mandag, august 16, 2010

Poetrixx som leder av Litteraturbloggen!

Hva kommer til skje med Litteraturbloggen nå ?

Denne bloggen som med sin overlegne plattform har så fabelaktige forutsetninger til å bli Norges beste litteratursted ligger nå brakk som en kirkegård, og det er helt utrolig å ha vært vitne til det blodbadet og den vandalismen som den har blitt utsatt for de siste dagene.


Lets face it...Roar Sørensen er helt inkompetent som leder der ... han er en diktator av aller verste skuffe, totalt uten evne til å ta over seg kritikk eller innrømme feil og skylder konsekvent på alle andre... han forandrer hele tiden reglene etter som det passer ham, eier ikke sosiale antenner og kjører over folk som en bulldozer ... ingen vettuge folk finner seg jo i slikt!

DEN BLOGGEN ER FERDIG HVIS IKKE HAN SKIFTES UT!

Jeg synes det er synd og skam at et slikt fantastisk konsept skal lide en så skjendig død bare på grunn av staheten og inkompetansen til en enkelt mann.

Så jeg vil tilby meg å overta som leder der!

Gi meg tre måneder til å skape om LB til en herlig sprudlende oase av kunst og kultur.

Har jeg ikke greid det inntil da, så spark meg!

Hva sier dere, er dere enige i dette forslaget?

63 kommentarer:

  1. japp jeg støtter dette geniale forslaget av hele mitt hjerte...!!!

    SvarSlett
  2. PS! betalingen kan vi alltids snakke om...det blir bILLIG...dont worry...jeg er villig til å ofre meg for en slik edel sak for en slikk og ingenting...

    SvarSlett
  3. Du som hater alle norske, forfattere, og det de skriver...skal ta ledelsen? De få bøkene du etter ditt eget utsagn har lest da.

    Du har jo forresten sittet i bukselomma på Azi som en badeand og duppet i lengre tid. Jeg så ikke det aller minste tegn til ydmykhet og selvransakelse fra ditt oppblåste nebb.

    Azi skrøyt deg og eventyret opp i det himmelske paradis hver eneste dag. Nesten så jeg synes det var litt klamt og kvelende. Selsagt var det uhyre godt ment, men det ble kanskje vel drøyt...

    Av alle blinkene du kunne valgt Poe, for å komme deg ut av den trange bukselomma, traff du på innlegget til Sny... Som var av det absolutt bedre der på den tiden. Og akkurat der inne, i feil butikk, satte du deg ned mitt i butikken og hylte som en ufordragelig snørrunge, fordi du ikke fikk ta livet av en blogger...

    Azi sa nei til deg for en gang skyld. Og vips så skvatt du ned her i katakombene dine. Herlig.

    Dessuten var du medlem i avdelingen for "den brune sekskant" som forsøkte å sleike hverandre så mye på ryggen at jeg formelig så at huden flasset av, i rein selvforherligelse og forflippelse.

    Så nei jeg kan ikke gå inn for ditt kandidatur Poe. Hvor har det blitt av bAre tanker, eller mayway... Jeg nominerer dem begge to faktisk... Sorry Poe. Jeg synes du gjør deg mye bedre som fast ansatt geriljaleder.
    Du når kanskje opp neste gang...

    M

    SvarSlett
  4. hva er dette for slags kvalmt oppkast og gørr mayoniez...ta deg ei flaske rødbrus og knip skampleppene igjen...nei skam eier du jo ikke...glemte det...

    SvarSlett
  5. jeg har ALDRI tatt livet av noen bloggere...jeg KUNNE med min posisjon der inne selvsagt bestemt meg for å begynne å mobbe Sny...men råtten er jeg tross alt ikke, så jeg dro i stedet selv...

    SvarSlett
  6. Jeg sparker aldri nedover...KUN oppover...men det betyr ikke at jeg ikke vil kritisere noen når jeg synes det er grunn til det...om de er oppe eller nede...ingen er trygge for Poetrixx baby...nobody ...ikke engang meg selv...

    SvarSlett
  7. mayway...ja hun hadde sannelig blitt en storartet leder, med sin ekspertise og popularitet hun opparbeidet seg i FB...hohoho

    SvarSlett
  8. Takk, jeg veit det Poetrixx. Have a nice day, anyway.

    Jeg lister meg ut herfra på sokkelesten. I håp om å ikke bli skutt bakfra.

    M

    SvarSlett
  9. Jeg sier det samme som deg i dag poe, Roar og ElseBerit må skiftes ut, bare da kan igjen LB restituere omdømmet sitt. Bare da, bytt ut ledelse, kjøp en seriøs litteraturinteressert faglig begrunnet person, endr dumme nye regler og slipp den som vil inn igjen.

    Kanskje de burde be arve overta? Som lønn fra sist? Det var en aldeles utmerket ide. Tror neppe det hadde gått lenge godt med deg ved roret poe. Du er for omstritt/lite stueren du også.

    Nå har jeg sagt til Roar at du skal ha boka Min Kamp etter han, så da håper jeg han følger opp det.

    SvarSlett
  10. majoniez ???

    Mickey

    SvarSlett
  11. JAAAAAAA!!!!!! Den skjønne og uforlignelige POETRIXX som leder av LB!!!

    Hilsen Advokat Hermansen...denne bloggens beskytter i Det Høyeste!

    http://www.youtube.com/watch?v=t_OXsVGb978

    PS! Jesus og de andre dudene og førkjene her i Himmeriket hilser så meget til alle sammen...Gud velsigne og mige på dere alle !

    SvarSlett
  12. å var det d eg som hadde denne brain-nedlåste og bort i vogga-fjerne kommentaren mickey...ja burde jo skjønt det...jeg tenkte det var min skjønne og uforlignelig charmante og skøyeraktige venninne mayoniez fra Facebook som bare skulle erte meg litt på morrakvisten..men så er det altså bare deg du gamle forblåste raddisførkje og inntørka fistfucka katteskinn og Hagen-groupie som driver og sjikanerer uskyldige mennesker, som vanlig...

    SvarSlett
  13. nei sirenia...Pia har da ikke noe av skylden for den bedrøvelige situasjon bloggen er i...hun er og blir et stort aktivum der...så henne bør aldri skiftes ut...men hun har nok for mye å gjøre til å kunne være fast leder..

    SvarSlett
  14. men ellres har du sikkert rett i at jeg nok ikke er noen varig løsning for LB...jeg ville nok gått lei kjapt og deretter begynt å sprenge i stykker den jævla bloggen hahahahaha!!!!!

    KAAAABOMMMM i stoga baby!!!!

    SvarSlett
  15. men som en midlertidig redningsmann og gjenreiser for en bestemt periode finner du ikke bedre alternativ...

    SvarSlett
  16. Ja, jeg synes også du er søt og sjarmerende, Poe. Antar jeg kunne tatt deg under armen, da jeg har lagt merke til at hodet ditt ikke rekker høyere enn en vanlig norsk vinduskarm.

    M-Mickey den unge og fagre møy.

    SvarSlett
  17. Og du kjente jo ikke en gang Hermansen Poetrix. Da gikk vel du enda i gåstolen din...

    Veit du forresten at det er laget et fantastisk billedbok om ham? Hermansen altså.

    Bildene er tatt av mine gode venn Harald Medbø som forøvrig var så heldig å sitte inne i 8-12 år for smugling av hasj.

    Jeg har forresten selv hatt mange morsomme stunder med Hermansen sitt virke som danser på holdestanga, på T-banen i Oslo. Der han utførte sprang som kan misunnes av enhver wannebe trapesdanser.

    Mickey

    SvarSlett
  18. har du noen videoer av ham da...

    SvarSlett
  19. Nei, desverre. For en så velkledd og høflig herremann finnes ikke lenger her i landet.

    Mickey

    SvarSlett
  20. Jeg har IKKE skrevet i denne tråden, Gydur, så det er ikke meg du snakker til her oppe!

    – De ble overkjørt av en bjelleku i Bangkok?

    – Ja, det stemmer.

    Legen ga meg et strengt blikk. – Hvorfor?

    Perfekt omformulering av makkverket til sørensen, for øvrig!!!

    SvarSlett
  21. søt og sjarmerende..japp those are the exact words..la meg bare bli konge av FB, så skal du fåå se hvor søt og sjarmerende jeg er da...makt korrumperer..og den SKAL korrumpere...

    SvarSlett
  22. Nå må jeg løpe opp trappene til Lb og dementere!!!

    Jeg har ikke vært der og kommentert. Verken på Kiròt Avenue, eller i andre gater.

    Dette er dagen jeg blir forvekslet og forbyttet. Først her, og så tror Sørensen at det er jeg som har vært hos ham.

    Nå ser jeg meg tvunget opp for å dementere og kommentere. Skal jeg bite på den kroken tro???

    Mickey

    SvarSlett
  23. Ps. Konge på FB ??? Det er det ikke særlig vanskelig nå. Rett før stengetid... Du mente vel LB???

    mickey

    SvarSlett
  24. Her er en kommentar jeg fant på Sirenias blogg:

    ''Sørensen. Tror ikke det nytter om du åpner LB igjen for uønskede personer og meninger.
    Det er lite trolig at de er så dumme at de går på limpinnen nok en gang.

    "Smart" som du er, har du innført godkjenning av alle kommentarer, med oppfordring om å slette enhver ytring som ikke stemmer med dine stadig skiftene meninger og regelbestemmelser.
    Dagens topp, er at du advarer dine servile medlemmer: om de ikke sletter, vil de selv bli utestengt for en kortere eller lengre tidsperiode.

    De er et geni.
    De innrømmes full frihet i fullstendig fangenskap.''

    antar det er den godeste fauske som er her...han har mange treffsikre to the core-analyser den gutten...

    og hvis dette virkelig er sant...at Sørensen regelrett TRUER sine undersåtter, de godtroende stakkarane som er igjen der inne...med sletting dersom de ikke etterkommer hans påbud...ja da er det bare så åpenbart at han har FORSTÅTT og lært absolutt INGENTING av det som har passert de siste dagene...selvbedraget og vireklighetsfornektelsen er dermed komplett!

    Dette er fascinerende å bevitne...

    SvarSlett
  25. sånn går det når dere anonyme glemmer å undertegne med nick mickey...bare rot og masse midforståelser og beskyldninger...

    SvarSlett
  26. Se her står det ja:

    ''Men vi gjør dette klart for alle medlemmer:

    Vi kommer til å reagere nådeløst mot alle som slipper til folk som er ute etter å kritisere forumet eller måten LB driftes på. Så tenk dere godt om før dere godkjenner kommentarer som strider med våre regler:

    6. Vi ønsker ingen diskusjoner om selve bloggen og måten den driftes på, i forumet. LBs redaksjon har rett til å slette eller moderere enhver kommentar som vi mener er destruktiv og ødeleggende for forumet, dette gjelder spesielt kommentarer som initierer eller forlenger uønskede persondebatter eller diskusjoner om bloggen eller måten den driftes på.

    Merker vi at noen bloggere instigerer slike debatter eller slipper til bloggtroll, vil advarsel først bli gitt. Dernest følger deaktivering av konto for en kortere eller lengre periode.''

    Du er snart ferdig som leder i LB sørensen..eller LB er ferdig...bare ett av to kan skje nå...du er TOTALKATASTROFE som leder av et forum og fellesskap for mennesker...dette er 2010...ikke 1940 i Tyskland...time to WAKE UP din sau!

    SvarSlett
  27. My God, for en ordnung muss sein-maniac da...er du tvangsnevrotiker Sørensen, eller hvor kommer denne avsindige trangen til kontroll fra?

    Den bunner utvilsomt i en dyp, dyp livsangst...annen forklaring finnes ikke...

    SvarSlett
  28. Den sykelige trangen til tyrani på LB, skyldes nok en enorm mengde av sviktende selvinnsikt,mindreverdighet,hevn over andre mennesker, fordi han selv svikter og ikke innser egne feil.
    De få gangene mannen beklager, legger han kjapt til:Det er alle de andre som har skylden.

    Der har han et lite poeng.Helt klart må medlemmene skylde seg selv når galt skjer.De har jo valgt å være der,de fire eller fem likegyldige menneskene som er der.

    Helt klart: Krake søker make. Skjære ble til kråke.

    Oddbjørg.

    SvarSlett
  29. Poe bør lede LB

    Elin

    SvarSlett
  30. Ja, Poe til leder på LB

    Oddbjørg.
    Beklager,jeg glemte å legge inn min stemme.

    SvarSlett
  31. hehehehe takk for stemmene!

    Når det gjelder Sørensen så må det i all rettferdighets navn sies at GRUNNEN til at han opptrer så despotisk er sannsynligvis at han har en visjon for bloggen...den er et slags lite livsprosjekt for ham...og når folk ødlegger eller kommer i veien for dette prosjektet så kan han altså bli ganske nådeløs overfor dem.

    Slik e r det med mange mennesker som har visjoner...de er villige til å går over lik for å virkeliggjøre disse visjonene... slik kommunistene og nazistene gjorde...

    I tillegg er han et følelsesmenneske som lar seg lede og forlede av sine egne sterke følelsesutbrudd...noe som kan gi seg en del interessante utslag...

    men ''ond'' er han jo ikke, hva nå enn det er...selv om han gavmildt strør om seg med nettopp slike karakteristikker til sine motstandere.

    jeg betrakter ham bare som et engasjert menneske med en visjon om å lage en blogg der han kan utfolde seg litterært sammen med likesinnede...dessverre mangler han de lederegenskaper som er nødvendig for å kunne drive denne bloggen på en fornuftig måte...og når han ikke er villig til å lytte til kritikk og innvendinger har han jo ikke sjans til å lære seg god ledelse heller...

    SvarSlett
  32. Et par ting her.
    For det første er ikke ElseBerit så grei/snill som du vil ha det til. Bare mot de hun oppfatter lojale mot seg og sine meninger/sine tolkinger.
    Særlig tolkinger, som kan være aldeles på viddene, feks at hun tolker inn motiv, tanker, meninger hun TROR avsender kan ha.

    Når en prøver å oppklare, rekke ut ei hand,blir en brutalt kastet på dør bokstavelig. Vil ikke ha noe med deg å gjøre.

    Mennesker som avviser å få korrigert sine feiloppfatninger, som nekter å ta i mot beklagelser, som er for alltid fornærmede, som er urokkelige og aldri på gli i sine egne forsvarsstrategier, ja de kan en jo bare gi opp.

    Så var det det med slettingsplikten og åpning av anonyme kommentarer på LB. Det skal selvsagt tjene herskerne, for da kan de jo skrive hva som helst, gjerne selv, for å manipulere virkeligheten.

    Nei, få Arve5 og jo til å overta styringen, så kan det være et visst håp. Aldri aldri ellers, selvom jeg nesten aldri bruker aldri. For meg er det håp i det meste, evig naiv som jeg er.

    SvarSlett
  33. En annen ting, de anonyme kommentarene på egen blogg _kunne_ vært skrevet av meg. Det kan ingen vite annet enn dem som kan lese at vi har ulike stemmer.
    Men slik er virkeligheten på blogg, "massene" lar seg forføre, ikke av noen sannhet men hva de velger å tro og ikke.

    Ja, velger vi å tolke Roar snilt, så kan vi si at han har høye visjoner og stor engasjement på bloggens vegne. Men er det på litteraturens vegne? Eller bare på egne vegne for at han skal ha et vellykket prosjekt å peke på?

    For som jeg har sagt før, bak alle stor litteratur står psykologi og pedagogikk, feks Ibsen(psykologiske drama), Bjørnson(folkeforføreren) og Hamsun(naturmystikeren).

    Hva har ikke Hamsun betydd for det velsignede arbeidet med jorda, såmannen som er et fnugg under en høyere himmel?
    Og hva har ikke Ibsen betydd for synet på kjønnsrollene, for synet på borgerskapet, for synet på det kompliserte sjelelivet?
    Eller Bjørnson for rettferdigheten, for motet til å sloss og kjempe for andre, for oppdragelse og moral?

    SvarSlett
  34. Ja, veien til helvete er brolagt med gode hensikter.
    Jeg minnes å erindre noe om at Hitler ville utrydde jødene, og sammenlignet det med den gode gjerningen han syntes det var å uttrydde rotter.

    En annen sak er at tommelfingerregelen sier at man ikke bør ha mer enn fem regler i en blogg, eller et minisamfunn.

    Roar er da ikke ond.Det har du helt rett i Poetrixx.
    Selv om ordtaket i barnehagen sier"at dem som sier noen er dumme- de er dumme de".

    Forøvrig kan jo ikke et menneske med vett og forstand, bifalle den totale mangel på ytringsfrihet som nå er regelelen der på LB.

    Fjernkontrollen må tas fra Roar med makt. Og den eneste som kan gjøre det er Jo. Tenker nok at han trenger en bøtte med faglig ryggdekning. Ikke fra meg da. (Av grunner som er uransakelige har han lagt meg for et brennende hat.)

    Det er jo komisk på et vis at den eneste norske fellesbloggen som omhandler litteratur styres fra Asia... Nærmere bestemt det inntil for ikke så lenge siden; diktaturet på Fillipinene... tihi, eller det er jo til å le seg ihjel av!!
    Har du røyka Poetrixx? Synes jeg blir utsatt for passiv røyking her!!

    Stikker ut og får litt frisk luft!

    Mickey

    SvarSlett
  35. Posta jeg her? Dette skulle ligge under Bukowski...
    jaja... shit happends

    SvarSlett
  36. nei jeg røyker ikke sokkene mine engang...tør ikke kjøpe hasj her..altfor mange spanere...da vente r utvisning og bot i ti tusen kroners klassen...

    SvarSlett
  37. ''Ja, velger vi å tolke Roar snilt, så kan vi si at han har høye visjoner og stor engasjement på bloggens vegne. Men er det på litteraturens vegne? Eller bare på egne vegne for at han skal ha et vellykket prosjekt å peke på?''

    selvagt er det på litteraturens vegne!

    på sin egen litteraturs vegne...that is,.

    eller s har jeg aldri sett en slik ekspert til å pakke inn egne motiver og interesser i høyttravende vendinger og idealer og presentere dette som uegennyttige prinsipper, hensikter og mål til beste for alle...hahaha

    SvarSlett
  38. Beviset på at han er udugelig som leder og at JEG er den beste etterfølgeren er at det kan knapt er liv inne på LB...mens HER i det lille filleforumet er det produsert 15 NYE innlegg de siste tre dagene, hvorav flere har over hundre kommentarer! I Lb er det jo bare repriser , bortsett fra innlegget til Egeland.

    Samme var det på nettby da jeg gadd engasjere meg i gruppene jeg drev der...det var de mest aktive og rocka gruppene på hele nettstedet...dessverre for rocka, slik at de psykopatene som lekte vakter der ødela hele opplegget...

    SvarSlett
  39. For folk trekker som bier til honning til blogger der det hersker frihet og brukerne blir behandlet med respekt..dvs. deres rettigheter...jeg skjeller jo ut folk og kaller den de verste ting possible...men det er full anledning til å ta igjen og ingen blir sensurert og undertrykket og behandlet som kødder ... eller uskikkelige barn som umyndiggjøres.
    Og man kan skrive hva man vil her...unntatt spam for å ødelegge bloggen da...det blir fjernet. Selv den verste utskjelling og personfornæmelser er tillatt her--ja ikke bare tillatt men ønsket hohohoho!

    faen jeg skulle hatt et eget svært nettsted, da skulle det blitt full rulle og et innihelvetes festlig sirkus!!!!

    SvarSlett
  40. Det kunne vært artig å se deg som leder på LB, Poe. Jeg hadde vel aldri fått innpass, men lese fra utsiden kunne jeg.

    SvarSlett
  41. Tror nok ikke jeg hadde giddet å være leder for en slik blogg mer enn en kort periode...den blir for begrensende...med litteratur som hovedtema.

    Selv er jeg ikke videre interessert i litteratur...jeg leser nesten ingenting...det meste er jo bare noe forbannet sprøyt likevel...men doku-og faglitteartur kan jeg alltids lese.

    BTW tror jeg tegneserier og andre visuelle media vil overta for romanene. Romanene er for begrenset som medium.Når man kan se tegneserier og filmer etc på disse lesebrettene er nok den vanlige skjønnlitterære boka mer eller mindre ferdig.

    nei jeg drømmer om en blogg som skal favne alle mulige temaer mellom himmel og jord, for debatter, kunst...litteratur..ja alt mulig rart...og der hadde jo både du, fauske og sirenia vært selvskrevne medlemmer om dere ønsket...

    SvarSlett
  42. Poetrixx
    Helt klart er Fauske, Sirenia, og Sny uredde mennesker. De taler Roarpaven rett i mot.De er nok mer enn klar for deltagelse "både her og der".
    I den tiden jeg fulgte FB, da Fauske pisket en del av de snørrhovne kjerringene der inne,da hadde jeg underholdning som gledet.

    Noe av det sammevar på LB, men der tiltet jo Sørensen i redsel for å ikke ha hovedoppmerksomheten.
    Fauske evner å tiltrekke seg oppmerksomhet, nesten hvor enn han ferdes,skarp tunge og bitende kommentarer.
    Få med deg det trekløveret, sammen med deg kan det bli et både artig og sant sirkus. Tydeligvis har de sansen for din galskap.

    Tormod

    SvarSlett
  43. Poe. Godt å føle seg selvskreven, takker og neier og ler.

    Tormod. Sans for galskap er riktig sålenge den er snill og sprø.

    SvarSlett
  44. takk for gode råd Fauske...eh Tormod...de er notert!

    SvarSlett
  45. right sirenia... snill kan jeg dog ikke garantere...derimot har ingen hittil klaget på at jeg ikke er sprø nok...

    SvarSlett
  46. Poetrixx, Fauske, Sirenia og Sny, i samme blogg?
    Det var som Satan! Har du gått fra vettet, Poe?

    Arild

    SvarSlett
  47. vi fire sammen er DYNAMITE baby!!!!

    har du ikke sett alle kranglene Fauske og jeg hadde på FB, og som gjorde at den bloggen kokte av energi?!

    SvarSlett
  48. spam lagt inn av azimut er slettet!

    skjerp deg boy...faen ikke legg samme kommentaren inn under flere inlegg...dette er i motsetning til LB ingen offentlig latrine for griser!

    SvarSlett
  49. Lest og forstått!

    Arild

    SvarSlett
  50. http://www.nettby.no/community/discussion.php?community_id=326853

    alle dere er btw. hjertelig velkomne til min gruppe på Nettby, som har over 1600 medlemmer. Det er liten aktivitet der akkurat nå fordi jeg vendte tilbake til nettby for tre dager siden, etter en 6 måneders karantene for å ha kalt eieren en lam bjellesau i skallen...men nå er det snart klart for some action again!!!

    Gruppen heter''Vi som knasker hesteflass i trance om morran!''

    SvarSlett
  51. Kan tenke meg at det er midt i blinken for Sirenia og Sny!

    Arild

    SvarSlett
  52. nei.. Vi som slafser hesteflass i trance om morran ... var det...

    SvarSlett
  53. Og det er en debatt og kranglegruppe der fillene fyker...

    SvarSlett
  54. men OBS ...sterk advarsel! alle som IKKE krangler og er ufin og konstant lager sponhelvete der blir nådeløst utvist!

    SvarSlett
  55. Det er ingen som når deg til anklene engang,Poe. Når det gjelder å lage helvete!

    Arild

    SvarSlett
  56. U said it Arild!

    The hell is on wherever poetrixx i s gone..eller noe sånt...

    SvarSlett
  57. planen min er nå å vente til LB har kommet til hektene igjen og en masse nye bloggere har kommet til, og deretter melde meg inn der, enten under poetrixx-nicket eller annet..og så innynde meg hos Azimut...den dusten begriper jo ingenting...han ANER ikke hvem han har å gjøre med hahahaha...og så KAAAABOOOOMMMM!!! sprenge hele den helvetes rønna til ruiner og fillebiter igjen hihihihih!

    Ingen kan den kunsten som Poetrixx, ingen!

    SvarSlett
  58. Og folk går på limpinnen hver eneste gang...i alle de foraer der jeg er med og lager sirkus og show...jeg lokker dem lenger og lenger ut på glattisen...før jeg plutselig river teppet vekk under beina på det intetanende offeret som hylskrikende av skrekk faller ned i avgrunnen mens jeg hylskrikende av latter vinker goodbye baby!Hohohohoho!

    Azimut...siste vers er IKKE sunget i denne sangen...u better watch out boy!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  59. Advarsel til Sørensen...sjekk nøye alle nye bloggere som kommer til LB heretter...en av dem kan være en slange i forkledning...u never can tell før hoggtennene sitter i halsen din boy!

    SvarSlett
  60. hehehehe nå blir han sikkert så redd at han forlanger legitimering via web cam som den frekke pøbelen gjorde med meg...men det hjelper IKKE...jeg er mester til å kle meg ut hahahaha!

    SvarSlett
  61. Det er lett å få aksept i LB.Alt man behøver å gjøre er å bøye hodet ydmykt, hilse med løftet arm, marsjere som en oppblåst hane og kakle i vilden sky:Hill deg, du fører av innbilse smiskere.

    Rachel

    SvarSlett
  62. Cher Monsieur / Madame /

    Offre de prêt à court terme, à moyen et à long terme, avec un intérêt 3%. La durée d'utilisation est comprise entre 1 à 20 ans Les montants accordés sont également inclus entre € 5.000 et € 500.000.00 S'il vous plaît me contacter si vous avez besoin d'un prêt d'urgence. Vous pouvez me contacter par mail et suivre ses directives et vous serez satisfait en 72h maximum
    Toute personne interessée
    Contacte:
    Mellissa Wilson
    Email:wilmellissa48@gmail.com

    Je serai impatient de vous entendre afin de procéder.

    SvarSlett