mandag, mai 31, 2010

Get free with LSD!



Jeg tok LSD første gang som 20-åring i Oslo. Det var en skjellsettende og vidunderlig opplevelse.

Skjellsettende fordi jeg satt på huk nei Huk, på ei strand full av skjell, og vidunderlig fordi det videt ut mitt under-modus slik at jeg så verden som et vidt under, full av vidunderlige farger og former. Og fordi stoffet gjorde meg i stand til å se folk på en annen måte, se dem slik de virkelig var, se rett inn i tankene deres.
Og oppdage at så mange mennesker er mer eller mindre levende klisjeer, de er kunstige, yet biologiske sammendrag av egne og samfunnets tanker og oppfatninger av verden og livet og hvordan verden skal oppfattes og livet skal leves.

LSD er så vidt jeg vet det eneste narkotikumet som ikke gjør brukeren avhengig.
Dette fordi det mister sin effekt dersom det brukes hver dag.

Så LSD er altså ikke avhengighetskapende ... det er tvertimot uavhengighetsskapende...det har potensiale til å frigjøre deg fra samfunnets løgner og hykleri og gjøre deg uavhengig av det massive narraktige tøvet som omgir oss i form av alle disse falske forestillingene om hva som er viktig og verdt å beskjeftige seg med i livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar