søndag, juli 11, 2010

Tredje innlegg fra eventyrstoryen!

Dette var by the way den samme stubben hvor en liten måsunge fra Henningsvær en gang ble oppvartet av en røyskatt som øvde seg på et totalt bortkastet kelnerkurs arrangert av NAV. Skjønt dette skjedde mange år tidligere, og var bare en enkelt av tusener av store og små hendelser som hadde funnet sted akkurat ved denne trestubben og har forsåvidt ingenting med denne historien å gjøre, annet enn for å påpeke visse sammenhenger i tilværelsen som ellers unnslipper og er ukjente for de fleste av oss. En annen gang f.eks. tok ei koldjomfru i full fyr og forbannelse og skamfiket en surrekopp - nei edderkopp i skallen med Svenska Dagbladet akkurat her, og avsluttet drapet med å lese opp fra en artikkel full av heftig bannskap og stygge finnegloser fra Finska Nattbladet. En tredje gang gikk ei karmosinernonne fra Balatonsjøen på grunn med skøyta si i fylla og forliste med mann og mus, og en fjerde gang feis en humle så stygt da den fløy forbi stubben at hele røyksoppkolonien i rompa til et ekorn som satt og pusset pelsen sin gikk opp i røyk. En femte gang fikk ei lita loppe fra Loppa (søskenbarnet til den loppa som var kjæresten til Deiioo-dude) som var gravid med fremlinger nei femlinger granatsjokk og gjorde pladask i buksa da den så en snømann som nettopp hadde gjennomgått kjønnsoperasjon og satt og stelte bollemusa si med hårføner etc etc etc..; poenget er at denne stubben og omgivelsene rundt hadde vært åstedet for millioner av hendelser opp gjennom jordens historie, liksom alle andre steder har det. Og de fleste av disse hendelsene blir aldri oppfattet og registrert av andre enn dem som er involvert i dem, og forsvinner dermed inn i glemselens barmhjertige slør for alltid. Men ikke så med denne episoden, som jeg altså forteller om her slik at dere som leser denne historien kan få innblikk i hva som skjedde og dermed kanskje lære noe av det og utvikle dere til ugagns umennesker dere også. Og slik blir ennvidere disse spesifikke hendelsene som er beskrevet i dette helt sanne eventyret for evig og alltid bevart i menneskehetens særdeles slette og senile hukommelse.




Vesle Ullegrine fikk etter å ha ventet i noen minutter i åndeløs spenning på hvem det var som sang denne fengende melodien endelig øye på opphavet til konserten. Hun trodde ikke sine egne øyne! Næ ... gikk det virkelig an?! Var det ... ja det var ... det var vitterlig en liten havresuppe som kom hoppende gjennom skogen mens det formelig skvettet og skvalpet av kantene på tallerkenen dens av lutter fryd og herlighet og moro. Å for en utrolig flaks at det kom en annen suppe forbi akkurat nå ... kunne det være mulig?!

- Heia! Hei hei du vent litt da! Hvem er du a`? hoiet den søte lille suppa og hoppet fram fra skjulestedet sitt mens hun vinket helt fra seg av glede og lettelse over til havresuppa idet den passerte henne. Havresuppa stoppet brått av forbauselse over dette uventede synet, så brått at halve innholdet nesten skvulpet over kanten på tallerkenen - og fortet seg å stille seg i vater igjen slik at ikke resten skulle tippe over. Etter å ha kommet seg over overraskelsen rakte den høflig fram hånden sin og presenterte seg med et smil.

- Howdy og heia på deia i skogen baby! Neimen dette var da virkelig et uventet syn, en annen suppe her på disse trakter ... det må jeg jaggu si! Mitt navn er miss Tuppelulla Springstep den 1 av New York, førstesekretøse i Det kongelige norske Høysupperåd! sa den høytidelig og slett ikke uten en viss stolthet i stemmen. Den hadde nemlig forsket i sitt slektstre og kunne føre bevis for sin avstamning helt tilbake til en av jordens ursupper, så den var sannelig ikke noen hvem som helst. Skjønt ikke den samme ursuppa som Ullegrine stammet fra, men en suppe laget av en ur som smeltet under et vulkanutbrudd på Java i jordens oldtid. Deretter strømmet hele ursuppa via lavasjøen ned i Javasjøen, og så fløt havresuppas forfedre derfra til Norge via Le Havre.

- Og hvem har jeg så den ære og glede å møte under slike forunderlige omstendigheter? fortsatte miss Tuppelulla nysgjerrig.

- Jeg heter Ullegrine jeg! sa den vesle tomatsuppa og smilte mens hun lettet på hatten og neiet. – Oh fioline vakletang i Hakkebakkeskogen altså så glad jeg er for at du kom nå miss Tuppenulla, du aner ikke! O hoi å hå!

Tuppelulla nikket nådig og sa ingenting til dette, hun syntes åpenbart at det bare var helt naturlig at andre supper ble helt overveldet av glede når de møtte en så spesiell og suveren havresuppe som henne. Skjønt hun undret seg noget over synet av den rødmussede, nedsnufsete og utgråtte suppefremtoningen i cowboyhatt som hun hadde foran seg, samt det velfylte bærspannet med tårer som hun bar på. Vanligvis var Ullegrine hvit som sne på overflaten, for hun var albino og lignet slett ikke en vanlig tomatsuppe, men akkurat nå fremsto hun helt blussende rød av utmattelse og utgråtthet, og så så komisk ut at Tuppelulla måtte snu seg bort for ikke å briste ut i latter.

Plutselig hoppet en liten hare frem på stien, og Ullegrine hylte av redsel og kastet seg i dekning bak stubben igjen. Haren ble minst like redd som den lille suppa og satte i et høyt jump opp i lufta og forsvant som et olja lyn inn i skogen.

-Næmen hehehe ble du så skremt av den lille harepusen du a`?! lo miss Tuppelulla. -Er da ikke noe å være redd for den lille uskyldige søtmomsen der vel?

-Jo det er det vel det, de er jo livsfarlige de fæle udyrene der så! ropte Ullegrine.

-Livsfarlige nei hehehe nå må du gi deg, hvordan da da?

-Jo altså for mamma hun sier at jeg må være veldig veldig forsiktig her i verden.

-Jaha ... og hvorfor det?

-Jo for jeg er slikt et uskyldig og rent og ubeskrevet blad...

-Ja og så ...?

-Jamen for atte de derre harene der, de er jo bladetere de, er de ikke det a`?

-Hmmm det tror jeg så sannelig du har rett i jeg! bekreftet Tuppelulla mens hun himlet med øynene over den enfoldige suppas naivitet og uvitenhet om hva som var farlig og ikke farlig her i verden.

-Men hva gjør du her helt alene i denne skumle trollskogen da vesle pumpkin? Vet du ikke at det er livsfarlig å vandre slik alene omkring for ei slik velsmakende lita suppe som deg? Her er det mange som mer enn gjerne ville slurpet en sånn deilig skapning som deg i seg! Ikke harepuser da riktignok, men mange andre rare vesener.

