søndag, februar 08, 2009

Til pass for meg i Pattaya

For en stund siden dro jeg til det norske konsulatet i Pattaya for å fornye passet mitt, og passet(!) da naturligvis på å benytte den sjeldne anledningen til å kaste meg ut i det sitrende og fantastiske nattelivet som nærmest uten stans pulserer gjennom gatene og etablissementene i denne legendariske byen, solsystemets uten tvil mest syndige, lastefulle og dekadente sted, med sannsynligvis flere barer, strippeklubber, sexshows og prostituerte enn noe annet sted i verden, muligens bortsett fra i det såkalte Red Light District i Singapore, men bare når det kommer til horetetthet pr. kvadratkilometer vel og merke. Prostitusjon er så vidt jeg vet på det strengeste forbudt i Singapore ... akkurat som i Thailand, og nettopp derfor er da også disse landene så fulle av horer. I Singapore har den kinesiske mafiaen full kontroll på prostitusjonsmarkedet ... i hvert fall i det lite fasjonable ja bent fram tarvelige Red Light District, som bærer sitt navn med urette, idet det ikke finnes mye flashy neonlys å snakke om der, verken røde eller av noen annen farge i denne delen av byen, men der de importerte horene fra fastlands-Kina står tett linet opp på fortauene, med knapt en meters mellomrom mellom de vakre og sexy damene ... bevoktet av skummelt utseende halliker som overvåker det hele mer eller mindre diskret fra sidelinjen.


Jeg bodde for noen måneder siden en natt på et billig og usselt utseende og temmelig veggelusbefengt og skittent og nedsarvet hotell i dette distriktet, med sengen full av lopper og bedbugs og andre skumle uhumskheter som forsynte seg grådig og griskt av gjestenes lår og lemmer når de lå og sov de uskyldiges søvn, og ofte åt seg rett inn til beinet ... ja noen ganger var de intetanende gjestene regelrett spist opp med hud og hår... det var ikke så mye som skjelettet igjen av dem om morgenen, forsikret resepsjonisten med et advarende glis og lo uhemmet av sin egen barske humor idet han rakte meg nøkkelen til rommet.
Det var et slikt typisk lyssky og lugubert hotell som delvis leier ut rom på timesbasis til horene og kundene deres, og jeg dro straks for å saumfare det enorme utbudet av prostituerte rett utenfor hotellet etter å ha sjekket inn og tatt meg en dusj og med nød og neppe overlevd angrepet fra de fryktinngytende uhyrene som lå på lur i sengeklærne parate til å fortære mitt lekre og fristende legeme ... klar for en aldri så liten heisatur med rock n roll and sex and drugs og det som verre var på byen.

Det viste seg at ingen av damene snakket så mye som ett eneste karva ord på engelsk, så da jeg nysgjerrig hadde henvendt meg til noen av dem uten å ha fått noen begreper om hva deres tjenester kostet kom en av de suspekt utseende hallikene bort til meg og spurte i heller uvennlige ordelag hva jeg ville. Han så ut som prototypen på en kinesisk triadegangster, nokså høy og småarrete og med et fortrukket og fordrukkent og hardkokt uttrykk i ansiktet og blasse mistenksomme øyne. Han opplyste meg motvillig på min forespørsel om prisen på damenes tjenester ... det kostet ca. 150 kr. for en halv time. Men jeg spurte bare for nysgjerrighets skyld, som et ledd i min aldri hvilende research av livet på denne planeten, og ikke fordi jeg var interessert i noen av damene...jeg hadde nemlig min trolovede med meg ved min side ... og takket deretter for informasjonen og gikk videre.

Formodentlig vil hallikvesenet blomstre kraftig opp i Norge også når det blir forbudt å kjøpe sex etter nyttår. De prostituerte tvinges nemlig til å gå under jorden og blir dermed mye mer utsatt for overgrep og mishandling fra kunder... derfor vil mange av dem bli nødt til å anskaffe seg halliker som beskyttelse. Og disse hallikene har i sin tur en stygg tendens til å gjøre seg til horenes herrer og mestere som hersker og bestemmer over dem og konfiskerer mesteparten av inntektene deres og banker dem opp og mishandler dem på andre måter når de ikke tjener nok penger.
At politikerne er så dumme at de tror prostitusjonen vil forsvinne bare fordi myndighetene forbyr den sier det meste om hvilke naive og inkompetente folk som sitter og styrer i Norge. Men de som har fattet denne idiotiske og udemokratiske ja bent fram statskriminelle beslutningen ... det er nemlig etter min mening kriminelt å straffe mennesker for handlinger som ikke skader noen og heller ikke angår noen andre eller samfunnet ... bryr seg selvfølgelig katta om horenes økte lidelser som følge av forbudet. Disse hovedsakelig kvinnelige politikerne som har fått presset gjennom forbudet er bare interessert i sin egen velferd og av å ha kontroll på sine ektemenn, og at de ikke risikerer at de selvsamme ektefeller kommer hjem med gonore og HIV og det som verre er etter å ha vært hos en prostituert. Dette er den virkelige årsaken til forbudet antar jeg...og slett ikke denne latterlige og hyklerske omsorgen for horene som de selvfølgelig bare bruker som stedfortredende motiv og argument for dette forbudet. Alle de prostituertes talskvinner samt deres velferdsinstitusjon Pro-Senteret med den kloke og humane Liv Jessen i spissen protesterer naturligvis med allverdens fornuftige og uimotsigelige argumenter mot dette uhørte og tøvete overgrepet fra myndighetenes side, og henviser forgjeves til forskning som viser de skadelige virkningene et slikt forbud medfører både for kundene, horene og samfunnet. Ja helt og fullkomment forgjeves, for når dumheten har talt er den nemlig urokkelig, akkurat som denne tvilsomme og udugelige svenske politikeren Mona Sahlin så ettertrykkelig og suverent har demonstrert. Hun har i sin tid som minister og medlem av Riksdagen konsekvent motarbeidet og tilbakevist alle forsøk på å evaluere virkningen av forbudet mot prostitusjon i Sverige. Hun vil ikke vite av noen offentlig redegjørelse om skadevirkningene av forbudet, sier hun ... loven er kommet for å bli uansett de menneskelige omkostningene, og dett er dett! Slik taler makta med sin arrogante og heslige stemme, som ikke tåler verken motsigelser eller at sannheten og menneskelige hensyn skal tas i betraktning. Selv prøvde hun med alle midler å unnslippe etterforskning slik at ikke hennes egne lovovertredelser skulle avdekkes, sånn som misbruket av statens kontokort til innkjøp av personlige ting og unnlatelse av å betale TV-avgiften samt at hun holdt seg med dagmamma svart ... forhold som gjorde at hun måtte forlate Riksdagen og si fra seg kandidaturet til partileder i det sosialdemokratiske partiet i 1995. Senere har hun dessverre greid å manøvrere seg tilbake til makt og posisjoner igjen og er nå leder for det sosialdemokratiske partiet. Denslags folk som selv ikke overholder lovene er det altså som sitter og kriminaliserer og straffer andre mennesker for ting de selv ikke liker...

Også i utlandet vil det bli forbudt å kjøpe sex, og jeg risikerer vel å bli straffet når jeg kommer tilbake til Norge neste gang ... om jeg noengang gjør det da. Det frister overhodet ikke å vende tilbake til dette tragisk ufrie og undertrykte moralistdiktaturet der folk behandles som slemme og ulydige barn av disse herskesyke maktautoritetene som på alle plan i samfunnsmaskineriet herjer og herser med presumptivt voksne og selvstendige mennesker. At nordmenn flest finner seg i bli behandlet slik er intet mindre enn en nasjonal skam. Men men jeg synes likevel ikke synd i dem ... de fortjener vitterlig ikke bedre, de har jo selv i sin uhelbredelige dumhet valgt disse folkene til å herske over seg.
Jeg er en sterk tilhenger av mer... mye mer makt til kvinner på global basis slik at det kan bli litt mere orden og rettferdighet og system på denne planeten ... men når man ser på en del av de kvinnelige politikerne som er kommet i posisjon pga. kjønnskvotering og ikke sine kvalifikasjoner, og når man ser på hva de faktisk utfører av tåpeligheter i sin uvitenhet og manglende dømmekraft, kan jo hvem som helst få betenkeligheter.

