lørdag, mai 29, 2010

Jappe Snetass

Jeg har herved gleden av å presentere første del i manuskriptet Jappe Snetass og jakten på den sjenerte brusåpner (foreløpig arbeidstittel).

Dette er en slags humoristisk science fiction story med elementer hentet fra norske folkeeventyr, plassert i en moderne setting.



Eventyret er ikke publisert tidligere naturligvis, skjønt jeg har lagt ut en liten teaser på3-4 A-4 sider i Litteraturbloggen for noen måneder siden, og dette innlegget satte visstnok ny leser-rekord der og mottok masse kommentarer, de fleste positive, etter hva jeg erindrer. Jeg har også testet noen deler av avsnitt og enkeltsetninger på ungdommer på Nettby og Facebook ... og de har vært meget imøtekommende ... så jeg tror absolutt boken har salgspotensiale. Fantasy stories ser ut til å være i vinden for tiden ... og kombinert med humor turde og burde det være oppskriften på suksess. Burde og turde man håpe hehehe...

OBS! Dette er, kanskje unødvendig å si , ikke lesning for åndseliten - det er humor på skikkelig vulgært harry-lavmål ... og nettopp derfor tror jeg det kan selge som hakka hvetemøl, nei-mel hos Pøbelen og de lettere åndssvage og forterskede blant Almuen.

2 kommentarer:

  1. Akkurat dette siste bør du ta med i følgebrevet når du sender manuset til et forlag.

    SvarSlett
  2. hahaha det har jeg faktisk passet på å ta med ja...

    men hva faen,jeg har ikke sett at du allerede den 8. juli var ute med giftbegeret ditt...hadde jeg visst det skulle jeg jo aldri ha lovprist den nye bloggen din...som er dømt til å lide forlis kunstnerisk med deg som gestapist og diktator der...

    SvarSlett