onsdag, august 18, 2010

Roar Sørensen hamret i hjel med tresleiv på Filippinene????!!!!

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=563959


``Bevæpnet med en revolver skal nordmannen ha tvunget to kvinnelige gisler til å kle seg nakne foran ham. Også en mann og en yngre jente ble holdt som gissel, opplyser det lokale politiet til VG Nett.

Ifølge politiet i mannens hjemby har nordmannen holdt de fire personene fanget hjemme i huset sitt i omtrent et døgn før drapet skjedde. Da klarte gislene sammen å frata ham våpenet.

I basketaket som oppsto, ble nordmannen først slått i hodet med en tom ølflaske. Deretter ble han stukket flere ganger med en kjøkkenkniv, ifølge politirapporten. Et av gislene, en 16 år gammel jente, har innrømmet at hun utførte drapet. Tilståelsen er gjengitt i flere filippinske medier.

De tre andre som ble holdt fanget hos nordmannen, er en 35 år gammel mann, en 38 år gammel kvinne, og en 12 år gammel jente. Alle skal være i slekt. De involverte skal ha vært på besøk hos nordmannen i en periode før drapet skjedde.''

``
Her åpenbares sannheten i all sin sjokkerende gru ja...den stakkars azimut var så desperat at han truet damene med revolver til å kle av seg hahaha...det var den eneste måten han kunne få seg sex på...også en 12 årig jente da ...?!

Det går btw forlydender nå om at han ble drept med kniv og gaffel og til sist knocket i hjel med ei tresleiv i skallen som takk for maten...

59 kommentarer:

  1. ja sånn måtte det nesten gå med tanke på hans skal vi si surealistiske kokkekunster og dumdristighet når det gjaldt å invitere gjester på middag..

    SvarSlett
  2. Artikkelen er fra: (VG NETT 20.07.2009 kl. 11:49, Sist oppdatert 20.07.2009 kl. 19:27 )
    Dette er en til dels gammel historie.Mannen du navngir lever i beste velgående.

    Så det medfører ikke sannhet at det er den mannen du refererer til, som ble drept.

    Dermed blir denne dårlige spøken helt skammelig. Spøk er ok. men den bør ha basis i sannheten, ikke bygges på løgn.

    Sveinung

    SvarSlett
  3. dårlig spøk???

    JEG MISTENKER AT DEN VIRKELIGE rOAR sØRENSEN ER TATT AV DAGE, OG DEN MANNEN SOM UTGIR SEG FOR Å VÆRE HAM ER EN SKAMLØS IMPOSTer...dette ville også forklare hans underlige oppførsel i det siste...dette er nemlig slett ikke den RS jeg kjente før!

    Og den duden skal ikke skrive ett eneste ord på denne bloggen mere før han via web cam og fremvisning av passet har bevist hvem han er!

    SvarSlett
  4. ''Dermed blir denne dårlige spøken helt skammelig. Spøk er ok. men den bør ha basis i sannheten, ikke bygges på løgn.

    Sveinung ''

    hæhæhæh
    yeah right sveinung..jeg anbefaler alternativ fjøsterapi for deg... gå og sleik ei bjelleku i fitta til det kommer for dagros og etterpå kan du ta og strironke en råne med vinkelsliper og se om du føler deg bedre da..

    SvarSlett
  5. Denne var ellevill morsom i all sin virkelige dramatikk.
    Men det skulle ikke forundre meg det minste om nøtta sprakk av ei treskje når den er liten.
    Jeg har nå lett greit, forbausende lett, å slå hodet til ei mus stille med en fluesmekker.

    At Roar må framvise webcamera på bloggen din er dog det beste..

    SvarSlett
  6. Det er da pokker som du flakser omkring, Poe!
    Kan du ikke holde deg på en side?
    Skrumpnisse!

    Arild

    SvarSlett
  7. HÆÆ???

    jeg driver og legger ut nye gadgets her....så man kan klikke seg rett innn på kommentarer og innlegg!

    SvarSlett
  8. Who ARE you, and what have you done to POE?
    Dette er smakløst, nedrig og virker temmelig desperat og patetisk i tillegg til å være ulovlig. Jeg foreslår at du sletter det så fort som mulig, før noen varsler Google.

    Sirenia. Din hule vasskrabbe. Du har vel aldri vist antydning til sans for humor, så ta den gledesløse, ondskapsfulle latteren din og pakk deg!

    SvarSlett
  9. Fremskritt Poe. Stjerne i margen!

    Arild

    SvarSlett
  10. arild...kan du se kommentarene på siden?

    jeg ser dem ikke!

    SvarSlett
  11. ulovlig...hva er det som er ulovlig her din snile...ta og tomsug en gris i givakt i endetarmen og shut the fuck up...OK?

    SvarSlett
  12. Poe! Ja, nå er de her!
    Arild

    SvarSlett
  13. Pokker! De ble borte igjen.

    Arild

    SvarSlett
  14. Poe! Nå de på plass igjen.
    Arild

    SvarSlett
  15. Satan! Kommentarene forsvinner når jeg poster.

    Arild

    SvarSlett
  16. Når jeg går ut av siden, og så tilbake igjen, er komm. på plass. For et sirkus!

    Arild

    SvarSlett
  17. ja men vi leker nei liker litt sirkus her de fleste tror jeg...

    SvarSlett
  18. He he, Roar på Webcam ?? Det krever vel widescreen, for å få med alle bole musklene.
    Den fyren er nemelig ikke snau, han er rent for breial og drøy, akkurat som i bløffekjeften med smiskesmilet.

    Lillemor.

    SvarSlett
  19. jada han tar jo over 800 kilo i benkpress den karen, ifølge ham selv..

    SvarSlett
  20. hmmm i dag hadde jeg egentlig ikke tenkt å legge inn noen innlegg...men jaggu ble det fire likevel, med tilhørende kommentarer...dette lover godt for fremtiden for bloggen..at selv på en dårlig dag som denne holder vi til en viss grad stilen og LB langt bak oss...hahahaha

    SvarSlett
  21. Roar Sørensen løper også veldig fort,nærmest lik en verdensmester.Ikke så rart, han må jo løpe som en olympier for å ligge litt foran løgnen han presterer.

    Dont worry about anything Poe. Selv i søvne presterer du mer og bedre enn LB i våken tilstand.
    Dessuten har du en gjeng med på laget, som har både skarpe observasjoner og ikke har problemer med å si ifra om hendelsene på LB.
    Sørensen var rimelig dum som koblet oss sammen.

    The new morning has broken.

    Sveinung

    SvarSlett
  22. Akkurat det har jeg tenkt på idag, hvordan vi kan få kommentarene på forsida?

    Hvodan gjorde du det poe?

    Anonym. Humørløs? Jadda, griner og bæljer hver dag jeg, sprer sur bitter galle hvor jeg enn går og biter negler, er genrelt frustrert og nevrotisk...hahahah...Jeg har STOR SELVINNSIKT...

    SvarSlett
  23. Selvinnsikt? Du?
    Er du sprøyte sprø Poe?

    Arild

    SvarSlett
  24. ADVARSEL. SØK DEKNING.

    Om en liten stund kommer kjempe dragemyggen Sørensen, for å sjekke tilstanden i de bloggene han ikke har makt over.Han har sine spyflue runder titt og ofte. ¨På LB svetter han i hyklersk teateropptreden, som den forkledde grisegrådige fanten han er.

    May Grethe

    SvarSlett
  25. Jodda du anonym, STOR SELVINNSIKT, tolk det selvironisk eller ikke.
    At jeg har vært litt humørløs i sommer, ja det har jeg nok, mange nok drypp og egne greier bidrog til det.

    Ellers er jeg bare sprøytesprøpoe, om enn i litt mildere og anstendig utgave. Ikke for det, folk knuller rundt, har sex og dop uten grenser, men ANSTENDIGE skal de være. Min uanstendighet går på noe annet.

    SvarSlett
  26. Akkurat det har jeg tenkt på idag, hvordan vi kan få kommentarene på forsida?

    Hvodan gjorde du det poe?''

    Trykk på LEGG TIL GADGET, deretter AKTUELT eller MEST POPULÆRT...da finner du gadgeten som heter RECENT COMMENTS og RECENT POSTS der.

    poe

    SvarSlett
  27. Se Sørensen skryter da:

    ''I går, den 18. august, hadde hovedbloggen (de individuelle bloggene ikke medregnet) ny rekord med 131 unike besøk.''

    hæhæhæhæhæhææææ??? Og dette er liksom Norges største og beste litteraturblogg hahahaha!

    de som besøker individuelle blogger besøker vel hovedbloggen først, så de er medregnet i det tallet?

    SvarSlett
  28. Du skjønner som vanlig ikke dette...

    Hovedbloggen med underblogger har 352 unike besøk (352 forskjellige mennesker har besøkt bloggen.)

    Godt over 500 besøk.

    Og over 5000 treff (sidevisninger).

    Det synes jeg er greit, jeg, på én dag. Nå har bloggen et akkurat passe tempo slik at det blir tid til andre ting enn krangling.

    SvarSlett
  29. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  30. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  31. Dessuten er det ikke antall treff og antall kommentarer som avgjør om en blogg er god eller ikke.

    Det er kvaliteten på hva som skrives og tenkes.

    Det er null problem å åpne for svineri, som du gjør, og få hundrevis av kommentarer og sprø innlegg der man lyver om navngitte forfattere og kommer med all verdens injurierende påstander. Sånt tiltrekker alltid svermer av fluer.

    Lerum er vel blant dem som har solgt flest bøker i Norge. Med din måte å tenke på er hun vel også Norges beste forfatter.

    Forfattere som Fløgstad selger svært få bøker. Så da er vel han en av Norges dårligste?

    Du når bare lavmål etter lavmål, Poe. Fatter ikke at jeg en gang trodde helt andre ting om deg.

    SvarSlett
  32. Nå er LB blitt akkurat slik du ville ha bloggen, med klare kvalitetskrav. Og mange forfattere er innom og skriver, blant dem noen av Norges mest kjente.

    Alle dem du ikke likte og ikke kunne fordra - Fauske, Sirenia, Sny... er borte.

    Og SELVFØLGELIG er da ting ENDA verre.

    Hva folk som deg kalles i fagkretser, det aner jeg ikke. Og ikke bryr meg heller. Men det er neppe noe pent eller noe som kan helbredes uten videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vel...jeg er hel-helbredet jeg...velkommen etter...:)

      Slett
  33. Fantastisk morsomt. Slipp en klagemygg til makten. En som alltid dreit ut andre, foreks,. bloggledere. Nå har den selvsamme klagestymperen fått sin egen LB.
    Dermed er lyden en helt annen. Alt han tidligere fordømte, forsvarer han nå og lovpriser.

    Verdens største hykler og egodigger, fornekter aldri sitt sanne ansikt. Uforståelig er at han ikke ser det selv. Alle andre gjør det.
    Det er vel nå det passer å si: Mærra den blinde er Sørensen, i fullt trav på vervebanen.

    Lar så folk seg lure ?

    Sveinung

    SvarSlett
  34. Sørensen:

    Hva folk som deg kalles i fagkretser, det aner jeg ikke. Og ikke bryr meg heller. Men det er neppe noe pent eller noe som kan helbredes uten videre.

    Disse ordene gjelder nok mest deg, både i fortid, nåtid og fremtid.Du har vel trampet ditt eget navn i filler og småbiter forlengst. Samt du får dine vanlige bestialske utbrudd, som gir deg gode renter kontinuerlig. Menneskesynet ditt er og blir ansett som elendig.

    Sveinung.

    SvarSlett
  35. ''Dessuten er det ikke antall treff og antall kommentarer som avgjør om en blogg er god eller ikke.

    Det er kvaliteten på hva som skrives og tenkes.''

    right..og dermed er resten sagt...

    SvarSlett
  36. http://uppsalahansen.litteraturbloggen.com/2010/08/19/snublefot-1/

    dette er det nye nivået LB kommer til å måtte slite med fremover...Snublefot 1, 2, 3 og så videre HAHAHAHA!

    ja som man reder ligger man...dette har du så sannelig fortjent sørensen hihihihih!!!!

    SvarSlett
  37. ''Max smilte og stirret på de nakne kurvene i skogen. Plutselig var alt blitt mye mer spennende enn en vanlig fisketur kunne bli. Han takket terningens tilfeldighet før han huket seg ned og begynte å snike seg nærmere den nakne kroppen han hadde oppdaget. ''

    hehehe hvordan skal sørensen få meddelt dette geniet at dette ikke er litteratur på skolenivå engang...ennsi få fortalt ham på en skånsom og diplomatisk måte at han aldri noensinne vil kunne bli forfatter, SAMTIDIG som det glir inni skallen på denne uppsalahansen...

    KEN du er totally talentløs,...forget it boy! Ta deg en fisketur eller en anders i stedet!

    SvarSlett
  38. hahahah nå har jeg sett det også!!!! Sørensenn er så desperat etter å få skribenter til å slenge inn dritt i bloggen sin at han PRISER dette elendige sølet???!!!

    Forfallet er fullstendig...dette er den totale kapitulasjon!

    Hva blir det neste , at diktgruppene på nettby utelukkende bestående av fjollete fjortiser overtar spaltene i LB...mens sørensen applauderer og takker ydmykt?

    SvarSlett
  39. etter dette kan ingen være i tvil om sørensens integritet og moralske beskaffenhet...aldri har jeg sett en mer korrupt person...villig til å selge endog seg selv for en neve sølvmynter...ja et par skarve kobberslanter holder..

    SvarSlett
  40. Filippinenes billigste hore hahaha!

    Børre

    SvarSlett
  41. ''Nå er LB blitt akkurat slik du ville ha bloggen, med klare kvalitetskrav. Og mange forfattere er innom og skriver, blant dem noen av Norges mest kjente''

    Altså hahahaha her må jeg bare le altså...du tror vel ikke i fullt alvor at jeg gidder menge meg med denne sleipe korrupte subben, disse totale nissene og fjolsene, som denne balleløse kladden Torgrim Eggen, som faen ikke er i stand til å skrive ei handleliste på brukbart norsk engang...eller denne bleike prinsippløse opportunisten og tomfisen Tom Egeland, hvis litteratur ikke engang griser ville tørke seg i ræva med..for ikke å snakke om denne tomhjernede sklia Cattaneo hahahaha???!!!

    Skulle JEG gidde å blogge sammen med disse nedpissede sump-apene fra de verste slumstrøkene i hele den motbydelige skittrønna av en by som heter Oslo???

    jeg ler meg krokete her jeg sitter hihihihi!

    SvarSlett
  42. Det var litt av ei skyllebøtte, Poe. Hvorfor så krakilsk mot meg når det så åpenbart er Sørensen du har et problem med?

    SvarSlett
  43. vel når folk jeg aldri har gjort noe, men bare vært hyggelig mot, kommer med dritt mot meg på et nettsted der jeg ikke har anledning til å ta igjen får de så sannelig svar på tiltale i denne bloggen...det kan du lære deg først som sist boy...feige dott som sensurerte vekk kommentaren min attpåtil...go fuck urself i røysa Ken

    SvarSlett
  44. Forøvrig betrakter jeg alle som blogger der inne som usurpatorer, forrædere mot den frie ånd og all ære og anstendighet ... OG som mine personlige fiender...som jeg akter å knuse hahahaha!

    SvarSlett
  45. japp usurpatorer fordi de har tilranet seg herredømmet over noe de ikke behersker eller fortjener...

    SvarSlett
  46. japp snart skal JEG rule litteratur-Norge...ja hele verden..og de skal forvises til skammekroken og skyggenes dal, der de hører hjemme!

    SvarSlett
  47. Jeg hyllet eventyret ditt om Snetass /heter det hommage?) ved at en av karakterene mine er oppslukt av den framtidige tegneserieversjonen av det, mens den andre figuren synes sånt er noe dritt.

    Og basert på saker og ting du skrev tidligere, så trodde jeg du tålte sånt.

    Folk er ulike, både i virkeligheten og i bøker.

    Når det er sagt, så har jeg flere ganger gitt mitt personlige utrykk for at Snetasseventyret ditt er bra.

    SvarSlett
  48. jeg gir en goddag mann pølsekladd i dine slaskete og nyttesløse bortforklaringer kEn...jeg kan lese...og jeg driter en total hønsefis i hva du synes om eventyret mitt eller noe som helst for that matter...om ikke lenge skal JEG rule hele den forbannede lavpannede hønsegården som heter kultur-Norge...og da nytter det satan ikke i ettrtid å komme og klappe meg på skulderen og leke kompis...Poetrixx glemmer ALDRI hvem som er hans lojale venner og allierte og hvem som har stått last og brast med ham i strid og uvær og motgang...resten av dere røklemestere estimerer jeg ikke...bare gå og skall tompannene deres i sørpa og fuck off...

    SvarSlett
  49. men EN eneste mann som aldri har falt meg i ryggen og som skal få sin tilmålte belønning for sin rakryggethet og standhaftighet til slutt.. han heter jan otto fauske!

    japp dere ler kanskje nå...fauske og jeg har jo ikke akkurat vært de beste venner...men det skyldes jo alltid mine angrep på ham...som han jo bare har forsvart seg mot...etter beste evne...selv har han aldri noensinne gitt meg e t eneste saftig ballespark, fortjent eller ei...

    SvarSlett
  50. Greit nok, og med det takker jeg for meg her, og ønsker deg lykke til videre.

    SvarSlett
  51. LB har foretatt en total endring.I mangel på gode innlegg, roses alt som leges inn, fra Master Sørensen og hans slikkebande.

    Hva gjør man ikke, når ingen vil delta der, jo, man gjør som Sørensen, fremstår som en godhjertet mann,inntil han tror han er sterk nok, til igjen å utskjelle alle.

    De dummeste nautene ,spiser mer enn villig av hånden hans.
    Stakkrs Ken Hansen, først utskjelt og nedverdighet på LB, se nå, skamrost så det lukter løgn lang vei. Beklageligvis tror han på slangetungene.

    Kenneth

    SvarSlett
  52. ''Hva gjør man ikke, når ingen vil delta der, jo, man gjør som Sørensen, fremstår som en godhjertet mann,inntil han tror han er sterk nok, til igjen å utskjelle alle.''

    spot on hahahah, det er akkurat slik det er!
    han sleiker folk i ræva akkurat nå...ivrig etter å få flere deltakere der og gjenopprette... ( helt fantastisk hvordan den har falt sammen....det e r jo bare rykende ruiner igjen hahahaha, men sånn går det når man forråder en organismes ånd og tror man kan leke grand master og tvinge alt under ens egen vilje. Her har han støtt på krefter som er langt mektigere enn ham og som han ikke har verken krefter, innsikt eller vett nok til å kunne kontrollere og dirigere!) LB til sin tidligere relative storhet...men det er UMULIG...det vil ta lang tid...mange måneder før bloggen er tilbake on track...og det kan bare skje om den lykkes i å tiltrekke seg et nytt lag av skribenter...alene er sørensen helt maktesløs...han skriver ikke bra nok til å lokke til seg folk...

    SvarSlett
  53. "japp snart skal JEG rule litteratur-Norge...ja hele verden.."

    I det minste eksisterer det vel et slags vakuum for tiden, hvor det burde være rom for noen nyetableringer med fokus på ytringsfrihet.

    Er spent på hva du eventuelt får til i så henseende, poe. Leser litt her inne, har ikke så mye å bidra med.

    Rune/ulv

    SvarSlett
  54. vel jeg vil snart enough hoste opp en særdeles ekstraordninær sensasjonell overraskelse...say no more inntil videre!!!

    SvarSlett
  55. 03.05. 2014
    dette er helt feil, øverst om drap, dette var en nordmann ved navn frode Slinning, satt med ham på ila fengsel i 2001, han dro tilbake til philippinene, og ble drept der som det skrives om øverst i denne side, min e-mail er bof69@live.dk

    SvarSlett
    Svar
    1. Har han stått opp fra de døde da?

      https://www.facebook.com/frode.slinning.7

      Slett
  56. Svar
    1. Men han ligner jo Røra på en prikk!!!

      https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/L0Axgp/hjem-for-aa-sone

      Slett