kan gjøre det samme og se hvor skammelig feil du tar. Når du fortsetter i det samme sporet etter at jeg har satt deg fast, demonstrerer du kun én ting: at du har en agenda. Jeg vil berømme deg for et godt forsøk (det står til G i karakterboken, eller 3, om du foretrekker tall).

    Jeg har også arrestert deg på disse fittekommaene, allikevel turer du videre som en tilbakestående. Det sier jo sitt om IQ-en din, enn si dine kommunikasjonsevner.

    Jeg har vunnet denne "debatten" for lengst, og du er avkledd som en stymper. Da har jeg ikke noe mer å si til deg. Du kommer selvsagt til å skrive et hjelpeløst svar, ikke ulikt en skrikerunge som bæljer for å få viljen sin, med du skal være klar over at den slags hyling blir ignorert. Jeg kommer ikke til å svare deg igjen. Jeg har viktigere ting å bruke tiden min på; noen av oss ønsker å lykkes her i verden, i motsetning til talentløse stympere som forsøker å rive ned dem som er større enn seg selv. Du får plaske rundt i andedammen din, vel vitende om at jeg ikke kommer ned for å bade med deg. Du kan bakse med vingene, lille Jante, men du kan ikke fly. Stakkars.

    SvarSlett
  47. sånn! og dette er siste gangen jeg legger kommentarer TILBAKE i noen grupper!

    IKKE kommenter mere her...skriv under kommenatrinnleggene for faen!

    SvarSlett
  48. nei satan er ikke dette finnmarksinnlegget nei??? ok helvete heller jeg gidder ikke dette tullet...les under kommantarinnleggene!

    SvarSlett
  49. Jeg mener fortsatt at Poetrixx (Idiotixx) burde trykke denne bloggen på dopapir, så kan han tørke seg bak med den, der den hører hjemmm.

    SvarSlett
  50. Jeg er virkelig flau på dine vegne, Jen Jensen. Du kaller meg for "en person som ikke kan skrive", faktisk? Du vet jo virkelig ikke hva faen du snakker om. Ditt lavmål og din stadig økende inkompentanse er så blottlagt at du ikke klarer å vise deg fra andre sider enn hvor patetisk du faktisk er. Tilsvarene dine på kritikk du får, på sannheten, er så utrolig barnslig og regelrett idiotisk at selv en unge på 10 år ville klart bedre. Tydeligvis er det du lider av kronisk, men det er lov å skjerpe seg. Ta noen runder med deg selv i et forsøk på å innse lavmålet og inkompentansen din, hvis du kommer et skritt nærmere realiteten skal du få et rødt kryss på bloggen.

    Fremdeles har du helt feil hva angår de grammatiske anliggender, en feil du ikke er i nærheten av å klare å rette opp, engang. Dette tar sånn på deg at du faktisk nevner noe så irrelevant som min IQ kun for å hevde deg selv og faenskapet ditt: "Det sier jo sitt om IQ-en din, enn si dine kommunikasjonsevner." Dette er her er jo klare tegn på at noe mangler hos deg, og da ikke bare litterære evner og kunnskaper. Du er rett og slett så skakkskjørt at det ikke lenger er håp. Hva angår min intelligens, kan enhver her se på få sekunder at jeg rager minst 100 poeng over deg. Ser du virkelig ikke hvor hardt du driter deg ut? Ser du ikke dumheten din? Er du virkelig så fortapt?

    Om noen har _vunnet_ noen debatt her, så er det i hvert fall ikke deg. Alle andre enn deg her rager høyt opp på både litteratur- og kunnskapsstigen, og du er ute av stand til å oppfatte det. Det er synd de andre her er så mye mer begavet enn deg, men alt kan ikke fordeles likt, vet du.

    Angående norskkarakterene dine er ikke de engang fortjent en svak treer. Du havner på 2. Det betyr at du akkurat såvidt klarte å bestå, mer er det ikke å forvente med en så ekstremt lav kompentanse på både sosiale og språkelige arenum.

    Så får vi se om du klarer unngå å svare nok en gang. "Fin" metafor du har på slutten der, for øvrig. Like patetisk som det resten av deg er. Du er litteraturens avskum, vit det. A-v-s-k-u-m.

    SvarSlett