Ja jeg kommer nok til å bli straffet ... min forlovede er jo hore og jeg er anstendig nok til å betale henne penger hver måned for å utholde mitt selskap og være sammen med meg, så det blir nok regnet som sexkjøp. Hehehe, hvilken latterlig lov ... gjerrigknarker og svindlere som bøffer og manipulerer seg til gratis sex blir ikke straffet, men gentlemen som gjerne vil gi en gave til damene av respekt og takknemlighet for deres tjenester utfører en kriminell handling! Man straffer de spandable og generøse og gode ... mens drittsekkene går fri ... hvilke ubehjelpelige og uvitende fåreskaller er det som sitter i regjeringen og Stortinget og bestemmer dette elendige hønsedusteriet? Min svenske nabo som ikke betaler samboeren sin fem flate baht men tvinger henne til å arbeide for å forsørge seg selv og til og med bedrar henne og mishandler henne slik at hun attpåtil har vært innlagt på sykehus for skadene sine blir altså ikke straffet, mens jeg som betaler min samboer en viss sum hver måned slik at hun slipper å arbeide og forøvrig aldri har lagt hånd på henne og aldri kommer til å gjøre det heller utfører en kriminell handling i henhold til de åndsforlatte lovene til disse tåkehjernene på Stortinget som sitter og vanstyrer nasjonen! Vel de får straffe meg hvis de får tak i meg hehehe ...

Jeg satt først og ladet opp med et par pils på Pattaya Beach og dro deretter på hotellrommet og tømte en halv flaske vodka før jeg gikk ut grytidlig på kvelden allerede i syvtida for å sikre meg at jeg fikk med meg så mye som mulig av de herlige forlystelser natta helt sikkert hadde å tilby. Jeg strenet rett mot nærmeste gogo-bar, heldigvis bare ti meter unna hotellet ... jeg hadde selvfølgelig sørget for å plassere meg midt i smørøyet av ryggesløshetene ... for å sjekke om der var noen villige pikelills som kunne tenke seg å forbarme seg over en slik stakkars forhutlet og forlystelseskneblet og på livsgleder sulteforet nordmann som undertegnede, og mine forventinger ble umiddelbart etterkommet da jeg allerede i døråpninga lykkeligvis ble tatt imot av en meget sexy og tiltrekkende thaidame som freidig og med et yndig og inviterende smil straks tok et kraftig ballegrep rundt mine edlere deler og uten videre dikkedarer begynte å massere herlighetene utenpå buksa, som om dette var noe hun gjorde med hver en gjest ... som den naturligste ting i verden. Oppmuntret av denne høyst overraskende, men særdeles velkomne utviklingen åpnet jeg forventningsfullt buksesmekken og dro fram det halvt erigerte lemmet mitt for å imponere både den deilige damen samt to yppige og barmfagre transvestitter som leende og støyende passerte forbi på fortauet akkurat da, og vise disse sensuelle og grasiøse og langlemmede hunngutta hvordan en ekte normannaslegge skal se ut. Men akk hvilket sørgelig heslig og fratøtende syn som åpenbarte seg idet jeg dro fram staken! Pikken måtte ha ligget i ei stygg klemme i den trange dongeribuksa og vanartet noe forferdelig i lengre tid, for langs hele siden av den opphovnede og blålig misfargede kuken løp en ekkel, tynn rød blodåre som jeg sverger at jeg aldri har sett før i hele mitt syndige liv, og som medførte at redskapet hadde fått et slikt uestetisk og motbydelig grelt og miserabelt utseende at jeg rent blusset av skamrødme, og med et beskjemmet og fårete glis fortet jeg meg bare å stappe det udelikate og groteske utysket tilbake i trusa der det hørte hjemme og gikk videre uten så mye som å ha fått sjekket utbudet av villige om ikke billige damer i gogo-baren eller sagt hade til de lattersprutende transegutta.