-Å er det det?

-Ja det kan jeg love deg altså! Men hvor kommer du fra egentlig? Har du ikke noe sted å bo?

-Joda jeg bor sammen med mammaen min. På en seter. Men jeg husker ikke hvor den ligger. Vet du veien til setra der jeg bor da miss Suppenulla? spurte Ullegrine forhåpningsfullt. - Du skjønner jeg har grått meg helt vill i skogen og skulle vært hjemme til middag for lenge siden, og mamma stakkars hun er sikkert sjemperedd for meg nå!

- Du har grått deg helt vill ja hahaha, kan tenke meg det ja! Mitt navn er Tuppelulla da, ikke Suppenulla - but dont u worry about that lille venn, at du er littegranne sen til middag og kanskje bare rekker desserten, gjør vel ikke noe det? Jeg vet ikke hvor denne setra du fabler om befinner seg, men jeg har med meg en liten lomme-GPS, så hvis du kjenner koordinatene til huset ditt vil det være en smal sak å finne det. Har du det eller?

-Eh ... hva er det a` ... korinatene?

-Nei hehe du vet ikke det nei - but dont worry be happy! Dette fikser vi uansett, I promise.

Hun tok så den lille tomatsuppa i nærmere øyesyn, og klarte ikke holde seg mere, men brast ut i tidenes suppelatter.

–Næmen hahaha unnskyld meg altså, så søt og nussesnill i tøyet du er du a` vesla! For en rar, ja bent fram megastrange kjole du har på deg! ropte hun og pekte på Ullegrine og slo seg på knærne av morskap.

- Eh ... megastrange kjole? sa den søte lille suppa forbauset og kikket nedetter seg selv. Og kvakk til av forlegenhet. Først nå så hun at kjolen virkelig var nokså uestetisk og pussig, og skjemtes så fælt at hun bare hadde lyst å ramle ned i et hull i bakken og forsvinne fra jordas overflate. Så sterkt var hennes ønske om at andre måtte like henne og synes godt om henne at hun plutselig helt glemte hvilken fortvilet situasjon hun befant seg i - av lutter bekymring for sitt utseende og av hva Tuppelulla måtte mene om henne og kjolen hennes.

- Jamen det kan vel ikke jeg noe for? sa hun ynkelig. - Det var jo den eneste suppeduppe-kjolen de hadde igjen i butikken den dagen.

- Eneste kjolen hehe? Eller hadde den gjerrige mora di ikke penger kanskje til å spandere ordentlige klær på deg? Du ser meg no ut hihi, som den reneste ... som ei skikkelig remulade-hurpe i blåbærlia der du står og koper hahaha!

- Hæ?! Remula...hva er det du sier - næ hæ hæ det gjør jeg ikke det så ... uuuhuuhuuu!!! gråt den lille suppen helt på grensen til oppløsning av fortørnelse og sorg og sinne over å bli kalt noe så fryktelig. –Du kaller meg IKKE det ... NÆÆÆEEEI !!! Du kaller meg ikke for ... for ...for remulade-hurpe altså bu hu buhuhuhuhu ... mamma mamma !!!

- Vel ... palisade-sklie da? forsøkte Tuppelulla å trøste når hun innså at hun kanskje hadde gått litt for langt i sin fornærmelse av den vesle tomatsuppa.

- Uuuuuæææææhh!

- Uhuhu meg her og uhuhu meg der og atter en gang uhuhu! Nei altså nå holder du den masete kjeften på deg ellers skal jeg faen dundre meg flabbe fletta av deg! ropte havresuppa ergerlig. - Du er jo helt goddag mann nepekasse i hue jo! Jeg orker ikke høre på det gnålet ditt mer! Ta heller og sug meg med skikkelig andakt i rompa du baby, det er mye bedre det! kommanderte den og skulle akkurat til å tvinge vesle Ullegrine til å slikke seg der bak i ræva da jeg heldigvis nøyaktig i samme sekund kom anstigende på scenen og reddet den vesle tomatsuppa fra denne skjendige og kjedelige ydmykelsen.

- Stopp en halv! Hva er det som skjer for noe her a`?! ropte jeg og tok rennefart med full araber flikk flakk tresko med innoverskru opp i lufta og satte i en arie så ufattelig høy og falsk at tallerkenen til havresuppa sprakk i tusen biter - eller ni hundre og nitti åtte og en halv - nei kvart for å være pinlig nøyaktig, siden tallerkenen var laget av kvarts.

- Nei vi bare ... altså, hvem er du da? sa havresuppa spakt og kikket på meg med engstelige øyne. Så reiste hun seg og rakte frem hånda i en unnskyldende gest. – Men la meg presentere meg selv først, gudameg så uhøflig jeg er! Mitt navn er miss Tuppelulla Springstep den 1 av New York.

- Wow, du er av ekte nordamerikansk adelig herkomst altså?

-Ja min familie tilhører den amerikanske høyadelen i New England. Vi produserer det fineste og mest velsmakende edelhøy som denne planeten er i stand til å frembringe og eksporterer det til verdens mest fornemme fjøsdyr. Til marekattene i de berømte stallene til kongen av Marenko himself.

- Impressive! Well honey, my name is Jappe Snetass den tørste af Ghanistan, og jeg er på vei til kongs-setra for det første for å gjøre meg feit som en julegris og for det andre for å invitere prinsessen, den skjønne og sympatiske jomfru Marion, med på jomfrutur til Jomfru-land i den nye sjarken min!

- Å hurra hurra er du på tur til setra vår? ropte den vesle tomatsuppa og hoppet slik opp og ned av begeistring og håp at hun nesten tisset i buksa av sinnsbevegelse.

- Jepp baby jeg var da det sist jeg kikket etter, hvis det er du som er prinsessa da - den lekre og dydige Jomfru Marion?! svarte jeg og slukte den søte og appetittlige lille suppa med blikket. Hun var virkelig et syn for guder - nei duder der hun sto. Duder som meg, som bare hadde lyst å slurpe henne i seg i et eneste jafs.

- Nei he ... nei det er jeg dessverre ikke. innrømmet den vesle suppa og slo ned øynene av forlegenhet. -Men altså ... men jeg er veldig dydig da ... og jeg er også ekte jomfru akkurat som hun derre Malion eller hva hun nå heter, for atte jeg er født i Jomfruens tegn jeg så! sa hun kry. -Men hvor er det derre Jomfruland da? Finnes det et helt land bare med jomfruer?

-Jada det gjør det. Men ikke etter at Jappe Snetass snart har gjort vei i vellinga i det landet. Da kommer det ikke til å finnes en eneste jomfruhinne igjen på øya, akkurat som det skjedde på Hinnøya da jeg raidet den øya i fjor.

-Å så det er en øy altså?

-Ja det er en fin liten øy som heter Jomfruland utenfor Kragerø.

- OK hmmm ... er den en del av Jomfruøyene da eller?

-Right! Jomfruøyene strekker seg som de fleste vet helt fra det karibiske hav til Norge, og Jomfruland er den nordligste øya i det øyriket. Og det er den første øya i den øyrekken som jeg har tenkt å erobre og hjelpe de stakkars ulykkelige jomfruene av med jomfruhinnene sine. Men du da vesla, er du fremdeles jomfru eller? spurte jeg og stirret med et heller lystent blikk på den lille tomatsuppa. Hun nikket og kikket sjenert ned i bakken.

-Kanskje du har lyst å bli med på jomfrutur du da? Men ... har du virkelig aldri hatt sex noengang, du som er så pen? Det er vanskelig å tro egentlig...

- Sex? Vel hihihi ... jo altså vel hehe ... jeg har jo runket litt og sånn da, men bare alene for meg selv i skjedeskjulet, nei i skjulestedet på rommet mitt altså tihihihihihi!

- Nei altså eh hehehe... det vet jeg ikke om jeg tror noe på! sa jeg, lettere paff over tomatsuppas likefremme avsløringer om sitt personlige sexliv. - Det heter ikke runke, men ronke - og jenter kan forresten ikke ronke heller, de masturberer de. Dessuten har jeg aldri hørt om supper som ligger og masturberer - that`ll be the day haha! - Jaså da har du verken hørt eller sett mye du, gutten min! repliserte miss Tuppelulla Springstep den 1 av New York og dro med vellystige bevegelser ned trusa og viste stolt fram den plaskvåte vaginaen sin. Hun begynte deretter til min uhyre glede og overraskelse å masturbere til den store gullmedalje der i skoglysningen. Det opphissende synet av henne der hun så frekt og usjenert sto og flashet den smukke fitta si framfor oss gjorde meg stormende kåt, og jeg listet med diskrete bevegelser ståtissen ut av smekken mens jeg kikket meg omkring for å sjekke at ingen utenforstående drev og spionerte på hva vi holdt på med. Jeg oppdaget kun Nøtteliten som satt og vippet blidt på en gren og fulgte med store øyne med på våre aktiviteter, ellers virket det som om vi var ganske alene der i skogen. Jeg gikk fram mot miss Tuppelulla og avleverte mitt mest elegante og lidderlige nei ridderlige bukk, på den mest dannete og galante måte jeg var i stand til å oppvise.

- May I? spurte jeg og nikket ned mot den vippende ståtassen som sto og dirret og skalv av forventning etter å få penetrere den deilige dåsa hennes.

- You're most welcome honey! Please help yourself! lo miss Tuppelulla og dermed plasket jeg bare pikken pladask opp i den steinkåte glovarme suppemusa og rundknullet den deilige havresuppa i nærmere en time mens hun vred og vrikket seg under meg av kåthet og villskap. Etterpå sleiket og sokket jeg den ravgale vanvittige herlige suppa til hun nesten skvalpet over av vellyst. Dette var aller første gangen jeg hadde slurpet og sugd ei suppe på den måten, og det var helt rått og ubeskrivelig pirrende og deilig.

Deretter tok jeg møydommen på Ullegrine siden hun var blitt helt sinnssykt opphisset av synet av havresuppa og meg som elsket, og nærmest tagg og ba på sine knær om at jeg måtte bli den heldige duden som fikk ta dyden på henne og komme og hamre ståpikken i henne også. Ja jeg var jo ikke vrien å be kan vel skjønne, for dette var aller første gangen jeg fikk sjansen til å erobre møydommen på ei sånn fersk og upult lita tomatsuppe. Hun skreik og sprellet under meg av små smertehikst idet jeg stønnende av begjær banet staken inn i henne, men begynte snart å swinge og rocke i mot i lange seige motjukk av pur nytelse.

-Å Jappe ååååå det er så deilig! Åja ta meg! Ta meg nå! Hardere Jappe hardere! Ååååååhhh!!! skrek den vesle tomatsuppa av kåthet og vellyst mens det sprutet en slags klar blank suppe fra fitta hennes idet det gikk for henne! Dette hadde jeg aldri sett før! Jeg visste at de fleste kvinner kan ejakulere når de får orgasme, men at tomatsupper er i stand til det samme det var helt nytt for meg. Snart etter begynte den pisskåte lille suppa å jokke imot igjen under meg. Det var ubeskrivelig herlig å kjenne den trange villige sexy ungsuppefitta nærmest slurpe og slafse i seg pikken min, og ekstra pirrende og opphissende var det å vite at jeg sannsynligvis brøt loven, i og med at hun jo så vidt jeg visste var under den seksuelle lavsuppealder hohohoho! Men hun hadde allerede fått hår i suppa og var altså kjønnsmoden og biologisk rede til seksuelle aktiviteter slik naturen selv hadde innrettet det, så dermed regnet jeg henne som fullt jokkedyktig og knulleparat og kamberedt i halmen, og hadde ingen skrupler whatsoever med å ha sex med henne, så jeg bare benget staken i henne til vi kom samtidig i en alle tiders mega-orgasme!

73 kommentarer:

  1. sorry med denne altfor spredte linjedelinga...det er nesten umulig å redigere her sometimes..

    SvarSlett
  2. boken er som noen kanskje allerede begynner å skjønne full av den friskeste, råeste ,frekkeste, herligste og mest obscøne og vulgære banne-og prumpe og sexhumor some r mulig for en hjerne å vrenge av seg...og jeg frykter derfor at de politisk korrekte og sarte sjelene til folka i forlagene ikke makter å handskes med slikt uten å velte total bananas over i hjernene sine av moralistisk forvirring og fordømmelse...derfor burde jeg nok ha sendt storyen til et forlag som er basert utenfor oslo...der folk ennå har et noenlunde sunt og naturlig forhold til realitetene.I oslo bor det som kjent nesten bare surrehuer...

    SvarSlett
  3. noen som bet om noen passende forlag utenfor oslo-regionen som kunne tenkes å anta dette eminente og geniale mesterverket...den m est forrykende og spennende eventyr romanen som noengang er skrevet på denne jord?

    SvarSlett
  4. for alle som er utålmodige og venter på at storyen skal ta av...dere venter IKKE forgjeves! snart begynner det å skje store saker og ting...i say no more hahahaha...

    SvarSlett
  5. dette eventyret er som BOLERO av ravel...det åpner stille og pent og bygger seg så gradvis opp med flere instrumenter og et temposkifte...før det braker løs i en kjempeorgasme...bare at ulikt Bolero varer ikke dette utbruddet i noen fattige sekunder, men i lange vulkanske perioder, som blusser og spraker opp med jevne mellomrom og smeller som et helvete i stoga så leseren instinktivt begynner å kikke seg om etter dekning...

    SvarSlett
  6. http://www.youtube.com/watch?v=zMC8kyTyYKA

    her er låta...

    SvarSlett
  7. jeg driver akkurat nå og arbeider på en låt som kommer til å endevende den vestlige kultur og fortrylle hele verden inn i en ny tidsalder av sex and peace and love forever...den er foreløpig bare 23 minutter lang, en hymne og hyllest til livet...av uovertruffen skjønnhet og magi...men jeg drømmer om at den skal til slutt ha en varighet på nøyaktig ett år, og spilles av en million musikere around the world, som skifter øpå å fremføre den...

    SvarSlett
  8. jada det går helt fint an å lage en låt som varer et helt år, uten en eneste gjentakelser...jeg planlegger å programmere et helt lag med computere til å utføre grovarbeidet, mens jeg ar meg av detaljene...som denne computeren her emilie, som har komponert denne låten helt alene...

    poe

    SvarSlett
  9. fikk ikke til å laste ned den låten, men gå til Emily Howell på Youtube og lytt til den fine, dog litt ordinære musikken denne computeren har laget...

    SvarSlett
  10. skifta litt om på fargene her...teksten er mye lettere å lese nå,tror jeg...

    SvarSlett
  11. Husk, du kan kommentere som anonym på innleggene til Landgaard.

    I LB. Eggen, Pia, LG og jeg har hatt en fin diskusjon om krim v seriøs litteratur der i natt.

    SvarSlett
  12. Og det er meget enkelt for deg å skaffe deg en global WP-avatar, gjerne det trynet du hadde i FB.

    Du får den her. Dette bildet vil følge deg på alle WP-blogger som er åpne for anonyme kommentarer:

    http://en.gravatar.com/site/signup/

    SvarSlett
  13. jeg er ikke interessert i å skrive på den skittbloggen...OK?
    annet enn for å sabotere og ødelegge den da...hvilket jeg aldri ville gjøre i landgaards blogg...

    SvarSlett
  14. Ja, du er stor i kjeften. Som anonym. For anonyme har jo intet å frykte. For deg er det ingen konsekvenser. Du kan angripe alt og alle. Bedra alle. Svikte alle. Lure alle. Utnytte alle. Lyve for alle. Spy på alle. Smiske for hvem du vil. Tigge om hva du vil. Og så tralle av sted etterpå. For du eksisterer jo ikke. Akkurat som en parasitt i rumpa på en kjøter. Der sitter du. Dypt inne i rasshølet. Du kjenner ikke engang stanken, for den kommer like mye fra deg som fra løsbikkjas endetarm. Der inne lever du. Eller snarere ikke-lever. Hver gang du trenger noe, lepjer du i deg skiten som passerer. Som en parasitt. For du kan jo ikke jobbe. Nei, du er et udugelig endetarmsmenneske. En snylter. Et livets insekt. Og langsomt ser du kjøterens endetarm lukke seg. Og du kjenner at det er rett. Det er her du hører hjemme. Det er dette som er din naturlige plass i verden. Og du lepjer i deg litt mer skit. Og du føler deg vel. Dette er mitt liv, tenker du stolt. Her i rumpa på en kjøter. Her har jeg frihet. Til å gjøre hva jeg vil. Jeg kan boltre meg. Kose meg. Jeg er friiiii!!! Jeg er min egen herre!!!!!

    SvarSlett
  15. hehehe det er fascinerende, lærerikt og høyst interessant å bevitne bitterheten og naget som gnager på sjelen til en fyr som så skjendig har bedratt og forråder og dumper andre mennesker etter forgodtbefinnende når han ikke lenger har bruk for dem eller de bare er i veien...denne selvrettferdigheten og hatet, hatet mot dem som har avslørt deg og hva du består av...hvor tar du det fra egentlig?

    jeg vil tusen ganger heller være hemorroiden i rasshølet til ei bikkje enn måtte omgås slike folk som deg...OK?

    SvarSlett
  16. det er også fascinerende og ganske trist å se det lave nivået en mann e r villig til å la seg synke til i karakteristikker av andre menesker...især med tanke på alt det jeg har gjort for deg...ikke minst med tanke på da jeg sist for noen uker siden steppet inn i LB for å hjelpe deg i forsvaret mot sirenia og co som angrep deg med dette karakterdrapet.

    Og hva var takken for det?

    Jo at du innførte egne regler for meg, der jeg måtte vise passet mitt og la meg avhøre over web cam før du ville kunne innvilge meg tillatelse til å blogge i nye LB.

    Og hva var påskuddet for dette sinnssvake tiltaket? Jo at JEG liksom skremte vekk folk fra bloggen gjennom min oppførsel...jeg som satte NY REKORD i lesere i gamle LB for faen hahaha! Og ikke drev jeg og raste rundt i gamle LB og sjikanerte folk og bannet og herjet og angrep alt og alle eller, som du har beskyldt meg for og brukt som påskudd for dine ekstrordinære tiltak mot meg...bare løgn og fanteri alt sammen d et også!

    La dette bli aller siste ord mellom oss!

    IKKE skriv mere her, for helvete!

    SvarSlett
  17. "Fuck deg til helvete din gemene tarvelige bøffer..."

    Det er sånne kommentarer du lirer av deg overalt så snart du blir det minste irritert på noen.

    Og så fort seriøse forfattere ser slikt, snur ni av ti i døra.

    Jo da, noen hard core bloggere og forfattere blir igjen, men det store flertallet er ikke det minste interessert i å kaste bort tiden med sånt. Bloggen blir straks betraktet som useriøs - av intelligente folk.

    Det er mitt dilemma - noe du selvsagt har null forståelse for. For alt du forstår, er deg selv.

    SvarSlett
  18. vel som du ser så slettet jeg akkurat den linjen, ikke fordi jeg ikke mente dette, men fordi det ikke er pent for andre å se i en blogg...ikke engang denne...

    SvarSlett
  19. kan du hoste opp ett eneste eksempel på at jeg postet noe slikt eller sjikanerte andre bloggere i gamle LB da, du som har tatt vare på alt derfra---nei du kan ikke det, det er bare noe jævla løgn...som vanlig...

    SvarSlett
  20. Hør her, jeg strakk meg jævla langt for å få deg med i WP-LB. Jeg endret til og med reglene for din skyld. Men hva faen tror du kommer til å skje hvis (jeg sier bare HVIS) det skulle dukke opp 10-15 kjente forfattere i LB, og du blir forbannet på noen, og setter i gang med tiradene dine mot Lerum, Cattaneo eller gud bedre, Eggen, Kjærstad, Hagemann og andre som måtte finne den nye bloggen seriøs og interessant?

    Jeg blir sittende igjen som en idiot. Jeg risikerer alt - omdømme, jobb, penger, kontrakter - og du risikerer INGENTING, for du kan gjøre hva faen du vil, for du er totalt ANONYM!

    SvarSlett
  21. Og hva er det du har gjort??? har du gått inn i landgaards blogg i LB og slettet kommentarer og satt mine kommentarer på vent for moderering...UTEN at han vet om dette???

    For jeg nekter å tro at han s elv har sunket så dypt...

    Ja du setter sannelig nye fantastiske rekorder i gemenhet hele tiden nå...

    SvarSlett
  22. For the record, her er kommentarene han har satt opp på modereringslisten, ETTEr at de allerde hadde stått på trykk der. Regelne er allerede forandret altså....de enkelte bloggerne kan ikke lenger avgjøre selv om de vil tillate anonym kommentering?

    ¨Vil på det INNSTENDIGSTE minne om advarselen fra admin. Det er IKKE og vil aldri noensinne bli TILLATT å blogge uten GRAVATAR.

    Storebror trenger å se deg! han vil se deg, og han SKAL se deg!

    jens styltneberg sier:
    Din kommentar avventer moderasjon.

    12. juli, 2010 kl. 04.04
    Jaxå er det det nå??? Bare REGISTRERTE bloggere???

    Det er helt FANTASTISK hvordan du ALLTID fossror,bløffer og lyver for ikke å tape ansikt…her i denne forrige advarselen stodet ikke en damn dritt om at den gjaldt bare registrerte bloggere:

    Vi minner om reglene:

    “Det er ikke tillatt å blogge eller kommentere i LB uten gravatar (bilde som ledsager kommentarene dine og vises på forsiden av bloggen). Vi vil se hvem du er! Gravatar skaffer du deg enkelt her

    http://en.gravatar.com/site/signup/

    Takk!

    jens styltneberg sier:
    Din kommentar avventer moderasjon.

    12. juli, 2010 kl. 06.01
    hahahah hvilken fuckings helvetes BLØFF at bloggerne selv skulle kunne kontrollere om de vil ha anonyme kommenarer eller ei! denne ¨henstillingen¨til landgaard vil bli fulgt av en umiddelbar endring i reglene om ikke ordren etterkommes…det er ganske åpenbart…og snart vil bloggen være totalstengt for muligheten for anonym blogging.

    Deretter vil stadig nye innskrenkninger følge etterhvert som roar sørensen føler sitt ego truet når kritikken kommer mot hans manglende evne til å praktisere samsvar mellom liv og lære…han er en TYRANN i sjelen sin…det skal dere alle snart få merke konsekvensene av!

    SvarSlett
  23. Nei, jeg kan ikke gå inn der, men Moderator og Admin kan gjøre det.

    Vi kan ikke ha en regel i LB der det står at vi ikke tillater sjikane og personangrep, og så tillater vi det likevel!

    Når skal du få disse elementære tingene i skallen!

    For deg er det enkelt, du er ANONYM, du trenger ikke bry deg om regler. Men det må jeg! Ellers mister jeg all integritet, all troverdighet.

    Hvorfor er dette så vanskelig for deg å skjønne? Du er da ikke så dum.

    Jeg er ikke interessert i å kaste bort masse tid og penger på en søppel-Fauske-Poetrix-spamme-blogg!

    SvarSlett
  24. sittende igjen som en idiot...hahahaha vel da har du ingenting å tape...for du sitter jo allerede nå blamert som en idiot...

    men det du kunne gjort i et slikt tilfelle som du nevner var jo bare å gi meg en advarsel og deretter karantene om det ikke hjalp.

    Men slutt med utfluktene her nå...du VIL ikke ha meg i den bloggen fordi jeg er for stor for deg og et for uberegnelig uromoment...bare vær ærlig og innrøm det...det er din blogg, du kan utvise hvem faen du vil...men vær en mann og ikke ei fitte og si at du ikke vil ha meg der, og ferdig med det...jeg er ikke engang forbannet...jeg er egentlig altfor opptatt med andre ting til å kunne blogge aktivt der, eller andre steder...

    SvarSlett
  25. Du kan ikke gå inn der, men moderator kan???

    jamen DU er jo moderator...hva faen er det du bløffer for hahahah???

    HVA slags sjikane eller ufinheter har jeg skrevet der...bare løgn igjen!

    SvarSlett
  26. Tror Landgaard har endret innstillingene, og det er bra. Ettersom du aldri kan styre deg, men MÅ slenge ut dritt, blir det ikke mer anonym blogging i LB. Dessverre. Så her ødelegger du for deg selv. Du ødelegger for LB. Og for meg.

    Men det gjør selvsagt ingen verdens ting! For du er anonym! Du kan gjøre hva du vil!

    Skjønner du dette nå?

    SvarSlett
  27. Eksempel på sjikane (sjekk også ordboken):

    "Deretter vil stadig nye innskrenkninger følge etterhvert som roar sørensen føler sitt ego truet når kritikken kommer mot hans manglende evne til å praktisere samsvar mellom liv og lære…han er en TYRANN i sjelen sin…det skal dere alle snart få merke konsekvensene av!"

    "Det er helt FANTASTISK hvordan du ALLTID fossror,bløffer og lyver for ikke å tape ansikt…"

    For deg er slikt selvfølgelig helt naturlig, og ikke det minste sjikanerende, men for 99% av Jordens øvrige befolkning er det helt uhørt og uakseptabelt å måtte finne seg i slikt fra anonyme. Det har heller ingen verdens ting med innleggets tema å gjøre.

    SvarSlett
  28. men jeg har lenge vært klar over hva du egentlig drømmer om å skape, nemlig et litterært silkereir der du sitter og utveksler kyss meg i ræva-smaskerier med Norges største forfattere og soler deg i glansen deres slik at du kan føle deg som en allerhelvets flott kar som vanker i slikt fint selskap med e store gutta...og da er det simpelthen helt umulig for deg å ha folk som meg der.

    For jeg skal være ærlig og si at hvis jeg hadde vært blogger der ville jeg lett med lys og lykte etter en alnedning til å overfalle og forulempe og utfordre disse samme personasjene, straks de hadde blamert seg med en dumhet ...bare for å lage litt show og helvete og MORO!

    men det vil du ikke ha noe av...så goodbye...jeg skal ikke plage deg i det jævla frøkenreiret du har planer om å lage...lykke tiil!

    SvarSlett
  29. Om du kunne hatt disiplin nok til å ta slikt i HARDtalk-gruppen, da kunne det enda ha gått an. (Hvis du kunne ha fulgt reglene og blitt medlem.)

    Men, nei da, det skal selvfølgelig ut under et godt, litterært innlegg og ødelegge en fin og interessant debatt.

    SvarSlett
  30. Mer sjikane...:

    men jeg har lenge vært klar over hva du egentlig drømmer om å skape, nemlig et litterært silkereir der du sitter og utveksler kyss meg i ræva-smaskerier med Norges største forfattere og soler deg i glansen deres slik at du kan føle deg som en allerhelvets flott kar som vanker i slikt fint selskap med e store gutta...og da er det simpelthen helt umulig for deg å ha folk som meg der.


    Nesten alt som kommer fra din munn, er dessverre sjikane. Bortimot uansett.

    SvarSlett
  31. hehehe de eksemplene du anfører på sjikane er helt kurante meningsytringer og karakteristikker, i tillegg til at de er sanne. DETTE er derimot sjikane av aller groveste og simpleste sort:

    Akkurat som en parasitt i rumpa på en kjøter. Der sitter du. Dypt inne i rasshølet. Du kjenner ikke engang stanken, for den kommer like mye fra deg som fra løsbikkjas endetarm. Der inne lever du. Eller snarere ikke-lever. Hver gang du trenger noe, lepjer du i deg skiten som passerer. Som en parasitt. For du kan jo ikke jobbe. Nei, du er et udugelig endetarmsmenneske. En snylter. Et livets insekt. Og langsomt ser du kjøterens endetarm lukke seg. Og du kjenner at det er rett. Det er her du hører hjemme. Det er dette som er din naturlige plass i verden. Og du lepjer i deg litt mer skit. Og du føler deg vel. Dette er mitt liv, tenker du stolt. Her i rumpa på en kjøter. Her har jeg frihet. Til å gjøre hva jeg vil. Jeg kan boltre meg. Kose meg. Jeg er friiiii!!! Jeg er min egen herre!!!!!

    SvarSlett
  32. Hard talk gruppen hahahah...du bøffer ikke en gammal tjuagutt min venn...den gruppen vil snart være underlagt nøyaktig de samme restriskjoner som resten av bloggen...

    SvarSlett
  33. Jøss, det var jammen en god beskrivelse av deg! Hvem er denne anonyme?

    SvarSlett
  34. hmmm 35 kommenatarer på dette innlegget og over åtti på det første eventyrbidraget...dette er jo over all forventning..og interessen kommer bare til å stige og stige ettersom spenningen i storyen gjør det...

    SvarSlett
  35. SE HVA JEG FINNER UNDER LANDGAARDS INNLEGG I HANS EGEN BLOGG PÅ LB HAHAHA!!!!

    OBS! Den oppmerksomme leser vil ha oppdaget at en hel rekke kommentarer er blitt borte. Jeg fjerner vanligvis aldri kommentarer, noe mine faste blogglesere turde ha merket seg. Kommentarene er ikke slettet, men de er moderert og vises derfor ikke under innlegget. Dette har jeg måttet gjøre etter påpakning fra Moderator. Reglene sier at debatter om bloggen og bloggdriften ikke skal tas under litteraturinnlegg; det er dog mitt håp at slike debatter kan tas i HARDtalk-gruppen isteden. Likeledes har jeg fått beskjed om å iverksette kommentarfiltrering; bare registrerte brukere skal kunne kommentere. Ytterligere diskusjon om dette frabes i denne kommentartråden, ellers vil jeg bare få beskjed om å moderere igjen. Hvis noen ønsker å klage på disse forhold, må henvendelsen rettes til Roar.]

    SvarSlett
  36. Du herr sørensen driter deg bare mer og mere ut på viddene...og du har ikke den aller minste snøring om det selv hahahaha!!!

    SvarSlett
  37. Aldri hadde jeg trodd at du skulle være så redd meg at du er i ferd med å ØDELEGGE hele den jævla bloggen helt frivillig...jeg har jo hatt som uttalt mål å ødelegge den, men trenger jo ikke løfte en finger selv..det holder å si BØ så blir du så redd at du driter i buksa og river ned hele byggeverket selv og flykter i vill panikk fra ruinene.

    Fortsett slik så er det bare den rykende branntomta igjen om noen dager hohihihihihihi

    SvarSlett
  38. btw...landgaard...kommentarene til jens styltneberg vises jo ennå...det er bare moderators og sørensens kommentarer som er fjernet hehehe

    SvarSlett
  39. Jeg synes jo at det er på sin plass at jeg forklarer hva som er skjedd, så dere to kan krangle videre på riktig grunnlag. :)

    Poetrixx: Ja, for deg vises den, men det står vel "Din kommentar avventer moderasjon", og da vises den ikke for andre leserne. Alle kan se sine egne kommentarer, men ikke andres modererte kommentarer. Som sagt, jeg sletter nødig noe.

    SvarSlett
  40. OK takk for redegjørelsen landy...

    SvarSlett
  41. Men se her, er jeg synsk eller...det tok bare noen timer før første del i denne spådommen gikk i oppfyllese:

    ''hahahah hvilken fuckings helvetes BLØFF at bloggerne selv skulle kunne kontrollere om de vil ha anonyme kommenarer eller ei! denne ¨henstillingen¨til landgaard vil bli fulgt av en umiddelbar endring i reglene om ikke ordren etterkommes…det er ganske åpenbart…og snart vil bloggen være totalstengt for muligheten for anonym blogging.

    Deretter vil stadig nye innskrenkninger følge etterhvert som roar sørensen føler sitt ego truet når kritikken kommer mot hans manglende evne til å praktisere samsvar mellom liv og lære…han er en TYRANN i sjelen sin…det skal dere alle snart få merke konsekvensene av!
    ''

    og sånn går no dagan..

    SvarSlett
  42. hva innebærer det at de kommentarene av meg avventer moderasjon da?

    SvarSlett
  43. Det innebærer at de ikke vil bli publisert under det innlegget, men jeg vil gjerne at de kan publiseres et annet sted, som i den nevnte HARDtalk-gruppen. Men det er jo ikke opp til meg å bestemme.

    SvarSlett
  44. Til orientering: Nå er default på alle nye blogger satt til "Ikke mulig for anonyme å kommentere". Men den individuelle blogger kan åpne for anonym blogging om han/hun måtte ønske.

    Så dessverre var det heller ikke denne gangen noe grunnlag for dine søppelkommentarer, Poe. Blogger du normalt, og greier å styre din iver etter å forulempe og karaktermyrde folk, så vil jeg også i min personlige blogg vurdere å åpne for kommentarer utenfra, eller moderere dem bare litt.

    Landgaard kan også gjøre dette, men det kan bli slitsomt å rydde opp i bloggen etter at du har vært der. Det er bare det som er problemet.

    Så... jo mer folk snakker om diktatur og sensur, så viser det seg i realiteten at jeg bare gir alle frihet under ansvar.

    Du har ingen ansvarsfølelse, Poe, derfor blir det også liten frihet. (Bortsett fra å sitte her og spinne Suppe-storyer.)

    Men det er moro å komme inn hit i grotten iblant og sjekke om det fremdeles er liv i bloggskrotten din.

    Og, igjen, jeg VIL gjerne ha deg med... Men når ditt uttalte mål er å finne svakheter hos folk og så forulempe dem, blir du jo en akkurat like stor sikkerhetsrisiko som Fauske, en slags usikret granat.

    Moro for deg, selvsagt. Ikke fullt så moro for meg, eller for bloggen.

    So it is.

    SvarSlett
  45. "Det innebærer at de ikke vil bli publisert under det innlegget, men jeg vil gjerne at de kan publiseres et annet sted, som i den nevnte HARDtalk-gruppen. Men det er jo ikke opp til meg å bestemme."

    Alt slikt kan gjerne publiseres i HARDtalk, Landgaard. Jeg har allerede lagt ut kommentaren din der som eget innlegg. Alle kan si hva de mener der. Jeg vil bare ha litteratur og ryddighet på forsiden.

    Det kan bli en hard kamp, men jeg akter å kjempe for det: Litteratur som hovedide i bloggen, og mest mulig litteratur på forsiden.

    SvarSlett
  46. det kan du lekende lett fikse ved å tillate fauske frie oppvisninger med onelinere på fremsiden...en ti tolv slike om dagen...da er jo problemet hendig og elegant løst...

    SvarSlett
  47. Du har nå pådratt deg en uhyre mektig, slu og hensynsløs FIENDE som med alle tilgjengelige midler har til hensikt å underminere deg og din posisjon i den bloggen. Min strategi har skiftet fra å ville ødelegge bloggen til å ødelegge din status som leder der inne...og jeg har nettopp til min uhyre interessse og tilfredsstillelse fått brakt på det rene at du ikke sitter med det siste ord der inne...i og med at du ikke bestyrer pengesekken.

    Mitt mål vil nå være å innen årets utgang ha tuppet deg på hue og ræva ut av LB og erstattet deg med MEG som leder!

    Du har hittil bare kjent Poetrixx som venn og forbundsfelle...du skal nå få stifte bekjentskap med meg som FIENDE honey!


    Start sweating boy , cauze you have no idea about what you are up against hahahaha!!!!!

    SvarSlett
  48. hahahah dette skal bli MORO!!!Jeg og mine trofaste våpendragere er allerede i full gang med å melde oss inn der for å starte SHOWET!!! U just way boy, the WAR is on hæhæhæhæhæh!!!!

    SvarSlett
  49. Du tror Poetrixx er en ensom cowboy uten allierte...vel think again din slask, for jeg er nå i ferd med å mobilisere alle mine forbundsfeller og beundrere i Facebook og i Nettby, der jeg som kjent er leder for tre grupper med tilsammen over fem tusen begeistrede og hengivne medlemmer...we are coming now to get you hahahahahahahahaha!!!!

    SvarSlett
  50. Hohohohohoho...å som jeg ler...dette skal bli så fantastisk moro...jeg ELSKER slike fighter som dette...BOOOOMMM fallera Sørensen...nå skal du få se teppet dras vekk under de skjelvende beina dine din tåpe hahahahaha og du kommer snart tilå stupe på snørr a ned i avgrunnen, hylende og tiggende om nåde...som ALLE mine tidligere fiender har gjort!

    jeg har vært i batalje med de mest intelligente og ressusrssterke mennesker i blogger og på nettsteder over hele verden, både i Norge, USA, England og andre land ,og aldri tapt så mye som en eneste kamp! Jeg har vært etterlyst av nasjonale etteretningsorganisasjoner...farlige muslimske terrorister er etter meg ... og fiendtlige og hatefulle artikler og reportasjer er skrevet om meg i Klassekampen og andre mediebedrifter.

    Du er en bare en liten fis i dette selskapet...en fis som snart skal ha mistet all sin kraft...

    SvarSlett
  51. LB er en lukket blogg, dvs. alle medlemmer må søke om medlemskap og presentere seg før de kan bli medlem.

    Dessuten må alle igjen søke om å delta på forsiden i Blogger eller Forfattere.

    Bloggen er nå ved default (på alle nye blogger) stengt for anonyme kommentarer.

    IP-adressen din er for lengst registrert i systemet.

    Alle kan enkelt moderere vekk søppel og svineri fra kommentarfeltene.

    Bloggere som bryter reglene, vil etter noen advarsler få bloggene sine deaktivert. (Les reglene.)

    Enda så vanskelig det er for noen å tro det, har jeg bare opprettet denne bloggen sammen med en tekniker for å glede mine medbloggere og medforfatter. Det finnes ikke noe annet motiv. Hva skulle i så fall det være?

    Hele bloggen er bare et enormt underskuddsforetagende, og det finnes ingen pengesekk, den er i så fall tom.

    Var det så noe mer?

    Hmmm... merkelig så kaldt det er her i denne grotten. Det trekker så fryktelig. Nei, jeg tror jeg må komme meg ut herfra snyggast råd, her var det ikke noe trivelig.

    SvarSlett
  52. Men, he-he, nå har jeg, nær sagt selvfølgelig, funnet en genial løsning som muligens vil gjøre det mulig for deg å krype ut av denne grotten din og ut i sola - pass på at du ikke sprekker, da!

    Greier teknikeren å fikse det jeg har bedt ham om, så kan du faktisk få blogge fullstendig anonymt i LB - om du så lyster.

    WP har nemlig så utrolig mange funksjoner at selv glupske tigrer ikke trenger å være i bur hele tiden.

    SvarSlett
  53. Ja, det vil til og med være mulig for deg å laste opp hele denne bloggen din direkte til LB, dvs. koble den til systemet, slik Mogens har gjort med sin blogg. Meget enkelt.

    Men da må du fjerne ting som noen vil oppfatte som ren porno og oppfordring til rampestreker (dvs. kriminelle handlinger), hvis det finnes slikt her i denne skumle grotten.

    SvarSlett
  54. ''Enda så vanskelig det er for noen å tro det, har jeg bare opprettet denne bloggen sammen med en tekniker for å glede mine medbloggere og medforfatter. Det finnes ikke noe annet motiv. Hva skulle i så fall det være''

    bare bløff som vanlig...du har opprettet bloggen for å ha en arena der du kan boltre deg i lag med den kulturelle finfisen, ikke for noe annet...

    ''Hele bloggen er bare et enormt underskuddsforetagende, og det finnes ingen pengesekk, den er i så fall tom.''

    so what, det er ikke du som finansierer herligheten, so what do you care?!

    SvarSlett
  55. IP-adressen??? Du tror vel ikke at laptopen min kan identifiseres gjennom noen IP-adresse? Disse adressene kan forandres just like that anytime...selv et barn kan lekende lett skjule alle sine spor...

    SvarSlett
  56. En liten warning til deg: Du må ALDRI...under noen omstendigheter, falle for fristelsen til å be teknikeren din begynne å klusse med PCen min eller hacke meg på noen måter...straks jeg oppdager uregelmessigheter vil jeg vite vor de stammer fra og mobilisere hæren min av datakyndige hackere i nettby og facebook og storme både dine lederfunksjoner i LB og lamme dem fullstendig samt gjøre laptopen din psykotisk slik at den tror den er en motorsag og kommer og kapper pikken av deg i nattens mulm og mørke!

    dette er IKKE en tom advarsel!

    SvarSlett
  57. Ok troppene mine er foreløpig demobilisert i påvente at du oppfyller dine lovnader om anonym blogging og tilknytning av min blogg opp mot LB...det siste er uhyre viktig, siden jeg tenker presentere eventyret mitt der.Og jeg forlanger at alle ny e innlegg jeg skriver her kommer på hovedforsiden i LB.

    Her er ingen porno, det VAR noen kunstnerisk utformede bilder av gamle mennesker som poserte nakne, disse er fjernet av frykt for at google kanskje ellers ville fjerne bloggen, man vet aldri...

    oppfordringer til kriminalitet er det selvsagt ikke...hva FAEN?!

    SvarSlett
  58. "bare bløff som vanlig...du har opprettet bloggen for å ha en arena der du kan boltre deg i lag med den kulturelle finfisen, ikke for noe annet..."


    Hahahahaha... hvilken elite? Vel kaster av og til Eggen litt glans over bloggen, men ellers har jeg sett fint lite til denne eliten du snakker om. Eller kanskje det er Lerum du mener?

    SvarSlett
  59. dine...uoppnåelige...ambisjoner er å tiltrekke deg folk som Knausgård, Solstad og Michelet og de andre kanonene slik at du kan sole deg i deres selskap og boltre deg med kulturfiffen, der du i egne øyne hører hjemme...og da kommer du i samme øyeblikk til å kvitte deg med slike slasker som meg, landgaard og alle andre som kunne ødelegge det fine inntrykket av en høykulturell arena for utveksling av åndeligheter, der du bader i anerkjennelse og beundring og endelig får flekset opp egoet ditt tilde høyder det fortjener hahaha...but just u forget it boy..Solstad har ikke egen PC engang og er aldri på nettet...og de andre gutta skyr jo naturligvis slike skitne stinkende rennesteinsplebeiere og tjuagutter og horeknullere som deg som pesten

    SvarSlett
  60. hahaha du kommer for all fremtid til å måtte nøye deg med å velte deg i banalitetene og de svette åndløshetene til folk som fauske, sirenia og meg...dont u see, vi er helt UMULIGE å bli kvitt no matter what...

    SvarSlett
  61. Du må jo faTTE OG BEGRIPE AT DU aldri NOENSINNE VIL KUNNE TILTREKKE DEG RESPEKTABLE MENNESKER til den tjuabloggen, som ledes av en gammel gris som velter seg i uhumskhetene midt oppi det aller mest beryktede, filthy og heslige horestrøket på hele kloden bortsett fra pattaya, nemlig angeles city på den nedlagte Clarkbasen i filippinenene hahahaha?!

    SvarSlett
  62. derfor bør du bare straks overlate ledelsen av bloggen til meg...da kan d et være håp...

    SvarSlett
  63. jeg vil nå gå ut med en forespørsel til PIA om å la deg drive den bloggen i seks måneder, og deretter foreta en evaluering og se hvordan den har utviklet seg...og hvis det da fremkommer at bloggen befinner seg på et uforsvarlig eller uønskelig labert nivå...å bare overlate herligheten til meg!

    SvarSlett
  64. Nå jobber vi hardt for å lage et system for å få deg og andre anonyme med.

    Det hadde gledet meg om du i hvert fall sånn i snitt 1/100 kommentar kunne sagt noe hyggelig i stedet for utelukkende å komme med sånn pissprat som over hele tiden...

    Da ender det selvfølgelig bare med at absolutt ingen (inkludert meg) vil ha kommentarene dine, og da blir det jo ikke noe moro for deg i det hele tatt. Greit at du går amok, men gå amok i HARDtalk, da. For der er det nemlig tillatt. Det blir en fin gruppe etter hvert, med egen blogg, der alt gørr kan utveksles. Men hvis du beveger deg inn i andre folks blogger, kunne det jo ha vært fint å se Poetrix på sitt beste, ikke på sitt verste.

    SvarSlett
  65. For øvrig har jeg for lengst oppgitt håpet om å få flere fra "eliten" til å blogge hos oss. Det er jo ingen forfattere som blogger andre steder heller! Norske forfattere blogger ikke, det viste en undersøkelse for ikke så lenge siden.

    Men det kunne jo ha vært fint å få inn folk som Metteberg, Riopelle, Hagemann, Lotherington og kanskje 4-5 halvkjente til, og utvide medlemsmassen med 30-40.

    For å få til det, må vi i hvert fall tilby en noenlunde seriøs blogg.

    SvarSlett
  66. Litt av problemet mitt er at så snart du begynner å slenge dritt til Horst, Eggen eller andre kjendiser, så gir de bare faen i å blogge der. For ingen forfatter gidder å bli sjikanert offentlig i en sånn blogg. Da blir det lett JEG som bli oppfattet som useriøs. Du er jo ingen. Totalt anonym.

    Dette er mitt dilemma. Og da må jeg selvsagt deaktivere deg, men skaden vil jo allerede være skjedd. Og det kommer til å bli tull på tull, med folk som støtter deg eller meg, bla, bla... Og så er Fauske-visa i gang igjen.

    Skulle ønske du skjønte hvor vanskelig dette er, for vi bruker jo enormt med tid og krefter på dette prosjektet.

    Jo har garantert utført datatjenester til en verdi av 150 000 kroner allerede. Du må ikke tro at det er enkelt å få opp en portal som det der...

    SvarSlett
  67. hva er det du er så redd for??? sjikanerte jeg noen i den forrige LB-bloggen kanskje...gikk jeg amok med masse drittslenging banning og annen f aenskap der???

    Gå tilbake og titt på innleggene og kommetarerne mine der,så vil du se at jeg var snill som et lam...

    SvarSlett
  68. den enste jeg angrep litt var jo fauske for faen..

    SvarSlett
  69. Btw...jeg har IKKE tid til å blogge så mye der uansett...tviler på at det blir mere enn et par kommentarer i uka, og kanskje max et innlegg eller to i måneden...eneste grunnen til at jeg har vært så aktiv med blogging akkurat nå, er at jeg har ligget inne med influensa den siste uka...men når den er over om en dag eller to kommer jeg til å sitte i minst ti timer hver dag og komponere musikk på keyboardene mine, slik jeg har gjort den siste måneden hver enste dag...og når jeg får fikset laptopen begynne r omskrivingen av eventyret...så noe særlig blogging blir det ikke fra min side nei...men om jeg kunne få knyttet bloggen min opp til LB slik at jeg kunne få litt vettug og ærlig respons på eventyr-avsnittene hadde det vært bra...

    nei så bare ta det helt easy du...jeg har INGEN planer om å bli medlem for å få muligheten til å skjelle ut Horst og gutta jeg, enda jeg elsket å terge politiet fra min tid som etterlyst storkriminell i oslo...den eneste som kommer til å få seg en fortjent skyllebøtte eller to når jeg er i ekstra dårlig lune måtte være deg...

    SvarSlett
  70. og hvorfor er det så viktig for deg å få denne seige og kjedelige tørrpinnen Horst til å blogge der???

    hva slags fjær i hatten er det da hahaha????

    SvarSlett
  71. hmmm når du sier det...kunne jo vært moro å trekke ham litt i skjegget og terge ham med alle de uoppklarte forbrytelsene under hans tid som snut i sandefjord...blant annet den gangen jeg fikk snuten til å kjøre meg med et parti narkotika til kontakten min på en kafe i sentrum, da bilen min brøt sammen hahahaha...jeg tror faktisk horst var en av de to snutegutta...

    SvarSlett