Etter å ha trålet meg gjennom flokkene av løshorer langs Beach Road, der de skamløse tilbudene om alle mulige former for abnorm og pervers sex haglet mot en uforberedt og naiv stakkar som aldri hadde ant engang at slike unaturlige former for synd kunne eksistere, og der de faste tilropene om ``hey you sexy man I want to go with you`` lød allevegne ... forøvrig den eneste engelske frasen de fleste av disse selvstendig næringsdrivende innen prostitusjonfaget hadde lært seg ... kom jeg til den berømte Walking Street, hvor gogo-barene og sexshowene om mulig ligger enda tettere enn de gladkristne forsamlingsstedene og bedehusene i Sarons Dal, uten sammenligning for øvrig.
Jeg ble straks praiet av en fyr med ei lang liste i hånden nedtegnet med utførlige og fantasifulle beskrivelser av hvilke eksotiske kunster damene i det sexshowet han representerte kunne utføre...både plystre og jodle med fitteleppene og røyke sigar og spille fløyte og munnspill og jeg holdt på å si trekkspill og saksofon med musa, trekke ut meterlange tråder med barberblader og sprute vannstråler i colaflasker fra fitta, stappe forskjellige fugler og fisker og dyr inn i vagina, slik som slanger og skilpadder og finker som etterpå kravlet og fløy ut og en mengde andre originale og utrolige nummere som stred mot både naturen og all vanlig moral, ærbarhet, anstendighet, mental sunnhet og fornuft.
Og selvfølgelig ... fullstendig amoralsk, tøylesløs og skruppelløs og totalt blottet for alminnelig norsk skamvett og ubluhet som jeg er så lot jeg meg umiddelbart lokke med av det fantasifulle og rike tilbudet av fantastiske kunster som denne fyren tilbød å vise meg og fulgte ham nysgjerrig og forventingsfull opp til et grelt opplyst lokale der showet allerede var i full gang idet jeg steg inn i sjappa. Det var en slags scene midt på gulvet omringet av applauderende og hoiende gjester i barstoler, og sofaer og bord plassert langs veggene, også disse fulle av berusede og lattermilde og forundrede asiatiske og vestlige menn og noen kvinner i alderen tredve år og oppover. Lokalet var nesten fullt med ca. femti mennesker som interessert fulgte det mildt sagt surrealistiske og høyst oppsiktsvekkende og obscøne fitteartisteriet som foregikk på scenen. En meget vakker og sexy ung jente i 20-årsalderen imponerte stort ved å stikke små raketter inn i skjeden og ræva og alle hull ellers som hun fikk rakettene til å sitte i, som venninnen deretter fyrte opp og som fløy sprakende og hylende rundt i rommet, og etter dette vellykkede og vilt populære nummeret kom et annet fornemt og meget ladylike utseende fruentimmer opp på scenen, og begynte uten videre å stappe små piler opp i underlivet og skyte disse mot ballonger som gjestene hadde fått utdelt på forhånd. Jeg fikk også overrakt en slik ballong og holdt den dristig og en smule nervøst bak på ryggen, da jeg ved selvsyn hadde konstatert at damen ikke hadde installert kikkertsikte i fitta si og derfor formodentlig ikke var like treffsikker hver gang hun skjøt og kanskje kunne slumpe til å treffe meg i ansiktet eller stikke ut de lystige og begjærlige øynene mine ved et fatalt vådeskudd. Hun skjøt på en avstand av ca. to meter, og pila for med en voldom kraft tvers gjennom den eksploderende ballongen og ble stående og dirre i ryggen på meg, mens alle gjestene lo og applauderte vilt over det inntrufne! Jeg sverger på at dette er sant...pilen sto faktisk i ryggen ... det er helt utrolig og dypt imponerende hvilken kraft og teknikk noen av disse jentene har trent opp i skjedemusklene sine. Jeg var ihvertfall mektig impregnert og lettere sjokkert og himmelfallen over det som hadde skjedd ... ikke minst på grunn av den redselsfulle stanken, nei tanken, som slo ned som et olja lyn i hodet mitt like etterpå; tenk om dama var HIV-smittet?! Er jeg således da den eneste i verden som har fått HIV-viruset regelrett skutt inn i kroppen fra ei fitte? Kunne dette da i tilfelle være alle verdens vaginaers felles søte hevn fordi jeg uten tanke på min egen og damenes sikkerhet har knullet så mange av dem uten kondom? Var det loven om karma og universets nådeløse, men rettferdige gjengjeldelse for mine utallige uforskammede og dystre og unevnelige synder som rammet meg i dette skjebnesvangre øyeblikket?

I flere år gikk jeg og fryktet for nettopp dette, uten å våge å gå og HIV-teste meg. Ikke før for et par måneder siden da jeg omsider hadde stablet opp nok mot og kreket meg til legen og skjelvende av nervøsitet og redsel strammet meg opp til å ta en sånn hurtigtest der man får vite resultatet etter bare et par minutter. Og gudskjelov og takk, amen halleluja og hurra for den velbårne herrejesus i himmelen samt hans milde og skjønne engleskarer i paradiset så var det positivt ... hei sann dundre og forlate og gudbedre meg for en flaks ... jeg trodde ikke mine egne øyne, jeg som hele tiden hadde vært nesten overbevist om at jeg var smitta!
Og nå har jeg virkeleg lært ei lekse som sitter ... aldri skal denne gutten knulle uten kondom mere ...


Vel trur eg da.
Man tror jo på så mye og mangt her i verden egentlig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar